Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kyselin Tutan asiakaspalautteesta Tutta-retrojen saatavuudesta Turun seudulla, masentavin tuloksin. Kuulemma sitä lintukuosia ei ole tilattu mihinkään! Voikohan tämä olla tottakaan? Onko kukaan nähnyt esim. jossain marketissa sitä? Froteisia kuulemma saa myllyn Mukelomestasta, mutta outpa on, jos ei muualta muka niitäkään löydy.

Kommentit (6)

ja nyt olen onnellinen 86-senttisen ruskean kokopuvun ja 80-senttisen keltaisen bodyn omistaja (vai pitäisikö sanoa, että taaperoni ne omistaa). Onkohan noita bodyja missään isompia kokoja? Tuolla ainakin sanoivat, ettei heillä ole. Olisin oikeastaan halunnut 86-senttisen.

Froteita ei näkynyt, mutta jos joku turkulainen kaipaa vielä leijona- tai junakuosia, niitä löytyi vielä ja aika paljonkin, ei pelkkiä hajakokoja.

lintukuosisia potkupukuja ja bodyja keltaisina sekä ruskeina. Potkuhousuja ei valitettavasti näkynyt, sellaisiin olisin itse varmaan sortunut.

mutta eiköhän kaikista myymälöissä ole sama valikoima. Ei ollut valitettavasti froteisia, niitä minäkin olen hieman odotellut. Mahtaisiko Myllyn kauppahuone 1:stä löytyä? Sieltä olen löytänyt edellisiä retrokuoseja paitoina, ja sellaisen haluaisin nytkin isommalle tytölleni ja pienemmällä kokopuvun tms.

Uusimmat

Suosituimmat