Kertokaa nyt vielä: tämä BB Minna ja ne teipit?

Vierailija

Mitä ihmettä ne meinaa? Miksi se räplää koko ajan niitä? Oon kattonu bb:tä tällä viikolla tasan 2x10 min ja sillä on koko ajan tippa linssissä ja niitä teippejä käsissä.

Kommentit (16)

ei ole ihan terve..... En ole voinut ymmärtää alun alkaenkaan sitä, että tuon ikäinen äiti lähtee ko. ohjelmaan mukaan, mutta eipä taida muutenkaan olla ihan kaikki kotona. Ihmettelen kyllä sitäkin, että minkä takia karsinnassa ei oteta huomioon tällaisia mielenterveydellisiä asioita, minusta on aika hävytöntä ottaa mukaan henkisesti epävakaa persoona kaiken kansan pällisteltäväksi.

Saanut kummallisia raivareita, jos joku erehtyy sanomaan mitään tietyissä tilanteissa.

Sekin kerta, kun räjähti BigBrotherille päiväkirjahuoneessa " säkin alat syyllistää mua" jne. Siis puhuu jollekin KAMERALLE!

Ois terapian tarvetta, paljon käsittelemättömiä asioita, vihaa yms.

Toihan on ihan kipeetä... Muutenkin vaikuttaa tosi oudolta tyypiltä... Yhdessä pätkässä Terhi puhu sille ihan järkeviä ja tää alko poraan ja tarttu johonkin yhteen sanaan ja vatvo sitä. Ei hyvää päivää...

Jos muut ei sitä huomioi niin tekee suurin piirtein mitä vain sitä saadakseen. Niin kuin eilisessä ohjelmassa nähtiin. Ei sellaista asiaa mistä ei voisi itkeä.

ja sun on ihan turha alkaa spekuloimaan meitä, kun et tunne! ;)

Ai venäjä ku se ämmä (minna) on hanurista! " Joo, no sitä on nyt TURHA spekuloida" ....grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kun luin tätä ketjua tästä minnan teippivimmasta niin tajusin, että joskus aikojen alussa tällä palstalla, silloin kun oli vain yksi palsta ja kirjoittajia murto-osa nykyisestä... joskus täällä oli joku ketjuomista omituisista jutuista ja muistan aivan selvästi, että joku sanoi omaksi jutukseen teipin nypläyksen!!! Oliskos ollut tämä minna :)

Olen seurannut palstaa ainakin 6 vuotta, minkäs ikäisiä minnan lapset olikaan?

niin jo Minna oli päiväkirjahuoneessa tilittämässä, että ei ymmärrä miten joku ottaa tän niin raskaasti, no se nuoruus, se nuoruus...

Ja ite itkee koko ajan milloin mitäkin. Iina lähti talosta niin Minna oli niin kuin joku olisi kuollut!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat