Vierailija

Miksipä emme kostaisi niille, jotka ovat meitä riistäneet?

Kommentit (16)

Me pärjätään taloudellisesti hyvin. Ei olla ökyrikkaita, mutta rahat riittävät hyvin ja jää säästöön. Mutta en mä todellakaan tunnusta näin riistäväni ketään.....

Netti on täynnä ohjeita ja vinkkejä, kuinka voi lähettää huomiotaherättävät terveisensä selkärangattomille ahneille lieroille, joita myös talouselämän vaikuttajiksi ja harmaiksi eminensseiksi sanotaan. Niille tökeröille anastajille, joita virkamiehiksi kutsutaan.

Ymmärtänette, mistä puhun ;)

t. ap

Kenelle pitäisi kostaa? Kuka on riistänyt? Me olemme köyhiä omien elämänvalintojemme takia. Itseänsäkö tässä pitäisi ruveta hakkaamaan päähän sen takia, että muut asiat ovat menneet rahan edelle?

Mutta onko se oikein että jos jonkun elämänvalinta on vaikka hoitaa sairaita ihmisiä, opettaa lapsia koulussa tms. niin pitää elää elämänsä köyhänä eikä niin arvostettuna kuin joku bisneshenkilö joka kenties myy ihan jonninjoutavaa paskaa tuhoten ympäristöä tms. mutta tienaa paljon?

Mun mies on tehnyt samassa valtion monopolissa töitä uskollisesti 2,5 vuotta osa-aikaisena. Ollaan odoteltu että töitä alkais olemaan enemmän että tulis sitä tuloakin enemmän kuin työttömyyskorvauksen verran. Kaksi työntekijää lähti pois niin sen sijaan että olisivat tarjonneet lisää vuoroja tai vakituista paikkaa ottivatkin kaksi uutta riistettävää lisää! Ja määräaikaisia työsuhteita joka kerta uudella verukkeella. 5 lapsen isä tienaa keskimäärin 600e/kk ja töihin on mentävä uudenvuodenaattona ym. tai tulee fudut jonka takia emme ole voineet viettää jouluja, juhannuksia tms. muualla kuin täällä helvetin lähiössä.

Kyllä on pikkuhiljaa kasvanut kiinnostus politiikkaan näiden vuosien aikana. Niin monta paskaa työpaikkaa on tullut koluttua missä ei ole mitään tietoakaan lakisääteisistä ruokatauoista kahvitauoista puhumattakaan. Ei niillä yritysjohtajilla sellaisia palkkioita olisi jos eivät ihmiset olisi lampaita ja antaisi riistää itseään. Tottakai on itse valittu, minulla kun sentään on moraali ja ihan muut arvot kuin raha mielessä.

Ja jos joku sanoo että " opiskele" niin opiskelenkin sosiaalipolitiikkaa. Mutta en opiskele rikastuakseni, raha ei tekisi minua onnelliseksi kuitenkaan.

Ei tosiaan ole kenenkään muun syy se, että mieheni sairastui, kyllästyi ja vaihtoi pienipalkkaiselle alalle ja itse en pääkoppani takia selviä työelämässä. Tahdomme elää omillamme köyhinä. Tahdon vapauden elää vailla yhteiskunnan kontrollia ja rahoja (jotka kulkevat aina käsi kädessä). Jokainen olkoon vastuussa omastaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat