Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muilla samanlaista ongelmaa!!!???

Yritämme miehen kanssa tehdä nyt neljättä, joten tulee aika usein viikossa harrastettua seksiä! Ongelmani on siis sellainen, että vaikka olisin kuinka väsynyt ennen rakastelua, niin rakastelun jälkeen en saa unta ja nukahdan vasta aamuyöstä! Ja rakastelua ei voi aloittaa yhtään aikaisemmin, ennen kuin lapset on nukahtaneet, eli joskus kymmenen jälkeen!!

Eilenkin olin tosi väsynyt, mutta koska ovulaatio on ovella ja viime kerrasta muutama päivä, niin ajattelin että kait se on " pakko" ! Kello oli silloin puoli yksitoista! Puoli tuntia väsäiltyämme kävimme pesulla silmät ristissä! Sitten nukkumaan, mutta uni ei mulla taaskaan tullut! Puoli kahdeltatoista otin kirjan ja fikkarin käteen ja luin puolituntia! Vaikka olin tosi väsynyt, en saanut unta ja pyöriskelin puoli tuntia! Nousin ylös ja avasin telkkarin! Kahden aikoihin yöllä menin takaisin sänkyyn ja taisin nukahtaa puolen tunnin kuluttua!

Mikäköhän tähän voisi auttaa, odotan jo kauhulla viikonloppua...

Tätä koko systeemiä kestänyt jo neljä kuukautta ja ovulaation aikoihin suurinpiirtein kolme-neljä kertaa viikossa!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat