Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kertokaahan mikä ois hyvä ensimuki tämän ikäiselle, merkkejä tms. meijän poju ei oo huolinu koskaan pulloa, ni ajattelin et jos pikku hiljaa totuteltas suoraan johonki ensimukiin.itse olin ajatellu sitä tupperwaren mukia, mut sitä ei vissiin enää saa?

Kommentit (8)

Tupperin nokkamuki. Sai ihan normaalisti. Ollaan tykätty siitä tosi paljon, esikoisella oli myös. Monikäyttöinen, kun ottaa kannen pois, saa korvallisen mukin, ja sitten voi käyttää tavallisena mukina kun ottaa pohjan irti.

Ja saahan niitä... pitäsikö niiden loppua? Sitten meillä on myös ollut Emman nokkamuki, siinä on hyvä pehmeä se imuosa. Siitä meidän vaan piti ottaa se venttiili pois kun poitsu ei osannut imeä niin että sieltä olisi mitään tullut (poika ei siis myöskään osaa juoda tuttipullosta), mutta hyvin juominen alkoi onnistua ilman mitään venttiilejä!

enää tupperin mukia, kk sitten kysyin aluemyyjältä (vai mikä se aluepomo on). Muki ei täytä tupperin laatuvaatimuksia, eikä niitä enää saa myydä. Ehkä joskus palaa myyntiin tuotekehittelyn jälkeen.

Kuulin, että ei enää saisi sillä se pehmeä nokka tuppaa murtumaan käytössä ja aiheuttaa tukehtumisvaaaran vauvalle.Toinen syy on se että murtuneen kannen vaihtaminen tulee epäkannattavaksi Tupperille joten ovat poistaneet kyseisen mukin myynnistä. Näin kertoi mulle Tupper-vastaava pari vkoa sitte.

Itse olen kyllä esikolle (-03/04) antanut ensimmäiset hörpyt kyseisestä mukista ja toimi loistavasti.Mut hampaiden myötä se kärki murtui ja sain vaihdettua uuteen. Saa nyt nähdä annanko uudelle vauvalle mukia ollenkaan....

Se missä on pehmeä se nokka, ainakin meillä se on ainoa mistä meidän poika 6kk osaa edes vähän juoda. Meillä siis vasta harjoitellaan nokkamuki juomista ja toi on ehdottomasti paras mitä oon kokeillut.

T.Iira

Meillä ainakin toimii Tupperin nokkamuki. Niitä ainakin saa vielä, maksaa 13e paikkeilla. Samaten olen antanut Tupperin tuttipullosta johon laiton sen nokka osan ja sekin menee meillä hyvin.

Tosin pullokin kelpaa meillä, mutta veden annan aina syödessä nokkamukista.

kanattaa koittaa!

S

on pehmeänokkainen muki. Siitä meidän poika 4kk opettelee hörppimään vettä ja hyvin homma etenee. Pulloa ei poika ole huolinut. Toiveena olisi, että oppisi maitoakin juomaan siitä, ettei äiti ole aina enintään 3 tunnin etäisyydellä lapsesta... ;)

Soittelin tupperwaren tuotemyyjälle tänään ja kyselin asiaa.sanoi niitä mukeja saatavan edelleen, lupasi laittaa minulle tilaukseen.en sitten tiedä miten tämä asia on... -ap-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat