Vierailija

että juuri niiden lapset kaikessa keskimääräistä kehittyneempiä/kauniimpia/muuten vaan parhaita?!

Kommentit (8)

lapseton kun et ymmärrä, että tottakai jokainen lapsi on oman äidin mielestä kertakaikkiaan ihmeellinen. Mulla on ainakin maailman kaunein ja älykkäin vauva, kysy vaikka mun mieheltä.

Samaa olen pohtinut.

Varsinkin eka lapsen äidit ja isit ovat aivan varmoja, että heidän lapsensa on keskimääräistä älykkäämpi jne... Minusta se on jollakin tapaa söpöä! Muistan, kun minäkin jouduin miestäni toppuuttelemaan, kun typy oli vuoden vanha (ollessamme kyläilemässä kaveriperheen luona, jossa tytöllä 2.5 vuotias uhma: " Ei meidän ---- ainakaan. Kyllä mä kasvatan."

Ha-haa: nyt uhmassa ja miehellä hermot riekaleina! Ja meni suu suppuun, kun alkoi näkemään tyttömme kanssa samanikäisiä lapsia ja huomasi, että muutkin osaavat kaikenlaista ja toisia juttuja paljon paremmin kuin oma tyttömme.

Hi-hii :o)

ajattelua etteikö lasta pidettäisi muitten kanssa usein samanveroisena.

Harvemmin muita reippaasti taitavampana. Eihän se edes ole välttämättä kehityksen kannalta parasta. Jos lapsensa etua ajattelee. Tämän palstan jätän omaan arvoonsa. Puhun käytännön joka päiväisestä maailmasta.

en silti väheksy muiden lapsia. En myöskään kasvata omiani luulemaan olevansa ylivertaisia muihin nähden. Se, että rakastan heitä yli kaiken, ei tarkoita, että kuvittelisin heidän olevan maailman ainoat puhumaan ja kävelemään oppineet lapset. Näitä mammoja juuri tarkoitan, täällä heitä on ja paljon onkin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat