Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOVINTOSEKSISTÄ.. Olenko ainoa, jolla ei todellakaan tee mieli riidan jälkeen???

Vierailija

Aina saa lukea kuinka loistavaa ja kiihkeää seksi on riidan jälkeen tai " sovittiin riita mahtavalla seksillä" jne. Olenko minä nyt todellakin ainoa, jolla menee seksihalut ihan nolliin?! Oli sitten iso tai pieni riita, niin ei TODELLAKAAN tee yhtään mieli sekstailla sopimisen jälkeen. Sitä on vieläkin ihan kuin lamaantunut.. Miehellä taas tekis aina mieli, mutta ymmärtää kyllä etten halua, eikä " pakota" mihinkään. Itse yhdistän seksin aina positiivisiin tunteisiin ja tunnelmiin.

Haluan vain lopuksi huomauttaa, että " muina aikoina" meillä on normaali seksielämä (n. 1-5 krt/vk), mutta riidan jälkeen saattaa mennä päiväkin ennen kuin kykenee mihinkään vaikka ois kuin nätisti sovittu.

Kommentit (7)

Jos minua on loukattu niin en vaan pysty heti unohtamaan sitä vaikka mies pyytäisikin anteeksi. Saattaa tietty johtua siitäkin että miehen anteeksipyyntö (silloin harvoin kun sitä edes tulee)on sellainen töksäytetty, äkäinen " No sori!"

Toisaalta taas jos minua panettaa vaikka olemme riidoissa, voin silti naida miehen kanssa. Silloin hän ikäänkuin korvaa dildon. (olipa kivasti sanottu...)

olen keskustellut aiheesta monenkin kaverin kanssa, ja melkolailla puoliksi jakaantuu mielipiteet.

Itse en tykkää sovintoseksistä vaikken mikään pitkävihainen olekaan, ja nykyinen miehenikään ei ole koskaan edes yrittänyt... Exän kanssa meni sukset joskus pahastikin ristiin tuossa asiassa. Kyllähän mut houkuteltua aina saa, mutta silti koen sen jotenkin epäreiluksi, kun tunnetasolla en kuitenkaan olisi halunnut.

Sinulla on tietysti oikeus omiin tunteisiisi, ja ihana jos miehesi vielä kunnioittaa niitä! Ehtii sitä seksiä harrastamaan vähän myöhemminkin, vaikka muutaman tunnin päästä tai seuraavana aamuna! :-)

Uusimmat

Suosituimmat