Tänään kerhossa nähtyä..

Vierailija

Äiti oli hakemassa isompaa lasta kerhosta ja pukivat vaatteita ylle niinkuin me kaikki muutkin vanhemmat lastensa kanssa.

Tämän äidin toinen pienenpi lapsi sanoi että. " Äiti, mua pissittää.."

Vessa oli viiden metrin päässä, mutta äiti tiuskasi vain lapselle meidän kaikkien kuullen että:

" Sulla on vaippa, tee siihen. Kyllä sulla täällä tulee mieleen pissiä vessaan mutta ei siellä missä pitäis."

Lapsi oli sen jälkeen kamalan nolona ja melkein rupesi itkemään, tuli itsellekin paha mieli. Kamalan hämmentävää lapselle kun luulee tekevänsä oikein kun ilmoittaa hädästä ja saa osakseen tiuskaisun.. =.(

Että sellaista, tuleekohan lapselle ongelmia kuivaksi oppimisessa vielä..

Pitäiskö äidiltä jonkun kysyä jaksamisesta?

PS: En halua vastauksia tyyliin hanki oma elämä.. ;)

Kommentit (4)

Vierailija

en tiedä minkäikänen lapsi mutta meidän parivuotias on esim sellanen että aina kun pissa on tullut vaippaan niin sanoo pissahätä. se tarkottaa että nyt hän haluaa potan, istuu siihen sekunniksi ja sitten rupeaa kiljumaan jos ei saa vaippaa... ollaan kokeiltu ilman vaippaa, mutta hänellä ei ole mitään kontrollia, pissaa liruu varttitunnin välein ja jos potalle pitäisi oikeesti pissata niin voi jessus mikä show. eli mäkään en kyllä sen shown takia rupeis riisumaan ulkovaatteita... en kyllä kehtais kaikkien kuullen sanoa että pissaa vaippaan...

Vierailija

Tuo kuivaksi opettelu vaihe on ainakin niitä vaiheita itselläni jossa tiedän, että olisin voinut toimia useinkin viisaammin, mutta onneksi olen vain ihminen, jolle sattuu virheitä.

Vierailija

maanittelemaan pissalle lasta joka ei siihen suostu (ja kaupassa kyllä huutaa kovaan ääneen että mulla on pissahätä vaikka 5 min sitten ei muka ollut yhtään) jne jne

terv. " se en ollut minä mutta vastaavaa liian tuoreessa muistissa"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat