-5/-10kg vko 44

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Ei mikään onnistunut olotila tällä hetkellä, tänä aamuna oltiin taas menty 70 kg:n puolelle... (paino tasan 70 kg). Enkä yhtään ihmettele. Viime viikon työmatka ja loppuviikon herkuttelut olivat tehneet tehtävänsä. Eilen käytiin pizzalla ja karkkiakin tuli syötyä.

Mutta nyt takaisin ruotuun. Aloitin taas ruokapäiväkirjan pitämisen ja aamun aloitin reippaasti puurolla. Ja kadoksissa ollut motivaatiokin on löytymässä, kun huomasin, että itsenäisyyspäivän tienoilla oleviin pikkujouluihin on niin vähän aikaa ja uutta mekkoahan en lähde ostamaan. Vanhan on sovittava päälle ja sillä sipuli!

Entäs muut?

Pyry

Kommentit (8)

Vierailija

... aika vähän loppujen lopuksi tiedetään toisistamme, vaikka " tavataan" täällä viikottain.

Itse olen 28v. Olemme niin ikään kolmehenkinen perhe: insinöörimies ja vilkkaanpuoleinen pikkumies, joka täyttää alkuvuodesta 2v. Itse olen palannut töihin, olen ammatiltani puheterapeutti. Välillä on vähän hankalaa sovittaa yhteen oma ja miehen työ sekä perhe-elämä. Varsinkin, kun lapsenhoitoapu eli isovanhemmat asuu toisella puolella Suomea. Olenkin alkanut haaveilla pikkukakkosesta, olisi taas vaihteeksi mukavaa olla kotosalla (tosiasiassa en tiedä, miten selviäisin kahden pienen kanssa...). Haaveilemme myös isommasta asunnosta, mutta se on vielä aika kaukainen haave. Pituutta on 168 cm ja painoa tällä hetkellä n. 70 kg. Sairaalasta kotiutuessani vauvan kanssa painoin 76 kg. Aika pian paino laski 72 kg:aan ja on pysytellyt siinä paikkeilla pitkään. Kesällä paino pääsi hiipimään 74:kg:aan ja silloin aloin huolestua ja liityin tänne teidän porukkaan. Tavoitteena olisi päästä 68:kg:n hujakoille. Sen verran painoin ennen raskautta.

Pyry

Vierailija

Aina mahtuu mukaan uusia...jospa sais itsekkin uudestaan tsemistä kiinni:)

Juu mä oon 28 vuotta ja elelen miehen ja 1-vuotiaan taaperon kanssa. Kotona olen lapsen kanssa ainakin toistaiseksi vielä....saas nähdä milloin töihin? (sosiaalialalla työskentelen). Mulla on lapsen jälkeen jäänyt liikkuminen vähiin ja syömisen puolella taas en ole jättänyt mitään väliin;)Eli nyt näitä kiloja tässä karistelen. Nyt on paino 70 tienoilla ja 68 on aluks tavoite. Viikko sitten oli 68,6....mutta vähän tossa riistäyty homma viikonloppuna...niin ja alkuviikkokaan ei oo menny mitenkään mallikkaasti :( APUUUVA!!!!

Vierailija

Vieläkö joukkoonne mahtuu?

Esikoinen syntyi elokuun lopulla ja kiloja on vielä 5 liikaa. En osaa oikein laihduttaa mutta jotenkin pitäisi päästä vanhoihin mittoihin. En ole vielä uskaltanut tai jaksanut eli viitsinyt hirveästi synnytyksen jälkeen liikkua mutta nyt ei kai enää voi oikein synnytykseenkään vedota kun on täysin toipunut vaan pitäisi saada läskit tuolista ylös ja ulos ja lenkille. Posti toi juuri tosi makeet uudet housut mutta kurjasti maha vyöryy vyötärön yli.

Painoa nyt 63 kg ja takas 58 kiloon mielisin. Imetän ja ruokavalio koostuu leivästä ja suklaasta (hyvin rankasti liioitellen). ;0) No joo oikeasti syön suht normaalisti mutta terveellisemminkin voisi syödä ja ainakin enemmän pupunruokaa.

Vierailija

heräsin juuri ja kävin vaa' alla niin paino näytti 60.9kg joten pudotusta -1.1kg. jotenkin ollut tiukassa painon pudotus. Yöllä ei tule töissä syötyä kuin napostelu porkkanoita ja pari bis bis lakua :-).

Pidän päiväkirjaa ja jos yöksi jää varaa syödä pari karkkia otan töihin mukaan. Kukkaroa en töihin ota ettei osta automaatista mitään.

energiaa ja voimia kaikille!

Vierailija

Mitä jos esiteltäisiin itsemme paremmin siis perinteiset ikä, jos lapsia ja minkä ikäisiä, työnkuva oli se sitten kotona tai töissä, jne. ?

Mä voin vaikka aloittaa..

Olen siis 30v yhden pojan, joka täyttää joulukuussa 4v äiti, työkuvani on tekninen dokumentoija, mies yrittäjä. Eli ihan tälläinen kolmihenkinen perhe meillä. Tällä tietoa neljännestä ei ainakaan vielä ole jotenkin ajatus vauvasta vielä vähän pelottaa omalla tavallaan vaikka olisihan se ihan kiva saada pojalle sisarus jos sellainen vielä annetaan, mutta itse en ehkä ole vielä valmis edes yrittämään.

Sitten paino on ollut joskus pojan syntymän jälkeen yli 80kg ja siitä ollaan tultu noin 10kg alaspäin pikkuhiljaa (kuten kaikki voi laskea) ja nyt ollaan tuossa 74,2kg ja tavoite edelleen 70kg. Pituutta on jotain 171cm.

Mutta tämmöistä ja toivotaan että muutkin innostuisi esittelyyn...

Vierailija

Siis sain pidettyä syömiseni kurissa viikonloppuna, eikä tehnyt edes tiukkaa! Söin siis aika normaalista kuten viikollakin, pullapitkopala tuli syötyä eilen kahvilla ja jäätelöä (6% rasvaa, suklaajäätelöä, ingman) tuli syötyä la ja su. Mutta tätä syön joskus viikollakin palan pahimpaan syömishimooni, on hyvää!

Eli paino oli 74,2kg ja koko viikonlopun näytti samaa, se oli hienoa! Ja nyt yritetään saada joko pysymään samassa tai jopa tasaan 74kg, ei pitäisi olla ihan mahdoton tavoite... jospa se 73 alkava tulisi kanssa joskus... pudotusta oli 400 tai 600g ettei mitään kovia lukemia mutta on se nyt kivempi katsoa tuota lukemaan kun 74,8 esim...

Rahkapiirakka vaan kummittelee mua aina kun avaan pakastimen... se on paha!!! Pitää varmaan piilottaa ne siitä näkyviltä marjapussien taakse.

Tuo olisi kyllä mullekkin hyvä että kirjoittaisin ylös syömiseni, saisi siitä katsella mitä sitä suuhunsa tunkee...

Vierailija

Olen 29-vuotias. perheeseemme kuuluu pojat 1v 2kk ja 2v 5kk, mies ja koira. Palasin lokakuun alussa takaisin töihin. teen kolmivuorotyötä metsäteollisuudessa. Molemmat olemme viorotyöläisiä.

Pudotin helmikuu-toukokuu 74.7 kilosta 63kg mut kesän jälkeen vaaka näytti ikävästi 66.7kg joten päätin pudottaa painoa ja nyt olis painoa 60,9kg ja tavoite olisi 60kg

Vierailija

Mä tosiaan jo viime maanantaina kirjoittelin, että tuskin on miinusmerkkistä tällä viikolla ku on tullut koko viikonloppu juhlittua. Niinpä paino näytti aamulla minullakin tasan 70kg ja kyllä MASENTAA! Nyt on kyllä jotenkin riistäytyny käsistä tämä homma....pakko ottaa itseä niskasta kiinni, muuten oon kohta samoissa lähtöasemissa. Miten tää nyt tuntuukin niin vaikeelta...kauheeta valitusta, mutkun harmittaa niin tosi paaaaljon ku onhan 68 alkava ihan eri ku 70 :). Mutta eikun salaattilinjalle.....ja lenkille vesisateeseen(olis hyvä tekosyy jättää lenkki väliin).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat