Kysymys toukokuisille ja tietysti muillekin,.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kaikille ja erityisesti toukomammoille!

Pirteämmällä ololla tänään työpäivää kohti. Olin kaksi päivää saikulla sillä voimat alkoivat hyytyä..Väsyttää ja vit...koko ajan niin tajuttomasti. Väsymyksen ymmärrän, mutta en edes tiedä mikä päähän koko ajan ottaa. Yksi syys voi lähinnä olla, että tuntuu ettei kukaan ymmärrä mun oloa. Mies on aloittanut uuden duunin ja kaikki vaan päivittelee kuinka väsynyt hän varmaan on. Just no entäs minä? Hoidan yksin uhmaiässä olevan poja , kodin, työn ym. No, nyt taas vähän helpompi hengittää viikonlopun jälkeen. Ja shoppailu auttaa aina kummasti:) MUtta oli mulla ihan kysymyskin:

Haluisin mennä yksityiselle ultraan. Neuvolassa sanottiin, että viikolla 12-14 pystytään näkemään jo esim. niskapoimutus. Sen takia olen sinnitellyt tänne asti ja nyt haluisin varata ajan. Kysymys kuuluukin, että tehdäänkö tässä vaiheessa (ultrapäivänä olen vkolla 12+2) vatsapeitteiden päältä vai vieläkin alapään kautta? Osaako joku sanoa, että mitä muuta saadaan selville tässä vaiheessa?

Kiitoksia ja voimia viikkoon

rv 10+6

Kommentit (2)

Vierailija

Mullakin oli vielä juuri tuossa vaiheessa aivan järkyttävä vit..us koko ajan päällä. Tuntui masentavalta olla niin väsynyt ja saamaton ja mieheni joutuu tekemään lisäksi aika pitkää päivää. Nyt tosin on jo helpottanut, joten laitoin sen itse ainakin osaksi alkuraskauden hormonien piikkiin. Jaksamista ja iloisia ajatuksia sinulle! :)

Kysymykseesi:

Mulla tehtiin np-ultra NKL:lla 12+2 ja kyllä se alakautta tehtiin. Siinä katsottiin niskapoimun paksuus, vähän rakenteita esim. sydän, vatsalaukku ja virtsarakko, kädet ja jalat. Ihan kaikkeahan ei tuossa vaiheessa vielä näe vaan sitten rakenneultrassa katsotaan noita rakenteita tarkemmin.

Toivottavasti tästä oli apua!

Emmi toukokuisista

Vierailija

Eli riippuu lääkäristä ja laitteista. Kaikki näkyi oikein hyvin päältäkin, mutta ellei olis näkyny niin oltais kai vaihdettu sisäkautta tehtävään tutkimukseen.

miikuko

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat