Vierailija

Tänään taas ratkeaa, kuka pääsee illalla jatkoon Idolssissa. Mukana yrittämässä on tällä kertaa myös Pauliina Kumpulainen. Mitä mieltä olette, onko isokokoisesta laulajasta Idoliksi, vaikka omaisi kuinka jumalaisen lauluäänen? Pitäisikö Idolissa olla " kaikki kohdallaan" , vai riittääkö se, että osaa laulaa ja esiintyä? Mielestäni pitäisi riittää, mutta nyky-yhteiskunnassa ihannoidaan jotain aivan muuta. Luultavasti kilpailun voittaa joku, jolla ulkonäköä piisaa, napa koskettaa selkärankaa ja joka, kas kummaa, ei juurikaan säväytä laulutaidollaan. Toivon Pauliinalle tsemppiä jatkoon, hän jos kuka osaa oikeasti laulaa!

Kommentit (21)

Ne hakevat pakettia, jossa on sopusuhtainen, kivannäköinen ihminen, joka osaa laulaa. Luonnekin saa olla mukava ja sopeutuva.

Kaikki liian erikoiset jäävät rannalle, samoin liian koulutetut.

Tässä haetaan kuitenkin henkilöä, joka on jollain tavalla koulittavissa.

Laulutaidoilla Idolsissa pääsee pitkälle, mutta ei Idoliksi asti.

Esim. Nina Tapio on suoraan Joonaksesta ja Sariolan Villestä kommentoinut televisiossa, että on toivonut heistä molemmista, että osaisivat laulaa. Ovat olleet kuvissa kivan näköisiä poikia, sopivia myyviksi idoleiksi.

Tuo on sellainen kisa, jossa pitää olla paketin formaattiin menevä.

Aina vedotaan mm. elintapoihin. Tosiasia kuitenkin on että toiset lihoo helpommin kuin toiset. Mun sisko ravas vuosikaudet lääkärissä koska lihoi lyhyessä ajassa tosi paljon vaikkei syönyt mitään makeaa ja muutenkin vähän. Lääkäri sanoi vaan että syö vähemmän. No sitten lopulta selvisi että lihominen johtui mieshormonin ylituotannosta ja lapsettomuus samasta syystä.

Sitten on sellasia kuin mun mies joka voi vetää ihan mitä vaan eikä se liho edes " normaaliksi" vaan on alipainoinen.

Tämä " lihavat elää epäterveellisesti" ärsyttää myös siksi että laihdutus on mennyt ihan sairaalloiseksi harrastukseksi tässä yhteiskunnassa. Laihoja ihaillaan " normaaleina" ja " terveinä" vaikka osalla voi olla syömishäiriö ja lisää syömishäiriöitä tulee tällaisella mentaliteetilla.

Ja lopuksi vielä että olen ihan normaalikokoinen.

mutta en muista yhtään noita muita tämän illan kisaajia. En kuitenkaan aio äänestää ketään, koska tämä koko kisa on typerää rahastusta. Olin viimeksikin Janin puolella henkeen ja vereen, mutta kertaakaan en rahojani äänestystuuttiin syytänyt.

Mielestäni lihavastakin voi tullä esiintyjä, mutta en oikein uskalla luottaa, että idolssin voittajaksi olisi :S

toivon, että kilot ei ainakaan asiaa ratkaisisi

Voisin äänestää jos se olisi oikeasti mielestäni paras. Sillä nyt menee heti tähän, että oli tulos mikä tahansa se on painon syytä...

Oliko se siis se joka oli Iltasanomien tai -lehden lööpissä tänään?

mutta lasten idoliksi ei sovi ihminen, jolla on huonot elämäntavat. Varsinkaan nykyaikana, jolloin lihavuus tulee yhteiskunnalle jopa kalliimmaksi kuin röökaajien hoitaminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat