Mä häpeän takapuoltani.. :(

Vierailija

En mielelläni esim. kävele pelkät alkkarit jalassa niin että mies näkee :( Vaikka hän kyllä aina kehuu vartaloani jne. niin silti häpeän. Kamala roikkuperse ja selluliittinenkin vielä.

Kommentit (15)

Vierailija

kai ne sit näke sen pylly asian vähä eri kantilta kuin naiset.

mun takapuoli on selluliittinen ja toispuolenen ( tosin sairauden takia) mutta miestä tämä ei ole ikinä haitannut ja kun oikean laiset huosut vaan löytää jalkaansa niin kyllä se pylly itsellekin kelpaa

Vierailija

Alussa välttelin " esittelemästä" takapuolta miehelle, mutta useamman vuoden yhdessäolon jälkeen häpeily meni ohitse ja nyt on jo ihan sama :)

En minäkään tykkää katsella miehen olutmahaa, mutta eipä tuokaan välitä sitä piilotella. Ja siihenkin tottuu :)

Vierailija

Pylly on suuri ja hyllyvä ja muhkurainen, mutta kyllä silti kävelen alasti kodissani ja mieheni nähden.

Ja mieshän kyllä tykkää!!

Vierailija

me naiset taidetaan olla turhan kriittisiä itseämme kohtaan,,

miehelläni on vuosien saatossa maha kasvanut,eikä se ole häirinnyt minua yhtään, yhä seksikäs on mieheni minun silmissäni...kait ne miehet aattelee ihan samalla tavalla=)

Vierailija

Mittani ovat 166/52-55 eli hoikka olen ja silti takapuolen ja reiteni on selluliitin " valtaamat" . Syön terveellisesti ja liikun sekä käytän erilaisia selluliittivoiteita. Ei ne vaan katoa mihinkään! Siskoni on alipainoinen ja hänelläkin löytyy muhkuraa. En näyttele itseäni julkisesti pikkupökissä, kuten en käy uimahalleissa. Ei se tosin minua kiinnostaisikaan. Mieheni silmissä uskallan olla oma itseni ja kulkea alasti. Ei ole innostus näyttänyt hänellä katoavan, vaikka selluliittini loistaakin läsnäolollaan! Asiasta oli juttua muutama päivä sitten, kun valitin miehelleni muhkuroista. Hänen mielestään olen seksikäs ja täydellinen juuri tälläisenä. Miehille on tärkeää miten nainen kroppansa kantaa, kuin pienet " virheet"

Vierailija

takapuolessani ja jaloissani onkin selluliittiä eikä muotokaan ole hirmu kaunis ja täpäkkä. Mieheni taputtaa pyllylle ja himoitsee sitä, kuten minua muutenkin, vaikkei kaikki olekkaan niin täydellistä.itsetuntoa vaan lisää ja olkaa vapaasti sellaisia kuin olette. Kyllä minäkin haluaisin kiinteyttä lisää, mutta hyvin tiedän ettei tilanne itsestään muutu. Asialle täytyy tehdä jotain!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat