SYYSSÄTEIDEN MAANANTAI

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ajattelinpahan kerrankin aloittaa, kun aloitusta ei vielä ollut. =)

[color=green]Tänään sitten luultavasti selviää mikä mun menkat on myöhästyttäneet. (ei oo vieläkään alkaneet)

13:45 olis aika, jotenkin jo pikkuisen jänskkään mitä se sanoo.

[color=blue]Galluppia hieman:

Onko teillä digiboxi vai digitv?

Meillä on digiboxi ja on toiminut ihan moitteettomasti.

Sit kuulemma hommaamme sen kunnon digitv:n kun tää tv leviää.

[color=red]Kaikille oikein paljon plussa säteitä.

Kerron sitten myöhemmin mitä lääkäri sanoi.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Hoo, lisää plussia (haamutkin lasketaan!). Onnea tuhannesti Wilmall@lle! Jännä juttu: nyt kun on plussia tullut paljon, tuntuu omakin raskautuminen paljon todennäköisemmältä. Taitaa olla sitä kuuluisaa naisen logiikkaa =) Toivotaan, että Hannakonkin nega vielä iloksi muuttuu!

Kais@: tuntuu varmaan pitkältä sinusta aika, kun kerran noin käy. Mutta ei se tuleva vauva nyt ainakaan kutistu, joten eteenpäin hitaasti kiiruhtaen =)

Mallariina: jos täti pyrkii sinne, käännytä se jo tännepäin. Olisi nimittäin syytä olla paikalla ajoissa ensi viikolla, jotta vihdoin päästään ensimmäiselle yrityskierrolle.

Riika: ikävää, että tilanne äityi noin pahaksi =( Ajalla on tapana parantaa haavat, joten josko sitten hetken päästä taas vauvakuumeilu tuntuisi molemmista hyvältä? En oikein osaa sanoa mitään rohkaisevampaa, joten lähettelen täältä vain voimahaleja!

G: Meillä on digiboksi. En tosin käytä sitä, vaan katson aina analogiselta puolelta, koska silloin ei tarvitse käyttää kuin yhtä kaukosäädintä. Mies sitten laittaa kaikki boksit ja kotiteatterisysteemit päälle, jotta kuuluu ja näkyy hienosti (insinööri...).

Nyt pujahdan vällyjen väliin ja antaudun Täydellisille naisille (analogisesti)!

Vierailija

Onnea Nellariina, Jenni, Wilma!

(Haamukin on siis ainakin hyvä alku! Juuri pari päivää sitten lääkäri kertoi mulle ultrassa, että vääriä plussia ei ole olemassa.)

Meidän odotuspuolen pino ei ole oikein vielä saanut tuulta alleen, mutta tästähän se vain vilkastuu! Kuka teistä sanoikaan, että me muut ollaan siellä kovin pitkällä viikoissa..? Voi, tuntuispa itsestäkin siltä! Mä olin noin KOLME viikkoa rv:lla 8, kun hedelmöitysajankohtaa on ultrien perusteella korjailtu, joten tuntuu, että ei tämä etene yhtään mihinkään! Nyt kai on jo sentään rv 9+vähän. Vauvanaskelin eteenpäin... ;) Raskautuminen on vihdoin alkanut jopa minun hitaan hämäläisen kropassa tuntua, kun vatsaa turvottaa varsinkin iltaisin.

Mukavaa päivää kaikille!

t. K.

Vierailija

[color=blue]En päässy vkonloppuna koneelle, joten taas täällä rankan viikonlopun jälkeen.

Oltiin vähän tuulettumassa lauantaina ja oli ihan kivaa, mutta taas tuli todistettua, ettei kauheen usein viitsi käydä kun tulee niin huono olo... ; )

Galluppiin sen verran, että emme omista digiboxia saatika digitv:tä. Ehkäpä sitten jossain vaiheessa kun normi telkasta ei mitään enää näy.

Eipä tällä erää muuta. Päivän jatkoja!!![/color]

-Taelsa-

Vierailija

Kasvatetaanpa pinoa!

Tässä olisi vajaa kaksi viikkoa tädin tuloon joten olen päättänyt olla positiivinen! Ensi kierrossa sitten paremmalla yrityksellä (toivottavasti). Välillä tuntuu ihan tyhmältä murehtia ettei ole vielä raskaana kun ei ole tosissaan yrittänyt. Ystäväni joka on yrittänyt jo pari vuotta ja on ollut hoidoissa + keskenmenokin on ollut on aina todella positiivinen. Elikkä sitä positiivisuuttaa minullekin:)

Tammikuussa koittaa töihin paluu joten yritän olla ressaamatta vauva-asioilla ja nauttia tästä ihanasta ajasta!

Plussasäteitä paljon meille kaikille ja positiivisia säteitä myös näin harmaaseen maanantaihin :)

matleena

Vierailija

Hei kaikille!

Vasta ehdin lukaisemaan teidän kuulumisia. Tuo työnteko haittaa tätä koneella käyntiä! ;0)

Aamu meni pojan kanssa touhutessa ja kun hän oli viety hoitoon laittelin ruokaa ja juorusin kaverin kanssa puhelimessa. Ilta meni sitten töissä, oli oikein rauhaisa onneksi.

Yoginos - mitäs sanoivat lääkärissä? Toivottavasti asia selvisi ja pääsette kuumeilemaan kunnolla, kun kierto kunnossa.

Hannako - tee testi myöhemmin uudelleen, jos tätiä ei näy. Vielähän siun on hyvinkin mahdollista olla raskaana, kun kierto voi olla piempi. Jos tärppi ei käynyt, ei kun yritystä uudelleen. Halauksia!!!

Matleena - ymmärrän hyvin tunteen, että ei osaa olla stressaamatta asiasta. Itsekin meni töihin elokuussa ja kuvittelin etukäteen että voisin olla heti miten raskaana. Onkin ollu piinaavaa, kun asiaa pähkinyt liikaa. Yritä olla miettimättä (heh, hyvä muille sanoa....)

Nellariina ja K@isa - mukavia masun kasvattelu päiviä! Teillä jo etumatkaa muihin!!!

Taelsa ja Mallariina - täällä huidotaan täti pois teidän kimpusta ja muidenkin!!! Hus....

Riikka - Toivottavasti teidän keskustelu miehesi kanssa ei johda eroon, jos et sitä vakavissasi halua. Välillä tollanen tuulettaminen tekee (meillä ainakin) hyvää. En tiedä oikein että mitä sanoa. Halauksia siulle ja kertoile miten menee. :0)

Mae - mitkäs sinulla onkaan viikot? Hatara pää, ei muista tarkkaan... Pahoittelen asiaa....

Qassu - Jännittyneenä tässä odotellaan, että onko mikä tilanne....

Wilm@ - ONNEA SUURESTI!!!! Upea juttu kun teillekin on vauva tulossa!!

Maltoinpas kommentoida muiden juttuja ensin, enkä heti alkaa höpistä itsestäni suuremmalti.

Miun piti jättää testailu loppuviikolla, mutta kun ystäväni jolla samat kierronpäivät testasi, niin testasin minäkin. Apteekin raskaustestillä tuli hailea viiva eli kai sitä RASKAANA OLLAAN! En kyllä vielä tajua asiaa ja teen kyllä loppu viikolla uuden testin. Olo on kyllä pöllähtäneen ihana ja tunteet heittää laidasta laitaan! Torstaihin odottelen uutta testiä, mutta kyllä tää sitä on... näin itse tunnen.... Kyllä se tärppi tuli, jota jo kauan tässä odoteltiin.

Elämä on ihanaa... Plussa tuulia kaikille teille muillekin!!!!

Ikionnellinen Kidelma :o)

Vierailija

Oli pakko tulla pika pikaa käymään kuulumisia katsomassa, vaikka täydelliset vaimot jo telkkarissa pyörii. Meillä tämä kone alkaa aina jumittaa, kuten kahtena ed.pvänä ja jää nämä päivitykset väliin...Ja astianpesukonekin hajoaa, aargh! Juuri syyskuussa investoitu pesukoneeseen, joten kait tämä niin, ettei kahta ilman kolmatta!

Onnea vain plussanneille oikein kovasti!!!

G: Eipä ole kumpaakaan, hyvä kun ehtii perustarjontaakaan seuraamaan, vaikka siinähän se kait onkin, kun ei sieltä juuri mitään tule ;-)

Laitoin pe yövuorosta kyselyä, millä alalla olette? Jäikö viestio pimentoon myöh. ajankohdan takia? Vai olenko minä missannut vastauksia? Kirjoitinkin, että olette ko. aiheesta jo varmasti moneen kertaan vastailleet, mutta mukava olisi tietää porukan hajontaa. Itse siis l-suojelualan töitä teen.

Oma napa siis 26/ 22-28, et nyt siis todellakin p i i n a a. . . Aikasta jänskää...Rinnat ehkä tavallista aremmat, mutta voi olla muhn toiveuntanikin :-) Olen aika pessimistinen, eka luomukierto ja ei tosiaankaan aktiivinen sellainen...Vaikka eihän sitä koskaan tiedä! Kovinhan tuota toivoisi niitä plussasäteitä itse meille kullekin!

Vierailija

Onnea onnea viikonlopun aikana plussanneille!!

Ihana viikonloppu miehen kanssa kahdestaan takana. Tyttökin tuli silmät loistaen isovanhemmilta kotiin. Taisi viikonloppuloma tehdä hyvää itse kullekin!

Tämä maanantaiaamu alkoikin sitten masentavasti. En malttanut pitää näppejä erossani kaapissa odottavasta testi ja aamulla sitten testasin puhdastakin puhtaamman negan. Kyllä osaa ottaa pannuun! :(

Pieni toivon kipinä vielä kuitenkin saattaa olla. Nyt menossa vasta kp28/27-31, joten muutama päivä armon aikaa jäljellä.

Anteeksi tämä oma napaisuus, mutta kyllä osaa harmittaa oma malttamattomuus! Argh!

Nyt vaan kädet kyynerpäitä myöten ristiin ettei täti löydä minua... tai sen puoliin ketään muutakaan piinailevaa.

Vierailija

[color=orange][size=3]Wilm@: Paljon onnea plussasta![/size] Kyllä se siitä vahvistuu:) Ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan.

Mallariina: Samat tyhmät menkkajomotukset ovat tänään vaivanneet täälläkin:( Jospa me sitten nappaamme yhdessä ne elovaavit:)

Samaa mieltä olen minäkin Maen kanssa, että välillä on ihan hyvä ottaa etäisyyttä tähän palstaan... Etenkin silloin kun on huonoja päiviä. Vaikka kuinka iloitseekin muiden plussista, niin kun täti kolkuttelee omalle ovelle, niin eivät ne muidenkaan plussauutiset silloin omaa mieltä kohenna, tuntuu välillä, että päinvastoin.

Silti toivon kaikille vauvaa haluaville sitä plussaa, joko enemmin tai myöhemmin. Joten +++++++++++++++++++++tuulia:))))

Vielä omasta ).( kp 22/26 siis menossa ja tilasin kyllä taas kotiin muutaman testin, vaikka melko varma olenkin, ettei niitä tässä kierrossa tarvita. Menkkajomotukset ja tätiä edeltävä äkäisyys ovat tänään olleet huipussaan. Mieskin sanoi, että kiva kun tulin reissusta kotiin " näin hyvätuulisena" . Mutta onneksi tietää, että kyllä tämä taas muutaman päivän päästä helpottaa kun se " rakas täti" taas saapuu;)[/color]

Vierailija

Eiköhän se haamu sieltä pian vahvistu. :)

Toivottavasti Yoginos sun juttu selviää lääkärikäynnillä ja pääset epätietoisuudesta.

Täällä vatsaa juimii siihen malliin, että taitaa se &%#¤" &(&¤:n täti olla tulossa.. :( MÄ EN HALUA SITÄ MEILLE!! Anteeksi, oli pakko huutaa, toivottavasti kuuli ja kääntyi pois.

Nyt ruuan laittoon, hei!

Vierailija

Ihan ekkuna Wilm@lle onnittelu hali!

Ihanaa!!!

Sitten aloitan pienen itkuvirren...

Mahdoton väsy!

Viikonloppuna oli ystävien identtisten tyttöjen ristiäiset ja saimme kunniakaan kummien pestin! Eli sunnuntai meni autolla ajellessa ja edustaessa! Jo viime viikon loppupuoli oli hirveää häsyä paikasta toiseen... nyt näköjään kostautuu väsyllä ja tänään alkoi meidän neitin nenä nippasta! Tasaisena virtana juoksee kirkas noro nenästä...

Jännityksellä odotan yötä... Nyt nukkuu tyynen rauhallisesti... mutta odotellaan aamuyötä! Raasu... No niin, se siitä!

G:Meillä on tallentava digiloota! Tosi näppäkätevä... Suosittelen!

Hannako: Jo tämän olet varmaan muutamaan otteeseen tänää ohjeeksi saanutkin... odota muutama päivä ja tee uus testi! =)

Neitin kanssa sain positiivisen tuloksen vasta kun menkat oli viikon myöhässä! =)

Lähetän täältä tsemppiä ja onnea!

Omaan napaan: ovista pukkais!

Kp 12/28-33 ja lämmöt nousussa!

Joten nyt vaan kun sais miehen töistä kotiin niin hyvä tulis tai toiveissa ainakin on että hyvä tulis! =)

Mutta, nyt nukkumaan!

+SÄTEITÄ JA TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!!

Vierailija

Pitääpä ihan lyhkäisesti raportoida omasta navasta ja vastata gallupiin, että pysyy mukana. Eka yrityksemme ei tuottanut tulosta ja täti onpi kylässä nyt kolmatta päivää. Uusi yritys alkaa siis.

G: Meillä ei ole digilaitteita vielä lainkaan. Todennäköisesti ja mahdollisesti tulee vuoden päästä hommattua digiboksi sitten.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat