Vierailija

Litalginia käyttäneet, kertokaa, että voiko imettää kun on ottanut lääkettä?

Entä kun otin buranan ja siihen päälle litalginia! Aivan törkeän kipeä maha.

Kommentit (11)

Ei ihmekään jos maha kipeä.Olet saanut yliannostuksen.Itselläni määrättiin litalginia joskus kuukautiskipuihin ja sen päälle sain ottaa vain ketomex 100.Burana on kyllä jo liikaa.

aika erilaisia vastauksia kyllä....

Enpä oikein nyt tiedä mitä tehdä. Tekisi mieli imettää vauvaa koska meillä on aivan kamala flunssa-aalto (muut lapset kipeinä) ja haluaisin antaa vauvalle kaiken mahdollisen vastustuskyvyn maidossa minkä vaan voi saada.

t.ap

Litalginia minulle määrättiin Kätilöopistolla. Olin osastollakin, jossa sain myös kyseistä lääkettä. Sain sitä raskausmyrkytyksen ja korkean verenpaineen aiheuttamaan päänsärkyyn johon ei mitkään muut lääkkeet auttaneet. Litalgin myös käsittääkseni helpottaa ennenaikaisia suppareita jollakin tapaa. Myöskin jälkisuppareita.

Elikkä, ihan yleisesti käsittääkseni sitä määrätään raskaana oleville.

t,ap

vatsatauti...minulle määrättiin litalginia RASKAUDEN aikana...ja pakkausselosteessa sanotaan, ettei sitä saa syödä raskauden eikä imetyksen aikana.

Buranan otin tuossa pari tuntia sitten jo kyllä.

t.ap

satunnaisesti imettäessä kun on jo isompi vauva.

Ihmetyttää vaan se, että pakkausselosteen mukaan tosiaan käyttö kielletty raskauden ja imetyksen aikana mutta laitoksella antoivat jälkisuppareihin sekä osastolla ollessa (raskausmyrkytys) litalginia aivan huoletta.

Ajattelin vain, josko jollekkin olisi määrätty imetyksen aikana litalginia.

t.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat