Vauvan kanssa AZOREILLE?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Onko kukaan ollut vauvan kanssa matkalla Azoreilla? Matkatoimisto Hispania? Onko minkälaista vauvan " vinkkelistä" ? Löytyykö miten purkkiruokaa, vaippoja? Hintataso? Muuta käytännön vinkkiä tai tietämisen arvoista?

Meidän poika olisi reissun aikoihin 7,5 kk vanha. Kiitoksia jo etukäteen!!

Kommentit (5)

Vierailija

Heippa! Käytiin miehen kanssa Azoreilla kesäkuussa, jolloin vauveli oli vielä vatsassa. Sellainen juttu tiedoksi, että jalkakäytävät ainakin Ponta Delgadassa ovat to-del-la kapeita / olemattomia, joten rattaiden tai vaunujen kanssa liikkuminen on erittäin hankalaa muualla kuin varsinaisella rantakadulla.

Säästä sen verran, että saattaa vaihdella hyvinkin nopeasti, ja tuulista on varmaankin lähes aina. Muutenhan paikka on varsin ihana. Joten ei muuta kuin hyvää lomaa teille :)

Vierailija

Me lähdetään 14.11 2 viikoksi Azoreille, vauvalla lähtiessä ikää 7,5 kk. Sen tiedän, että Pampers-vaipat kulkevat siellä nimellä Dodot, ja Nestlen ruokiakin on tarjolla. Milloin olette menossa? Voisin matkan jälkeen kertoa lisää, jos kiinnostaa.

Vierailija

Ei nimittäin olla vielä varattu matkaa, mutta toiveissa olisi lähtö marraskuun 21. päivä. Silloinhan oltaisiin siellä samaan aikaan.

Monet ovat kehuneet paikkaa kauniiksi :)

Vierailija

että Ponta Delgadan jalkakäytävät ovat leveitä saaren muihin osiin verrattuna (mutta nekin siis suomalaisittain surkeita). Minä myös olin odottajana matkassa, enkä pidä paikkaa varsin lapsikohteena, vaikka muuten tykkäsinkin. Me saimme reissusta eniten irti kiertelemällä vuokra-autolla, mikä ehkä ei vauvan kanssa houkuttele? Mutta hotellikirjan mukaan vieraina oli ollut myös n. 1-vuotiaiden lasten perheitä, jotka olivat viihtyneet. Eli vaikea mennä sanomaan lopulta.

Vierailija

Kaunista siellä kuvien perusteella on. Me mennään Hispanialla. Varattiin matka syyskuussa, tuolle 14. päivälle saatiin viimeiset lentopaikat! Odotetaan jo kovasti lomaa. Suosiosta huolimatta Azorit ei ole suomalaisten kansoittama. Portugalin kieltä olen palautellut mieliin; pääkaupungin ulkopuolella englantia ei puhuta yleisesti. Meillä onneksi portugali hallussa. Ei muuta kuin matkaa varaamaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat