TRUPLIEN lokakuun viimeinen maanantai

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

heheheh! Onneks näytin muijalle taivaan merkit *tuuletusta*

Noi on ärsyttäviä tapauskia, mullakin mun ekan poikakaverin nyt jo ex muija alko aukoo päätään VIESTEILLÄ (tämä mun ex oli yöllä tullu mun kämpille ja vannonu ikuista rakkautyta vaikka erosta oli 3 vuotta ja passitin sen kotiin naisensa viereen) niin aukoi mulle että mä oon ihan huora??

Mä seukkasin silloin siis jo tän nykyisen miehen kanssa ja sanoinkin että mä en voi mitään jos se jätkä tulee mitään ilomoittamatta oven taakse. minä aikoinani jätin sen enkä sitä päivää ole katunut joten...?

jatkoi muija vittuilua viestein niin tein paskat ja lähetin ne kaikki viestit mun exälle ja sanoin ettei mun tällästä sekopäätä tartte sietää kun mitään en oo tehnyt.

No, niille tuli hetken välirikko siitä ja nyt mun exällä onkin uusi, paljon kivampi nainen rinnallaan :)

Hyvä niin, erosimme ystävinä (vaikka miehelle teki monta vuotta vaikeeta) niin toivon hälle tosiaan kivan naisen, mukava mies oli, ei vaan ollut mulle se oikea. 4 vuotta seukattiin.

Vierailija

Katzu toivottavasti sun harjoitteluun pääsemiset järjestyy jotenkin!

Talvikki aina kiva lukea mukavia neuvolakuulumisia! ja tosiaan vähän kiloja sulle kertynyt!

Joululahjoja oon miettinyt jo etukäteen, pari kk sitten vissiin innoissani aloitin.. :) teen listaa ideoista jo etukäteen aina kun niitä tulee mieleen jottei paniikki iske viikkoa ennen joulua. miehelle ois vaikka mitä kivaa mut isovanhemmat ja mutsi on ongelmatapauksia... miehen perheelle teen ristipistohommia, niitä vois tietty tehä omillekin porukoille jos jaksaa. kirjanmerkit on suht nopeita ja kivoja. ja reissusta toivotaan jotain löytävämme..

Marieela jaksua vaan pahoinvointiin, se on vihoviimeistä hommaa se oksentaminen! :/ mä oikeen pelkään jos se mullekin iskee kun oon ykäkammoinen.. ja marraskuu tosiaan tuntuu siltä pimeeltä ja räntäkuukaudelta ainakin mun mielissä. onpa tässä nyt jo ollu näitä harmaita päiviä, kuitenkin onneks suht kuivia.

Neitin uutisia odotellaan täällä innokkaasti! oliskin pitänyt treffaa taas kun tännepäin tulit, paitsi että sulla oli sitä matkaseuraakin mukana.. :)

Emmasannalle viimeistä opiskelurutistusintoa ja tsempit tulevaan tenttiin!

Axe on ne kiinnittymiskipuja *peukuttaa hirveesti* :)

minä flunssaa poden kotona, on ollu tuloillaan jo pari vkoa ja aina oon lääkkeillä pärjänny pari päivää eteenpäin. mut kun ei se näytä niillä lähtevän. nyt pitää parantua että voidaan mennä ottaa rokotukset!!! matkaan tasan 4 viikkoa aikaa (HUI!)

Vierailija

Ajattelin laittaa vielä pinon pystyyn, ennen kuin lähden töihin. Katsotaan, ehdinkö tänne enää iltapäivällä, kun olisi kokeita korjattavana.

Neidille tsemppiä Helsingin reissuun. On varmasti kiva saada asioita eteenpäin. Toivottavasti saatte kuulla jo vähän jatkosta.

Lottikselle tsemppiä rakenneultraan. Tulehan kertomaan ultrakuulumiset heti, kun ehdit.

Eikös tänään ole halloween? Meillä ei kyllä vietetä sitä mitenkään, mutta huomenna viimeistään se näkyy koulussa oppilaitten väsymyksenä. Onko muilla halloween-suunnitelmia? Näin maanantaina sitä ei tule varmaan paljon vietettyä.

Vierailija

Hyvä, että MARIEELA oli ihan kunnossa, ja kiva että NEIDILLÄ oli ollut hyvä sairaala-keikka!=)

Pikkujoulut tosiaan olivat ihan kivat,hyvää ruokaa, hyvää juomaa (mun mielestä booli maistu kuuselta, analyysini sai hieman hilpeyttä aikaseks pöytäseurueessa, mut kuusi mikä kuusi ja se oli vihreetäkin. ) Sit siellä oli sellanen söpö nuori mies, taikuri, joka oli tosi hauska.

MUTTA sitten kun siirryttiin kaupungille baariin,alko asiat mennä päin sitä itseään. Miehen ex, jonka kanssa ne on eronnut vuonna 1998, oli samassa baarissa ja kun menin yksin vessaan, alkoi siellä aukoa mulle päätään!!!!!!!! Se ei siis edes tunne mua, ja ne tosiaan eros sillon viime vuosituhannella HYVIN lyhyen seurustelun jälkeen, koska tää muija on täys sekopää (mm. _hieman_ väkivaltainen, raivohullu, mustasukkanen ym. ym. )

No se alko haukkuu miestä mulle, sit alko vetää jotain " oliks se (mun mies siis) vähän pahoillaan sillon kun mä jätin sen" -skeidaa. Siis miettikää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei siinä vielä kaikki, mies tuli sitten sinne baariin kans ja se ämmä huomas sen, sit mä menin sanoo sille että tuus vähän juttelee mun kanssa kahden kesken, niin tottakai sille tuli paskat housuun kun tiesi että mullakin oli " henkivartija" paikalla, alko kitisee että en tuu, otin sitä kunnon otteella käsivarresta kii ja sanoin että tuu nyt ihmeessä, kun sillon aikasemmin sulla tuntu sitä asiaa riittävän. No eihän se uskaltanut tulla, heitti sitten kaljansa suoraan mun naamalle. No mä tietysti kippasin oman vesilasini sen tukkaan (arvelin että tukassa aiheuttas enemmän vahinkoa, kylmä ilma ulkona jne., pysyy kauemmin märkänäkin) ja sit sen kaveri alko aukoo mulle. No, minä maailman lepposin ihminen joka en ole KOSKAAN käynyt keneenkään käsiksi, tartuin sen aukojan tukkaan ja annoin vähän vanhanaikasta tukkapöllyä ja latelin pienen litanien mielipiteitäni siitä ja tästä miehen exästä. Siinä oli sit pieni episodi, jonka jälkeen mä häivyn koko mestasta mies vanavedessä. että sellanen pikkujoulu!

Että siis pisti niin paljon vihaks. eikö muijalla oo mitään muuta elämää? Siis -98 menettäneen exänsä vaimolle täytyy alkaa aukoa ja esittää jotain " miehes itki mun perään sillon vuonna puukirves, vähäks oon ihana" - showta. Ja tulee kyllä aukoo rumaa nuppiaan kolme vastaan yks, mut sit kun mä meen pyytää kahden kesken juttelee ni jo on pötköä pöksyissä sen verran että ei oo pokkaa. Kai se tajus mun ilmeestä et olisin potkassu sen niin pitkälle kun pippuri kasvaa, jos olis uskaltanu tulla.

Anna mun kaikki kestää. Jos mä joskus vielä nään sen, tuskin tulee enää urputtaa kun havaitsi että kyllä musta sen verran vastusta saa, en mä juokse itkien karkuun. en oo yleensä mikään riidanhaastaja, mut toi meni jotenkin niiiiiiin pahasti yli. Jos se tulee joskus vielä mulle urputtaa, ni mä taidan kysyä siltä että onko sille mitään MIELENKIINTOISTA tapahtunut sitten vuoden 1998; vai jatketaanko vielä? Säälittävä ämmä.

et joo sellasta mun pikkujoulutunnelmaan. =D X)

Vierailija

Nyt on mulla joku helkkarin masispäivä :( Kaikki ottaa aivoon. Työt on perseestä, pomot tympii, selkään sattuu, päätä särkee, mahaa repii joka suuntaan (ilmeisesti nahka venyy) ja se on kova kuin potkupallo

--> hankala olo...

Näitä päiviä on tähän mennessä ollut harvassa, mutta nyt v****aa rankasti. Tahtoo kotiin lepäämään!!!!!!!!!!!!!!!!! Heittäisin vaan jalat kohti kattoa ja huilaisin hetken.

Ei tällä kertaa muuta asiaa. Kiitos kun sain purkautua.

Vierailija

Jellona: Valita rauhassa vaan! Jokaisella joskus huonoja päiviä:)

Mustakin tuntuu, että neuvolan jälkeen vaivuin taas johonkin ahdistus/masennus/ketutus tilaan... Järki sanoo, että kaikki ok, mutta kun tuo tunnepuoli kuiskuttelee taas jotain ihan muuta. Mullakin molemmat pojat olleet isokokoisia ja fundusmitta mennyt aina siellä yläkäyrillä. Pojat syntyneet/painaneet: esikoinen 37+3 3710g ja kuopus 37+2 3950g eli viikkoihin nähden ovat olleet isoja->maha iso myös! Nyt vaan tietty huolestuttaa kun se mitta pomppas yhtäkkiä niin ylös. Tähän asti ollut siinä yläkäyrällä.

Huomenna taas maksakokeisiin ja niitäkin saa taas jännittää:-/ Ah, tätä ihanaa odotuksen onnea;-)

Kiitos kaikille tsemppaajille:D

Talvikki*lopettaa tän omanapaisen hössötyksen...*

Vierailija

MII: No jo oli pikkujoulun pilaaja liikkellä! Kyllä ne osaa olla, voi jessus! Mul oli joskus silleen, et olin eronnu exästä jo varmaan pari vuotta sitten (yhessä melkein 2v) ja se oli NIIIIIN mustis minusta,että ilmesty aina pilaan kaikki, jos mulla nyt sattu baarissa oleen jotain säpinää. Tai vaikka vaan juttelinkin jonku miespuolisen kaverin kans. Ja siis tollasta juomien heittelyä se sitten oli, puolin ja toisin. Ja aika raskasta. Sulla on kyllä niin hauska tapa kertoa ja kirjottaa!!:D Siis vaikka eihän toi aihe nyt niin hulvaton ollut..

NEITI: Kiva et pikkunen pääsee jo kohta leikkaukseen.

Nyt täytys kai sit mennä nukkuun. Kamala pääkipu iski jälleen ja huomenna ois sitten lääkärille meno. Täytyy mennä sänkyyn miettiin et mitä fiksua siltä kysys. Varmana kattoo mua hulluks kun meen sinne ihan muista syistä ja sit alankin puhumaan kadonneesta tätistä. ;D No mut öitä ny!!!

Vierailija

Niin kamala olo etten viitsi muovikassin kanssa kävellä ympäri kylää -> paljastuis heti :((((

No, jospa iltapvällä sitte helpottais *huokaa* Vaikka kivahan se et oireita on -> uskoo paremmin kaiken olevan hyvin ja todellisempaa koko raskaus. Mutta oksentaminen on kyllä ällöttävintä mitä tiiän, yök!!! Ottasin mieluiten ne rintojen kipeytymisen ja kasvun ;D

Huomen mul on lääkäriaika -> kuuntelemaan vastauksia ja ehdotuksia verenpaineen hoitoon sekä mitä se holteri oli rekisteröinyt kun vrk:n mua mittaili. En vain muista kellon aikaa. Täytynee yrittää soittaa sinne ja tiedustella ;)

Ens viikolla (vasta) on sitte eka ultra-aika mulla -> ei kestä millään oottaa mitä siellä näkyy ;)

Nyt yritetään edes pihalle mennä. Poika söikin jo sopan valmiiksi joten hetken raitista ilmaa ennen pväunia. Ei tekis pahaa tällekään mammalle :)

Miitsulle ja Miruliille mukavaa rupatteluhetkeä. Tahtoo kans masunkasvatus kaverin jakamaan juttuja *haaveilee* :)

Heippa....

Vierailija

NEKKU: Katoin eilen ihan samaa siinä vaimot vaihtoon ohjelmassa, alko ihan vituttaan kun se bimbo oli niiiiiiin tyhmä! Ja ihmeissäni olin siitäkin et lapsi hakkaa isää päähän niin että raikaa ja isäpappa ei sano mitään! Ja mun mielestä se niiden normityyppien koti oli ihana. Sellanen selkeä ja siisti sisustus. Ei se mettän peikko tajunnu mitään. Kyllä otti aivoon! ;D

(eli siis täys realityfriikki täällä ;D)

KATZU: No olipas kiva kuulla että harjoittelupaikka oli noin mieleinen! Ja eipä se kumma olekaan jos vastasyntyneitä on. ;) Nyt kun vielä saisit sen kulkemisen järjestykseen, onnea siihen!

TALVIKKI: Olet kyllä nostanut painoa maltillisesti! =) Voi että kun sitten joku päivä kykenis tollaseen itsekin. Tuntuu et jo yhdestä karkista lihoo. ;D

FIIKUNA: Hyvä sänky on kyllä niin hyvä sijotus että suosittelen! Kalliitahan ne on mutta aika paljolta säästyy sitten kun ei paikat huuda hoosiannaa joka aamu kun sieltä sängyn pohjalta nousee. Paitsi siinä voi käydä niin ettei enää muuta halua tehdä kun nukkua. ;D

AXE: Voi kun niistä oviksista tietäiskin noin vain. Mutta kun ne on kai jotain salapoliisisukua tai jotain muuta kamalan ärsyttävää. :s Meidän tarttis kai kehittää yhessä joku pyydys johon ne sais sit sievästi nippuun ja eikun hommiin. ;D

JOHELLELLE paranemisia!!! Ootkohan huomannu et sun kaima on vaihtanu paikkaa? ;D Tai no ex kaima.......

JELLONA: Valita hyvä ihminen niin paljon ku sielu sietää, sitä varten täällä ollaan jotta kuunnellaan ja ...nyökkäillään ymmärtäväisen näköisenä. ;D *nyökkäilee* Kyllä ne huonot päivät usein paisuu ihan hyperhuonoiksi, jos ei pääse kotiin möksöttään ja lepäileen. VOIMIA!=)

MIRULILLE kanssa voimia sinne työn pariin. Ei se aina maistu, se on totta.

Meillä on täs konneella 7798 biisiä, kiva kuunnella vanhoja biisejä mitä kuunteli sillon joskus esim 16-vuotiaana. Nyt kuuntelen e-roticia. :D No mut nyt meen taas..ja kohta taas takas.. oi tää on ihanaa ku " te" ootte täällä mun panic-roomissa. ;D

Vierailija

ennen iltatouhuja..

tiitikkä, oot tosiaan aloittanu joululahjojen hankinnan hyvissä ajoin;) toisaalta aina niitten kanssa tulee kiire eli eipä varmaan oo liian aikasta koskaan aloittaa niitten miettimistä..

mariposa..juu on oma netti kiva,tosin meillä välillä tulee vähän kinaa siitä kun toinen saattaa olla liikaa netissä,toisen mielestä...pitäisi varmaan olla oma kone molemmilla;) ja lapsella hoitaja...kauheeta!! juu vaan sanoinkin yks päivä miehelle että saa ostaa mulle kannettavan niin voi kurkistella keskusteluja aina paikasta riippumatta vaikka samalla kun makailen pojan kanssa touhumatolla..

meillä on taas ollut itku ilta, saa nähdä millainen yö..

nyt lähden suklaajäätelön kera miehen kainaloon sohvalle käenpesää kattomaan..

iltoja tytöt!

fiikuna herkut mielessä;)

Vierailija

Voi piru, hiiri ei liiku! Mikä siinäkin nyt on ku patterit just vaihettiin. Plääh...

Täne ei kyllä kuulu mitään uutta. Töitä, ot:tä ja nukkumista.

No ehkä tähän elämään jotain muutakin mahtuu! : )

Kamala palelu tullut.... Hurrr!! Koko ajan kylmä! Tää kämppä on oikeestikin talvella superkylmä, ku ikkunat vuotaa. Nice! Ikkunaremontti tulossa vuonna nakki!

Niin ja himmee nälkä jatkuu. Kolmen tunnin välein vois syödä hevosen! Siis mä vedän oikeesti 2-3 lämmintä ateriaa päivittäin. Ennen söin yhden. Ohhoh! Ehkä tää vaihe menee ohi.

Siis nyt vasta luin jostain ettei limujakaan (ainakaan kokista) sais juoda raskausaikana. Siis kofeiinin takia vissiin. VArmaan tarkoittaa samaa ku kahvin kanssa---kohtuudella ja silloin tällöin.

Mä oon nykyään kokiksen suurkuluttaja. No tähän loppu kokiksen litkiminen.

Jellonalle jaksuja! >>henges mukana<<

Tänään kävin hakee auton huollosta ja sinne menikin joululahjarahat : )

No ehkä noista veronpalautuksista vähän lahjoihin irtoo.

Nyt jään odottelee miestä ja ruokaa (meinaa tuoda pitsat, jee!)

Soffu+Nuppu rv 5+5

Vierailija

Miten oot tehny tuonne Elolintusten pinoon ne pata-merkit, sydänten välissä? Siis mikä komento?

Axe: Lapset ei tiiä. Pojalle kessan sanoin et masus on vauva muttei se viel sitä ymmärrä -> 2v4kk ;D Tytölle kerron ultran jälkeen aikasintaan vasta. Se on sellainen höpöttäjä et kohta sen tietäs sitte kaikki ;)

Viimeeks kerroin heti tytölle, tuulimunan ja heti perään pojan odottamisest ja oli sitte tarhassa pitänyt 15 min. luennon tarhantädeille miten vauvat saa lakunsa ;DDDDDDDD -> pippelistä meni siemen äitin masuun jne ;)

Joten odottelen vielä hetken, kai... Ens vkol ultra..

Mäkin olen kuullu ristiriitaisia juttuja tuosta Halloweenista. Aika usein Suomes ravintolat on viettänyt sitä pyhäinpvän vkonloppuna eli ens vkonloppuna. Mä en kyl tiä mikä se oikee pvä ihan oikeesti edes on ;D

Kerran kaveri järjesti halloween bileet kotonaan ja se oli just pyhäinpvänvkonloppuna... Mutta siitä on kans jo aikaa noin 5 vuotta ;)

Mutta joo, poika väänsi savia joten mentävä on tekemään paperityöt ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat