Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä teinitytön huone on niin sotkuinen, että eihän sieltä tietenkään omia tavaroita löydä. Sitten lainataan toisten kammat, peilit, sakset, kynät sun muut joko luvalla ja luvatta, ja sinnehän nekin jää huoneeseen, ei niitä koskaan palauteta. Onko teilläkin tällaista???

Kommentit (9)

Pidimme perhepalaverin ja sovimme tytön kanssa, että hän saa enemmän aikaa meidän vanhempien kanssa, päivittäin jonkin aikaa erikseen molempien vanhempien kanssa ja kerran kuukaudessa yhteinen iltapäivä ja ilta kolmisin tytön valitsemalla tavalla. Korotimme lisäksi kuukausirahaa.

Tyttö puolestaan joutui lupaamaan, että huone pysyy siistinä joka päivä (tästä riippuu pääseekö tietokoneelle koulun jälkeen) ja kerran viikossa huone siivotaan kunnolla. Lisäksi hän joutuu tekemään joka päivä minun valitsemani kotityön.

Silti hän lainailee minun meikkejäni, kampojani, harjojani ja kaikkea mahdollista kauneudenhoitoon liittyvää. Eikä niitä kannata odottaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Just huomasin kun oli viimeks meillä niin poskipuna katosi ;) ja mistään sitä en ole löytänyt.... en viitsi mennä syyttelemään, mutta joskus aion kurkata hänen huoneeseensa kun olemme heillä!!!

Tuskin on miehenikään sitä ottanut, vaikka mistäs minä tiedän jos hänellä onkin salainen pahe ;) hehhehhee

Niin astiat, meikit, ihonhoitotuotteet, sakset, kynsisakset, mun vaatteet, hiusharjat ja sun muut hiustuotteet.

Tässä vain muutamia mainitakseni.

Uusimmat

Suosituimmat