Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ensi viikolla miehille tarkoitetussa tilaisuudessa, jossa joudun esitelmöimään romantiikasta. Ajattelin valita aiheekseni puolisoiden näkemykset romanttisesta miehestä. Kysymykseni teille siis kuuluukin: Mitä romanttista on miehessäsi? Voit vastata lyhyesti yhdellä sanalla tai pitemmän kaavan mukaan, jos niin haluat. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (14)

mutta yleensä ottaen sanon että miehessä on se romanttista kun ulkokuori pettää, tarkoitan sitä että sellainen " raavas" ja kovan oloinen mies pistää vaikka henpeää rakkaushömppälaulua soimaan.

Täys palikka on mieheni siinä suhteessa. Ei tule kukkia, lahjoja(ikinä), ei huomaavaisia sanoja, ei haleja/pusuja. Puhuu törkeitä ja kovaa...hoitaa lapset jos ehtii(kaikki muu menee edelle). ei tee mitään taloustöitä jne. jnen . Harrastaa tosin mielellään seksiä. Tulee paha mieli kun ajatteleekin. Onnea esitelmälle..

työviikon jälkeen. Kullalla oli ollut vapaapäivä, hän tiskasi ja teki hyvää ruokaa. Minä sain lukea lehden rauhassa ja nauttia punkkua. Mielestäni arjen romantiikka on kaikkein parasta. Meillä ei ole lapsia, joten voisimme kyllä käydä kuohuviini-illallisilla kaupungillakin tai tehdä muuta sellaista. Mutta se että kotona arkenakin otetaan tuolla tavalla huomioon, niin se on parasta.

Olen hankkinut meille kodin täyteen elektroniikkaa!

On meillä valtavan suuri plasma TV, kotiteatteri, tallentava dvd, hienot hifit ja viisi levyä....

Uusimmat

Suosituimmat