G: Oletko ollut työssä, jota et oikeasti osaa?

Vierailija

Minkälainen työ oli kyseessä? Huomasiko kukaan, ettet hallinnut hommiasi?

Kommentit (6)

Vierailija

Enkä todellakaan handlannut hommaa. Viikon siinä kärvistelin. En tisnnyt, mikä on havaijinleikettä, mikä goudaa, tahi siikaa tai sisäfielttä. Tosi kauheeta ja sen viikon jälkeen pyysin itse lopputiliä.

Vierailija

sairaalan poliklinikalla. Joku luuli että olin sh-opiskelija ja laittoi mut hoitamaan pissanäytteitä. Minä yritin kiltisti tehdä mitä käskettiin mutta kun labrasta alkoi tulla palautetta käyttökelvottomista näytteistä ja sekavista lähetteistä niin pääsin pois ;-)

Vierailija

Kukaan ei perehdyttänyt minua työhön, joten en voinut sitä aluksi täysin hallitakaan. Pieniä mokia sattui, mutta selvisin niistä ja lopulta kaikki sujui hyvin.

Vierailija

Jouduin carten puolelle tarjoilijaksi pääosin ruotsinkielisten asiakkaiden joukkoon :/ Yleensä tein työni laivalla " näkymättömissä" enkä suorassa kontaktissa asiakkaisiin. Lisäksi minun ei ollut edes tarkoitus joutua ruotsinlaivaan kehnonlaisen ruotsintaitoni takia..! Sain tietää toimenkuvani vasta kun oltiin jo merellä menossa.

No niin, en siis ymmärtänyt puoliakaan monella eri murteella puhutusta ruotsista, mitä asiakkaat puhuivat. En siis osannut ottaa tilausta. En tiennyt miten annokset tarjoillaan, miten juomat toimitetaan pöytiin ja kaikki tilaukset olisi pitänyt lyödä koneelle ruotsiksi. En osanut edes kattaa oikein, ja kiire painoi kaiken päälle. Hain annoksia keittiöstä, ja poltin käteni kuumiin lautasiin. Olin tilannut erään seurueen jälkiruoat liian aikaisin ja ne lässähtivät lautasille (niissä oli jäätelöä).

Kaksi päivää tuntui kahdelta vuodelta! Asia kyllä selvisi, että konttorista minut ja eräs toinen oli toimitettu sekaannuksen takia vääriin laivoihin ja töihin. Silti eräs carten ylimielisistä vakkareista teki minusta valituksen konttoriin. Siis minusta, ei siitä että moka oli nimenomaan konttorin!

Vierailija

Olin asiakaspalvelijana, yleisenä neuvojana ja asioitten hoitajana suuressa yrityksessä, talousalalla, eikä minulla ollut kirjaimellisesti mitään aavistustakaan koko hommasta. Ottaessani pestin minulle luvattiin koulutusta, jota en koskaan saanut, ts. koulutus oli sitä, että istuin pari päivää seuraamassa, kuinka edeltäjäni teki työtään, mutta edeltäjänikään ei koskaan ollut saanut mitään koulutusta ja oli ollut hommassa peräti pari kuukautta.

Luulen, että oli asiakkaille todella selvää, etten tiennyt, mistä he minulle koettivat puhua. Olen varma, että kiroilivat itsekseen, että mistä ihmeestä tänne löydetäänkin näin avuttomia pikkutyttöjä toisten ihmisten rahoilla leikkimään... Jätin paikan pikapuolin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat