Mitä haluaisitte lahjaksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli isäinpäivä lähestyy taas... Mitä miehet haluaisitte vaimolta lahjaksi isäinpäivänä? Jotain vähän erilaista... ei mitää boxereita tai muuta tavallista vaan jotai mikä yllättäis... Mieheni on siis kahden lapsen isä, 21v. Ehdottakaa! Ja jotain suhteellisen halpaa siis.. :) Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija

No eipä ole yksinhuoltajalle isänpäivälahjoja vielä tipahdellut. Mutta jos jotain joskus saisin, niin ehkä eniten arvostaisin ihan vaan jotain mistä tietäisin jonkun uhranneen hiukan omaa aikaansa minuun. Eli ei välttämättä mitään kalliilla ostettua tavaraa, vaan huolella valikoitu pussillinen irtokarkkeja perusteluineen, tai itse piirretty kortti, joku itse leivottu kakku tms. Sitten hiukan kahdenkeskistä aikaa, silittelyä ja hellyyttä, ja isänpäivä olisi pulkassa.

Vierailija

Moon sitä mieltä notta oomma isiä/äitejä vasta ku vauva syntyy. Siihen asti oomma vaan ehrokkaita. Meillä kans o loppuvaihe menossa enkä tunne vielä olevani isä. Rv36+4 Esikoone tulossa.

Vierailija

Omat suosikkini tahan mennessa saaduista isanpaivalahjoista:

- kuumailmapallolento

- Victorinox monitoimityokalu

- yllatysiltamat kotosalla ilman lapsia

tana vuonna olen pyytanyt kirjaa .. Da Vinci koodi

Vierailija

Ka kuuleha sie 30v.isi, tialla ku tuppovaa olemmaa monemoesta porukkoo, osa on suanunna penskasa aikkaan jo iat sitte. Jotta osovvaa sita isija ja aitijakin tialla naita palstoloita luveskella. Suapi sita sen tahe lahjuksistahi kysella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat