Vierailija

Kyllä saa kissat ravata pitkin poikin toisten pihoilla, mutta varjele jos ois jonkun koira irti niin kyllä siitä meteli nostettais! Asutaan rivitalossa (onneksi ei enää kauaa!) ja täällä ei uskalla vauvaa ulkona nukuttaa kun jatkuvasti saa pelätä että naapurin kissa hyppää vaunuihin! Ihmettelen suuresti miten muut naapurit antavat vielä lastensa leikkiä hiekkalaatikolla, jonne olen kyseisen katin nähnyt monesti tekevän tarpeitaan. Yök. Missä näiden kissaihmisten järki?! Tajutkaa nyt, että sitä kissaakin on pidettävä kiinni, muussa tapauksessa niitä katteja on turha hommata naapureiden riesaksi!

Ja minulla ei ole mitään kissoja vastaan, ennemminkin tällaisia vastuuttomia kissanomistajia vastaan on!

Kommentit (6)

oma kissa on sisällä ja pysyy, asumme paritalossa ja naapureitten katti käy paskalla lasten hiekkalaatikolla. meillä ja rakkailla seinänaapureilla on todella tulehtuneet välit.. ei tosin johdu yksistään kissasta vaan monesta muustakin asiasta.

Mielestäni asia " paranee" myös täällä valittamalla, koska ei tuo meidän naapurin kissa varmasti ainoa kissa ole, joka jotakuta ärsyttää. Eli jospa täällä nämä kisujen omistajat ottaisivat opikseen ja pitäisivät huiskuhäntänsä sisätiloissa ja narun nokassa.

-ap-

En oikein ymmärrä, kuinka ihmiset uskaltavat edes päästää rakkaita kisujaa ulos. Minua pelottaisi tietenkin autot ja tappelut muitten eläinten kanssa, mutta myös ihmiset. On paljon ihmisiä, joissa kissat herättävät suoranaisia vihan tunteita ja jotka silmää räpäyttämättä oikeasti satuttaisivat ja jopa tappaisivat kissoja, puhumattakaan häiriintyneistä lapsista yms.

Mielenrauha säilyy, kun oma katti vetelee sikeitä tai riehuu vaan täällä kotosalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat