Sanoin suorat sanat tänään työkkärissä. Tein selväksi että

Vierailija

menen joko töihin mihin vien verokirjan tai sitten menen koulutukseen mistä saan ammatin. Täti meni ihan punaseksi ja ei väittänyt vastaan. Koitti saada mua paikkakunnan eräälle yrittäjälle tekeen ilmaiseksi töitä. Minä en mene vaikka henki menis. Maksan veroja oikein mielelläni oikeesta työstä. Kaikkien pitäis tajuta et muuten ei hyväksi käyttö lopu jos me työttömät syödään niitten kädestä vaikka rotan paskaa.

Kommentit (6)

mihin ilmaseks töihin tai jollekin " näin haet töitä" -palikkakursseille. Mutta sähän saatat olla syrjäytymisvaarassa ja alkaa kuluttaa aikaas baareissa jos ei sua äkkiä lykätä johonkin.

Vierailija:

Lainaus:

menen joko töihin mihin vien verokirjan tai sitten menen koulutukseen mistä saan ammatin. Täti meni ihan punaseksi ja ei väittänyt vastaan. Koitti saada mua paikkakunnan eräälle yrittäjälle tekeen ilmaiseksi töitä. Minä en mene vaikka henki menis. Maksan veroja oikein mielelläni oikeesta työstä. Kaikkien pitäis tajuta et muuten ei hyväksi käyttö lopu jos me työttömät syödään niitten kädestä vaikka rotan paskaa.

Itse tein saman palikkakurssin jälkeen kun vielä tarjosivat harjoittelua, ja pah.

Turha pitää yllä konkurssikypsiä firmoja ilmaisella työvoimalla.

näin yhessä mun entisessä duunissa , keittiöapulaisen paikka oli vapaana niin kauan kunnes saatiin työkkäristä turkkilainen mies tiskaamaan lähes ilmaseks. Hitto mitä vedätystä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat