asiaa!!

Vierailija

Mä haluaisin tietää ihan oikeita mielipiteitä asiasta, joka mua ainakin mietityttää... eli onko se totta vai tarua että synnytykset tekee pimpsasta huonon? Onko se totta, että kaikilla naisilla tulee kamalan väljät paikat ja mies ei tunne enää nautintoa? Asiast akuulee kaiken näköstä, rumiakin ja julmia mielipiteitä, mutta mikä on totuus? PYSTYYHÄN ASIAAN KUITENKIN VAIKUTTAMAAN ITSEKKIN? eikö?! Auttaako säännöllinen liikunta, syvien lihasten harjoittaminen tms... mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Käy lukemassa ketju: Seksikö jää. Siinäkin muutama vastaus kysymykseesi.

Mun kohdalla jumppa on tehonnut ja olen edelleenkin mieheni mielestä " tiukka" ...

Vierailija

Mikä teitä vaivaa? Petyittekö kun miehet täällä eivät haukukaan rakkaiden vaimojensa hyvään kuntoom jumpattuja pimppejä? Aivan käsittämätöntä.

Meillä ainakin nautitaan loistavasta seksistä edelleen.

Synnytys ei todellakaan pilannut seksielämäämme.

Vierailija

Pillu on mukavan tiukka edelleen, sillä hän on treenannut määrätietoisesti lihaksiaan sieltä. Oma melanikin on kyllä aika iso. Pienimelaisen mielipide vaimoni pillusta voisi olla eri. En tiedä.

Vierailija

pimpsa tiukkuudeltaan suunnilleen kuin ennen lapsia, jokaisen lapsen jälkeen kyllä kesti useita kuukausia ennenkuin palautui, mutta tosiaan, nyt kuopuksella ikää neljä vee ja tunne mulla nyt tuolla alhaalla aika samanlainen kuin silloin joskus teininä. Lantionpohjajumppaa olen harrastanut hyvin epäsäännöllisesti ja oikeastaan vain muutamien kuukausien ajan synnytysten jälkeen.

Vierailija

yksi lapsi, imukupilla ulos ja pieni leikkaushaava. Pillu löystyi niin, että tunnen sen itse. Rakastellessa pelkään mieheni pienehkön munan lipsahtavan ulos ja kovassa työnnössä osuvan satuttavasti harhaan! Mieheni ei tosin ole koskaan sanonut asiasta mitään, mutta itseäni häiritsee. Lantionpohjan lihakset ovat kunnossa, sillä pystyn puristamaan kyllä pillun lihaksilla kiitettävästi, mutta löysä se on silti.

Lisäksi tampaksi (maxi koko) ei pidä mitään ja vähän ponnistamalla saan sen melkein lipumaan ulos, ei koskaan ennen synnytystä.

Eipä tuo sen enempää elämää rajoita, mutta ihmettelen, ettei muka paikat veny, kun alapääsynnytyksen tekee ja useimmat useamman kerran...

Vierailija

..jos kyykistyn lattialla olevan dildon ylle, pystyn imaisemaan sen pillulihaksillani vähän kerrallaan kokonaan sisälle..

anywan kiinnostunut?

-Pimbuca

Vierailija

KIITOS TEILLE! Ja en itse todellakaan epäilekkään että synnytykset pilaavat alapään. Siitä vaan puhutaan välillä jossain piireissä tosi kurjastikin... Halusin vain teideän kommentteja! KIITOS VIELÄ TEILLE...

Vierailija

Mä ite huomasin tokan synnytyksen jälkeen tiettyä väljyyttä. Mutta sitten motivoiduin vetäisemään kunnon kuurin lihasjumppaa. Ja sitten alkoi olla samanlaista kuin taas ennenkin. Aikakin varmaan tekee tehtävänsä. Kyllähän siihen synnytyksestä toipumiseen vähän aikaakin tarvitsee.

Mies ei ole koskaan valittanut. Mutta siihen ei voi 100% luottaa. Ei tod.näk. kertoisi, vaikka olisikin tuntuma jotenkin muuttunut. Mutta miehen tuntemuksia tarkkaileena voin sanoa, että hyvältä hänestä yhä tuntuu. Jopa paremmalta kuin aiemmin.

Silläkin muuten voi olla vaikutusta, miten isot lapset on synnyttänyt, luulisin. Tai siis että toipuminen voi kestää ainakin vähän pidempään, jos tulee jotkut isot jössikät. Mä onnekseni sain kaksi siroa tyttöä. :)

Vierailija

alkuperäinen poistuu, jääkää te vääntää kättä! Olis ollu niin mukava jos aikuiset ihmiset oli keskustellu keskenään, aika arastakin aiheesta monille...ikävää:(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat