Club-30: Vko 44 alkaa..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa lupi!

Nuru: ajattelinkin jo, että koska mahdat ruveta kaipaamaan Euroopan menoa. Kulttuurieroa on varmaan sen verran, etten ihmettele. Eurooppailun jälkeen on takuulla mukavampi astua taas tiukempaan remmiin ;-)

Waimo: Kiva, että tulee välillä positiivisiakin yllätyksiä! Tuo VL:n toiminta oli kyllä tosi nopeaa.

Mitäs muuta? No omaa napaa esimerkiksi, jossa ei nyt paljoa raportoitavaa ole. Kp12 ja aion ruveta tänään tikuttamaan ovista. Vähän jännittää, löytyykö...

Jooga on kyllä vienyt isolla vaihteella mennessään. Eilen raahasin siipankin mukana ja sekin jopa tykkäs. muutenkin tilaisuus oli tosi sukukokous: mukana oli myös sisko ja toisen siskon mies. Aina parempi, kivampi käydä kun ei tarvitse " yksin" vääntyillä.

Kommentit (15)

Vierailija

[b]Waimo[/b] tosi upeeta että ootte päässeet näin nopeasti asiassa eteenpäin ja todellakin raportoit meille ehdottomasti kaikki vaiheet. =) Jotta päästään jännittämään sun kanssa hoidonkulkua.

[b]Heli[/b] mitenkäs oviksen bongailu etenee? Ahkerasti vaan jatkatte vaakamamboilua niin ei niillä tikun tuloksilla niin suurta väliä edes ole. ;)

Omaan tilanteeseen vielä. Lääkärin kanssa vitsailimme, että on se hyvä että sitä miestä ei tässä hoitorumbassa " tarvita" niin saadaan me naiset keitellä soppaa keskenämme. =D

Mutta nyt meen vähäks aikaa sohvalle pitkäkseen kun vähän tuli kuitenkin heikko-olo tosta SSG:ä.

Vierailija

Perjantaina siis yritin saada sitä SSG aikaa ja niin siinä kävi että en mahtunut mihinkään väliin. No olin aika tiukkana ja sain sitten puhelinajan lääkärille, jonka kanssa ois voitu miettiä miten jatkossa toimitaan.

Tänään kuitenkin hoitaja soitti, että on saanut ahdettua mut mukaan ekstra-ajalle ja meen siis sinne huomenna. Eli puhelinaikaa ei tarvitakkaan. =)

Nyt siis kp4 ja jos nyt näin hyvä tuuri käy vois olla toiveita että ehkä vielä tehtäis tähän samaiseen kiertoon yks hoitokin... vai onkohan vain toiveajattelua.

Tämä nyt oli vaan tätä omaa napaa kun en ehdi muuta, mutta ehkä illalla ehdin palata kommentoimaan teidän muidenkin tilannetta.

Vierailija

Ihanaa kun on taas viikonloppu edessä! Kummasti nuo viikonlopun kp:t ja pp:t sujahtaa nopeammin ohi ;-) Tänään kp16/pp2, joten tämän kierron osalta velvoitelemmiskelyt siis hoideltu. Maanantaina siis " jo" pp5, eli onhan tätä tässä vielä...

Waimo: tuossahan muuten Olivera omalla otsikollaan just mietti miten pääsisi mukavasti ja hyödyllisesti eroon omista tarpeettomista lääkkeistään, joukossa myös lugeja. Tai taisit varmaan itsekin huomata?

Mitäs muut touhuilivatkaan, harvapää ei muista... No Suvikselle ainakin lähetetään edelleen ovisviboja: trrt trrt trrt!

Vierailija

Hmm hmm hmm...

Eilen tosiaan mielestäni näkyi tikussa haamu, mutta nyt vain viivan paikka erittäin tarkasti tiiraten. En kyllä ollut kuin reilun tunnin pissimättä, vaikuttaa ehkä. No saanpa vähän jännitystä elämään kun testaan taas illalla. Jospa huippu menikin jo ohi? No ei varmaan, ei mulla niin lyhyitä kiertoja ole tässä ollut. Eikä siitäkään vahinkoa olisi, kun aherrus on varmuuden varuiksi aloitettu hyvissä ajoin, jo kp9(!) ja kp12. Nyt siis kp13.

Vierailija

Täällähän on hyviä uutisia oikein roppakaupalla :o).

Hienoa, että Suviksella on putket auki ja inssiinkin ehdit ennen muuttoa (olen vakuuttunut, ettei se ovis voi viikonlopuksi osua ;o)!).

Waimolle onnea hoitoon, ja helille helliin hetkiin ;o)!

Omalle navalle kuuluu ihan hyvää, PAS-valmistelut ovat käynnissä hitaasti mutta varmasti :o). Pitkävaikutteinen jarrupiikki laitettiin toissa viikon perjantaina, ja olen nyt viikon verran " nauttinut" tunnin välein tulevista kuumista aalloista :oS... Viime viikolla oli pahinta; jos ei hikoiluttanut, oksetti... Pahaolo on onneksi jäänyt pois, ja kuumat aallotkin tuntuvat harvenevan päivä päivältä. Kurjinta kuumissa aalloissa on se, ettâ olo tuntuu likaiselta koko ajan, julkisilla paikoilla ei juuri huvita liikuskella, kun puna ja hikipisarat kihoilevat yllättäen... Ensi viikon keskiviikkona on verikoe ja 0-ultra, jos hormonitoiminta on nollissa, aletaan valmistella kohdun limakalvoa siirtoa varten. Jos pakkasalkiot selviävät, siirto olisi joskus marraskuun loppupuolella. Hitaasti siis edetään...

Hyvää loppuviikon alkua toivotellen,

Oi-kukka

Vierailija

Taidan olla kyllä aika säälittävä tapaus kun roikun täällä yhtämittaa. Piinaseuraakin olen huudellut pari kertaa, täysin ilman tulosta. Inssipiinailijat olisivat lähinnä omia tunnelmia, mutta ei nyt oikein viitsi. " Hei! Viimeksi olin inssissä viime joulukuussa! Nega tuli!" (:-/

Kolmatta kertaa en kehtaa huudella, joten pulisen täällä sitten vain teidän vaivoinanne. Tätä lajia kestääkin tässä sellaiset pari viikkoa, sitten seuraa varmaankin voivottelua ja lisää voivottelua...

Vierailija

Voiko olla että kolmen sumun jälkeen hermoja kiristää ja päätä särkee??? Vai mikä tätä naista riivaa, jokatapauksessa lähellä ei kannata olla=( Suprecur maistuu todellakin ällöttävälle kun hetken kuluttua valuu nieluun, aloittelija ei ainakaan ole vielä onnistunut tuota välttämään. Tätä pitäisi sitten kestää 4 vkoa=O Alkaa harmittamaan miksei neuvoteltu pistoksesta=( Ehkä nämä sumut ovat jotenkin parempi vaihtoehto??? Lisäksi 4x/pv tuottaa aika lailla muistamista, ei oikein voi unohtaa hoitoja! Noh, täytyy olla onnellinen vain että tähän ollaan nyt päästy ja koittaa ajatella positiivisesti....

heli71:Kiitos vinkistä, laitoin oliveralle viestiä=)

Vierailija

Upeaa että teilläkin on nyt viimein päästy asiassa eteenpäin.

Kuumat aallot on varmasti todella inhottavia, mulla jo pelkät luget aiheutti toisinaan hikoilua ja naaman punoitusta. Olipa tosi kiva olla kaupassa kun yhtäkkiä alkoi hikeä pukkamaan otsalle ja naama oli punainen kuin keitetyllä ravulla. =)

(tämä shoppaillessa siellä teidän kulmilla =D)

Mitähän tapahtuis jos muhun pumpattais tollaisa määriä jotain kun pieni määrä lugejakin sai mut jo oirehtimaan. No toivotaan että sulla oireet helpottais ja voisit paremmin nauttia kauniista syksystä. (vai joko se on muuttumassa talveksi?!)

Vierailija

...sorvi pyörii. Mukava kuulla, että olet hyvällä mielellä, vaikka aika hurjilta kuulostaa nuo kuumat aallot. Hyvä kuitenkin jos ovat harvenemaan päin.

Rentouttavaa viikonloppua itsekullekin!

Vierailija

Suvis: Mahtavaa kun sait sen ssg-ajan! Mitä opimme tästä: nyrkki pöytään auttaa yllättävän usein. Kerropa sitten heti miten kävi, kärsimättömänä odottelen!

Waimo: saat anteeksi ;-) Meillä tilanne on nyt se, että hoitona ei ole kuin perinteiset greippimehut ja näin. Kierto lähti ihmeen hyvin käyntiin, mullahan hormonaalisen hitauden syy oli epilepsialääke, joka vaihdettiin. Koko kevään kierto oli suht ok, vaikka vanha lääke jäi kokonaan vasta kesän kynnyksellä. Ohjelmassa siis luomua max puoli vuotta ja sitten Niklaksen pakeille jos ei valmista tule.

Mutta: mukava kun pääsette hoidon alkuun, saadaan tänne muutakin jännättävää kuin omat navat...

Tästä pääsenkin kätevällä aasinsillalla jälleen oman napani pariin: tein tänään ensimmäisen ovistestin ja yllättäen siihen ilmestyi haalea haamu. Ajattelin huomenna testata vaikka pariinkin kertaan, päivällä ja illemmalla. Aika ihmeissäni olen, jos lh-huippu tulis huomenna, sehän ennustaisi ovista kp14. Mulle se olis aika ennenkuulumatonta, siitä on sentään aika paljon aikaa että kierto olisi alle kolmenkympin mennyt... saas nähdä miten käy

Vierailija

Kotiuduin juuro Naikkarilta SSG:tä.

Toimenpide meni sitten ihan ok, vaikka ei mitenkään mieluinen ollut. Miestä olisin kyllä viereeni kaivannut, mutta onneksi sentään lempparilääkäri oli toimenpiteen tekijänä. =)

Ja mikä parasta kaikki oli mitä hienoimmin. Oikeassa virtaus ja kaikki tosi hienosti, vasemman kanssa joutui tekemään vähän enemmän hommia, mutta sai kuitenkin lopulta virtauksen näkymään. Joten molemmat tuubit siis auki. =)

Ja vielä hienomipi uutinen on se että hoitokin voidaan tehdä vielä tähän kiertoon, mikäli itse hauluan! =D

Joten kävin sitten apteekin kautta kotiin ja kohtahan sitä voi sitten alkaa jo tikuttelunkin. Ensiviikon lopulla jolloin ovis tod.näk. on, on tämä nytkin minulla ollut lääkäri paikalla ja sanoi että toivoisi näkeväni minut vielä. Mutta toivotteli kuitenin hyvää matkaa jos vaikka ovis sattuukin lauantaille, enkä sitten hoitoon pääsekkään. Nyt siis kaikki tahdonvoima siihen että ovis tajuaa tulla oikeaan aikaan ja pääsen vielä hoitoon ennen lähtöä. =)

Vierailija

Suvis: Hienoa, että oli tuubit auki! Semmoistakin oon kuullut (sinäkin varmaan?), että ssg:n jälkeen tulisi helpommin raskaaksi kun putkistoa on " tuuletettu" . Toivotaan siis kaikin voimin, että pääsisit vielä inssiin ennen ulkomaankirjeenvaihtajan uraasi...

Waimo: Mulle tuo koko sun protokolla on aika epäselvää, niin että raportoithan kaikki vaiheet!! Menopurit ja muut aloitat siis piakkoin? Mistä tulikin mieleen, että jos jossain vaiheessa oot Puregonia vailla niin mulla loikoilee yks joutilas jääkaapissa.

Ja ja. Omanapaesittelyssä tällä kertaa ovistikkutulos, positiivinen sellainen! Viivasta tuli jopa vahvempi kuin kontrolliviivasta. Oon aika ihmeissäni, että tuo tulos lupailisi ovista huomisillaksi tai ylihuomisaamuksi. Että ihan kp 14 ovulaatio, niinkuin kirjoissakin lukee! No enköhän huomiseksi tokene tästäkin ällistelystä ja ei muuta kuin hoplaa hommiin taas.

Itkuakin mahtui tähän päivään kun TAAS yksi työkaveri kertoi raskaudestaan. Meidän pienestä työporukasta kaksi on äippälomalla, ja kaksi muuta nyt sitten saavat omansa sopivasti maalis- ja toukokuussa. Vähänpä tuli mieleen, että munhan olis kuulunut olla siinä välissä huhtikuiseni kanssa :´-(

Vierailija

Missä lienevät muut?

heli: mulla ei ole juurikaan kokemusta noista ovistikuista mutta se on varmasti totta että pissa on laimeampaa tunnin pidätyksen jälkeen kuin vaikka aamulla. Mutta tikkujakin tärkeämpää lienee yritys;) Toivotaanpa onnistunutta lopputulosta. Hyvä että kiertosi on nyt tasaantumassa, kyllä lääkkeen vaihto vain auttaa.

Suvis: onpas mukava kuulla että torvet oli auki. Ja vielä mukavampi uutinen oli toi hoitojuttu, oishan se tosiaan jotain kun menisit täältä miehen luokse ja olis salamatkustaja mukana matkassa=)

Ja sitten omaa napaa=D lääkityksen sain tänään tietää ja seuraavanlaisella sekoituksella mennään: suprecur, menopur 150IU aloitetaan toiseen ultraan saakka sekä pregnyl ja luget (luonnollisesti). Lisäksi vielä aspirin 50mg. Jotenkin varmaan jännitän tulevaa koitosta kun leuat on kipeänä kun olen purrut hammasta pari yötä... Saa nähdä tippuuko multa hampaat suusta ennen kuin lopputulos selviää. Siihen on vielä niin tuhottoman pitkä aika;)

Jaa, se tältä erää, huomenna täytyisi suunnata apteekkiin köyhtymään. Itsekseni laskin että ilman lugeja nuo lääkkeet tulee maksamaan noin 400¿, jos menopur annos pysyy samana. Ehkä pari ampullia joutuu kuitenkin vielä ostamaan. Mutta yllättävän edullista. Tiedä sitten kuinka vikaan laskin....

Vierailija

Näin ne viikot vain menee eteenpäin... Ihan kohta on joulu!

Heli: yritän raportoida parhaani mukaan;) Tosi hienoa että ovistikut näyttävät ovista noin mallikelpoisesti! Iloitse siitä=D (luultavasti miehesikin iloitsee....) Valitettavasti puregonia en tarvitse, luget kelpais kyllä jos jollain on ylimääräisiä jemmassa!

Oi-Kukka: ilmeisesti jos hyvin menee niin päästään piinailemaan yhtäaikaa, meillä punktiota ja siirtoa kaavailtu vkolle 48 eli marras-joulukuun vaihteeseen.

Suvis: manataan nyt porukalla sitä oilia kohilleen, eiköhän se sillä usko???

Ja hoitoraporttia: Eilen ostin lääkkeet, laskuni menivät alakanttiin 395¿ koko pompsi ilman lugeja. Ja apua, huomenna pitäis aloittaa oman (vähäisen) hormonitoiminnan alasajo suprecur sumuilla. 2 suihketta 4x/päivässä. ja nämä sumut siis jatkuvat punktioon asti, välillä vain vähennetään eli en ymmärrä miten muistan tuon joka päivä ja kuinkahan huono olo noista tulee??? Miehelle olen jo lähettänyt hormonihirviön käsittelyoppaan;)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille, huomenna on jo perjantai!

Vierailija

Just ko mä olin aatellu että pitäis pitää palstataukoa niin sit tuleekin tämä hoito ja enhän mä nyt voi mitään taukoa pitää!? Eli siis täällä roikutaan entistä tiiviimmin ja teille pommitan sit näitä uutisia=) Koittakaa kestää....

heli71, anteeks nyt ko oon pihalla teidän hommista mutta onko teillä hoitoa suunnitteilla vai luomuilua vai mitä? Jotain kuitenkin tikutuksesta päätellen;)

Uskomattoman nopeaa toimintaa tosiaankin väestöliitossa, mutta hyvä näin. Eihän tässä tälle vuodelle ole vielä yritettykään. Oikein pelottaa ajatellakin kuin sain jo " kontrolliajan" hoidon jälkeen, se ois taas just ennen joulua. On taas viime joululta niin ikävät yllätykset mielessä että teki jo mieli siirtää se joulun jälkeen mutta sit ois menny 2 vkoa eteenpäin eli en sitten malttanutkaan... Jos sitä vaikka olisi raskaana sitten niin kaksi viikkoa on taas pitkä aika piinata. Mutta toisaalta siihen nähden tuo käynti on niin aikaisin että sykettä ei vielä nähtäisi. Voi huh huh, nyt sitä sitten saa alkaa hermoilemaankin koko vuoden edestä.

Suvis: HIENOA että olit tiukkana, toivotaan että SSG:ssä kaikki ok ja sehän ois mahtava juttu jos sen hoidonkin saisi vielä tähän kiertoon. Sama tiukka linja vaan päälle huomennakin. VAADI sitä hoitoa!

Että semmosta. Hyvää viikonalkua kaikille=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat