Mikä yhtäaikaa kestävä ja kestämätön hiusväri? Onko täällä partureita tai muita väreistä tietäviä?

Vierailija

Hullulta kuulostava otsikko.. Minulla oli pitkät hiukset jokunen vuosi sitten.. värjäsin ne nuorena mustaksi ja sitten sitä mustaa kautta jatkuikin monta vuotta, mustaa, mustaa, mustaa ja ain vaan mustaa niin että siinä oli monta kerrosta.. No sit päätin että mustan on lähdettävä vaikka tiesin että sitä on vaikea saada pois.. laitoin monta värinpoistoa ja sitten siitä tulikin tällainen vaalea.. oisko tää nyt sitten vaalenruskee ei ihan maantienharmaakaan, mutta ei mitään väriäkään.. pikkuisen oranssin suuntaan.. No joka tapukses ihan kauhee.. ja hiuksethan meni pilalle kun niitä värjättiin sata kertaa, joten jouduin leikkaaman ne.. nyt nyt on vähän korvan alapuolelle.. Haaveena on kasvattaa ne taas..

Olen käynyt parturissa about parin kuukauden välein ja niitä on värjätty punaseksi.. vähän ruskeaan päin eli tummaksi.. ongelma on että tuo väri ei pysy kuin about viikon niin sit se on taas samanlainen hailu.. pyysin että voitaisko värjätä kestovärillä sävyn sijaan, mutta ei kuulemma ole apua koska punainen ei pysy.. silti parturi tuputtaa ja tuputtaa mulle aina samaa väriä ja sitten taas vituttaa olla väritön viikonpäästä ja maksaa silti suuria summia.. Nyt ajattelin perjantaina mennä parturiin ja pyytää että nyt sit vaikka vaihdetaan väriä kunhan väri pysyy.. haluan olla tumma..

Mikä väri olis sellainen sopiva että lähtis kuitenkin joskus pois ettei tarvisi ikinä enää mitään värinpoistoja laittaa, mutta kuitenkin pysyis kauemman kuin viikon.. onko punertavia sävyjä mitään sellaisia.. entä pitäisikö laittaa sävy vai kesto?

Kommentit (10)

Vierailija

mutta hiustenväri on kuitenkin eri ja juuri kasvu näkyy selvästi, kun värjäyksen jälkeen kasvaa.. en tiedä sit mistä tämä näkyinen oranssi-ruskee-vaalee-harmaa kauhistus on tullut..

Vierailija

että värinpoisto on tehnyt hiuksistasi ns. aukiolevat (tarkoitti kait niit " suomuja" tms. hiuksessa) eli ne ei lukitse sitä väriä kunnolla.

Ja punainen oli vielä kaikista vaikein tarttumaan...

Koitapa hakea haulla lisää tietoa täältä, oli n. pari viikkoa sitten tuo ketju.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat