Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko se siis närästystä vai onlenko tulossa kenties kipeäksi? Närästyksesä kun ei ole kokemusta...

Kommentit (5)

Kysyin valmistajalta, voiko raskaana käytää, ja sieltä kerrottiin, että kyllä voi, koska siinä on vain kivennäisaineita. Kaikki ei saa sitä alas mauan takia, maistuu suolaiselta. Mulla se auttaa närästykseen tosi hyvin. Kun kurkkua polttaa, se on juuri sitä ikävää närästystä ja pahenee vaan loppuraskautta kohden. MOnet sanoo, että maitotuoteet auttaa, mulla ne vaan pahentaa. Kokeile myös Vichyä tms juomaa. Mulla auttaa.

en ole kuullutkaan.. Ai, vichy coisi auttaa närästykseen... Kirjoitin juuri jutun kun terkka ns. kielsi vichyn. Luitko sen Ada? Onneksi olen ihan loppusuoralla ja vasta nyt on kurkun polttelu tullut kuvioihin, mutta eihän tämänkään kivaa ole.

Kun tuntuu, et kurkun kohdilla polttelee, on varmaan hapot noussu sinne saakka. Aina ei itse edes huomaa (tuttavalla muista kuin raskaussyistä oli äänihuuletkin kärsiny, kun ei ollu huomannu jatkuvaa ruuan takaisin virtausta). Mut raskausaikana normaalia. Mulla on ollut nyt alkuraskaudesta sekä sellaista kurkkuun nousevaa, että myös mahalaukun tienoilla on poltellut, ehkä juuri mahalaukussa. En tiedä, lasketaanko ne kumpikin närästykseksi...

Vierailija

Närästys johtuu aina jostain. Kannattaa totuttaa juu ittensä tohon rennien nielemiseen :D sillä se varmaan paranee. Ruokailutottumukset etc muut kuntoon

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat