-5/-10kg vko 44

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Ei mikään onnistunut olotila tällä hetkellä, tänä aamuna oltiin taas menty 70 kg:n puolelle... (paino tasan 70 kg). Enkä yhtään ihmettele. Viime viikon työmatka ja loppuviikon herkuttelut olivat tehneet tehtävänsä. Eilen käytiin pizzalla ja karkkiakin tuli syötyä.

Mutta nyt takaisin ruotuun. Aloitin taas ruokapäiväkirjan pitämisen ja aamun aloitin reippaasti puurolla. Ja kadoksissa ollut motivaatiokin on löytymässä, kun huomasin, että itsenäisyyspäivän tienoilla oleviin pikkujouluihin on niin vähän aikaa ja uutta mekkoahan en lähde ostamaan. Vanhan on sovittava päälle ja sillä sipuli!

Entäs muut?

Pyry

Kommentit (8)

Vierailija

... aika vähän loppujen lopuksi tiedetään toisistamme, vaikka " tavataan" täällä viikottain.

Itse olen 28v. Olemme niin ikään kolmehenkinen perhe: insinöörimies ja vilkkaanpuoleinen pikkumies, joka täyttää alkuvuodesta 2v. Itse olen palannut töihin, olen ammatiltani puheterapeutti. Välillä on vähän hankalaa sovittaa yhteen oma ja miehen työ sekä perhe-elämä. Varsinkin, kun lapsenhoitoapu eli isovanhemmat asuu toisella puolella Suomea. Olenkin alkanut haaveilla pikkukakkosesta, olisi taas vaihteeksi mukavaa olla kotosalla (tosiasiassa en tiedä, miten selviäisin kahden pienen kanssa...). Haaveilemme myös isommasta asunnosta, mutta se on vielä aika kaukainen haave. Pituutta on 168 cm ja painoa tällä hetkellä n. 70 kg. Sairaalasta kotiutuessani vauvan kanssa painoin 76 kg. Aika pian paino laski 72 kg:aan ja on pysytellyt siinä paikkeilla pitkään. Kesällä paino pääsi hiipimään 74:kg:aan ja silloin aloin huolestua ja liityin tänne teidän porukkaan. Tavoitteena olisi päästä 68:kg:n hujakoille. Sen verran painoin ennen raskautta.

Pyry

Vierailija

Aina mahtuu mukaan uusia...jospa sais itsekkin uudestaan tsemistä kiinni:)