kaks negaa ja silti raskaana?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heip!

En tiedä oikein minne olisi kuulunut kun en oikein kuumeilekkaan vauvajuttujen kanssa, mutta..

jätin pillerit pois kesäkuun puolessa välissä, tuli tyhjennys vuoto ja menkat oli poissa kaksi kuukautta. Sitten tuli normaalisti syyskuun alussa ja n.ovulaatio päivien aikana harrastettiin sitten seksiä ilman ehkäisyä. Olemme asenteella että vauva tulee kun katsoo parhaakseen tulemaan, joten en erityisemmin kuumeile tai mitään. Ja tiedän että pillereiden jälkeen voi mennä jonkin aikaakin ennen kun tulee raskaaksi joten en odottanut tätä todellakaan nyt. Koko homman jälkeen ei ole nyt tullut kuukautisia eli n. kaksi on jäänny välistä.

Pari päivää ekojen " pitäisialkaa" menkkojen jälkeen tein citymarketista ostetun testin ja näytti negaa, sitten paria viikkoa myöhemin tein apteekin raskaustestin ja näytti negaa. Sitten vähän unohin koko homman ku tyydyin että en sitten ole ja odottelin menkkoja kun aattelin että jos hormoonit nyt vaan reistailee. Mutta nyt viimeisen kahden viikon aikana ala-selkäni ja lantion seutu on ollut kipeä, ala-vatsaa vihloo silloin tällöin, on pahaa-oloa niin että kaikki etoo..on paha-olo kun ei syö ja on paha-olo kun syö ja sen jälkeen, etoo ja oksettaa mutta en ole oksentanut vielä. Itken lähes joka asiasta ja huimaa joka päivä. Väsyyttääkin jonkin verran enemän, maha on kipeä ja olen kovalla..jota en yleensä koskaan ole.

Minusta nämä olisi selviä oireita, onko teistä hyvät odottajat ja kuumeiliat?

Onko kenelläkään tapahtunut niin että on näyttänyt negoja useasti vaikka onkin ollu raskaana? Ostanko kolmannen testin?

Tilaanko gynelle ajan? Voiko muka se raskaushormooni veressäni olla niin pieni ettei tollaiset testit sitä näytä kun uskoin ainakin että nuo testit ovat täysin luotettavia.

Joten kyselisin kokemuksia siitä että onko tullut useita negoja vaikka on ollutkin raskaana?

Kiitos jos jaksaisitte vastata :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ja nyt rupesin itsekin miettimään, että onkohan niihin mun aiempiin testeihin luottaminen, kun sanoit mitä sulle apteekissa neuvottiin siitä purkkiin pissaamisesta. Mulla on nimittäin käynyt niin molemmilla testikerroilla, että se tikku on kastunut aika paljon (muutenkin pissattaa koko ajan niin johan sitä on yön aikana kertynyt kunnon suihkuksi!;)) ja se toinen ikkuna (siis se johon se tulos sitten tulee jos on tullakseen) on mennyt ensin aivan punaiseksi kun on kastunut niin paljon. Hmm... pitääköhän mennä terveyskeskukseen testauttaan.. (saikohan tosta mun selostuksesta nyt mitään selvää?:))

Vierailija

Sama täällä yritän pitää itseni hillittynä, jotta ei tulis pettymyksiä. Tuosta juomisesta ja röntkenistä ei luultavasti ole ollut mitään haittaa. Aamu pisussa on tosiaan eniten sitä istukkahorppaa, joten eiköhän se sitten tuloksen näytä :)

Vierailija

apteekissa neuvoivat tekemään aamuvirtsasta nyt kuitenkin kun aijempia en ollut siitä tehnyt, sanoi myös että kannattaa virtsata pieneen kuppiin mielummin ja käyttää testiä siellä kun käyttää virtsa suihkussa, koska jos testi kastuu liikaa niin se antaa virheellisiä tuloksia kuulema. Joten aamua odotellessa sitten :) Käytiin juuri mieheni kanssa juhlimassa kaksivuotis päiväämme ravintolassa ja huomasin outoa mielihalua perunoita kohtaan, piti saada uuniperunoita ja sitten söin vielä mieheni ranskalaiset, muu jäikin sitten minulta sylmättä ja mieheni söi kanani sitten vuorostaan :)

mietin myös tuossa kaupungilla ollessani että kun söin juuri ennen lähtöäni tukevasti puuroa niin silti maha mourusi ja olin nälän tunnetta ja huimasi kovasti, mietin ettei voi olla normaalisti vissiin mahdollista että puolessa tunnissa tulee niin nälkä muka että huimaa oikein kun juuri on syönnyt vatsan täyteen, eihän ruoka ole edes kerinny alkamaan sulattamaan.

Kiitos kaikista kommenteistanne muuten, tuntuu hyvältä kun tukijoukkoja koska kenellekkään muulle kun miehelleni en ole asiasta vielä kertonut:)

Vierailija

No voi helskutti. On se sitten ärsyttävää! :/ Mutta kiva että pääset lääkärille vähän selvittelemään asioita!:) Tulehan taas kertomaan kuulumisia!

Vierailija

Pikkasen jännittää tuo siun tilanne, toivoin niin kovasti, että olisit plussannu.. Mites se siun kierto nyt olikaan???

Hyvä, että sait sen lekuri ajan, onhan monet testannu negaa ja sitten lääkäri sanonu, että kyllä täällä asukki on kun sillä ultralla kahtovat :)

Vierailija

Janna huomata, etta joku on niinkuin samassa tilanteessa. Itseltani tosin on toistaiseksi jaaneet vain yhdet tadit valiin, nyt on n. 45/30, mika on ennenkuulumatonta minulle. Yleensa tadin tuloon voi luottaa :/

Jos kayt laakarilla, kerro ihmeessa, miten kavi. Itse kavin gynella perjantaina ja tuomioksi tuli vain " vauvakuume" - eli menkat luultavasti ovat jaaneet pois koska vauvakuume on kova. Laakari otti vain tavallisen virtsakokeen, jalkeenpain jain miettimaan, josko olisi pitanyt vaatia verikoe. Vaikkei verikokeestakaan oltaisi todettu raskautta, olisihan siina voinut nakya jotain muuta...On vaikeaa olla ajattelematta " pahempia" mahdollisuuksia. Kayn varmaan parin viikon paasta uudestaan, jos mitaan ei tapahdu, ja vaadin perusteellisempaa tutkimusta.

Tsemppia kuitenkin!

Vierailija

Tai ainakin melkein. Itse en ole ihan vielä noin pitkällä mutta nyt on menossa kp 42/30-34 ja olen testannut jo 3 negaa, viimisen kp 39. Oireet eivät ole yhtä runsaat, ainoastaan satunnaista pahaa oloa, ja mahan turvotusta joka ilta, ja nännit ovat arat. Normaalit menkkaoireet puuttuvat täysin, eli eivät sit vissiin ole alkamassa, sillä mulla ne on alkanut aina noin viikkoa ennen menkkoja ja olleet tosi selvät. Pillerit jätin pois helmikuussa, ja ekaa kiertoo lukuunottamatta ollut tosi säännöllinen, laskenut kierron pituus hiukan koko ajan, ts. aluksi 34, nyt menty pari kiertoa 30. Ja alkaa menemään hermot kun ei ole mitään varmaa merkkiä suuntaan tai toiseen. Lauantaina ajattelin taas testata, ja jos ei sillonkaan tule plussaa, niin kyl kierto sitten yhtäkkiä mennyt ihan sekasin.

Kovasti kuumeileva elle84

Vierailija

huomenna vissiin ostan sitten kolmannen testin ja jos näyttää negaa (jota epäiltiin;)) niin....teen mitä? soitan terveyskeskukseen. tietääkö joku pitääkö tilata ihan gyneaika (käyn yksityisellä joka hoitaa äitiäni ja sisaruksiani kanssa perinnöllisten sairausten pelossa, niin en viittisi sinne turhaa aikaa tilata kun maksaa niin perkeleesti)?

Pitääkö olla lääkärin lähete labroihin, joka täällä jyväskylässä on joku näyteidenottokeskus. Vai voinko ihan mennä paikan päälle ja ne ottaa verestä.

vai pitääkö sinnekkin varata aika..saako tuloksen samana päivänä vai pitäneekö oottaa? Kamalasti kysymyksiä :D mutta tuskin nukutaan tätä yötä ja aamuun on pitkä aika. huoh.

Vierailija

Siis huonoa oloa, huimaa, maha on oudon oloinen, vähän painon tunnetta alavatsalla, mut siis negaa näyttää myös. Nyt on myös mahatautia liikkeellä ja ajattelin että tämä on sit varmaan sitä, ei kunnolla tuu päälle mut huono olo.

Vierailija

huomenna kertomaan heti kun oot testin tehnyt, täälläkin jännätään sun puolesta. itselläni oli kans aikamoinen patti tilanne tuossa viime viikon lopulla. menkkoja ei kuulunut. ekan testin tein kp 30/30-32: nega, sit seuraavalla viikolla oisko ollut jo kp 38 mammaksi.fi testillä plussan ja seuraavana aamuna apteekin testillä miinusta...maailma romahti kun oli jo selvät oireet ja tieto ett oisin raskaana... samana päivänä alkoi sit ruskea tuhru vuoto, joka yltyi sit eilen ihan kunnon kuukautisiks...no en oviksessa sitten paremmalla onnella. =)

toivotaan ett onnistuis nyt. +++++++++++

Golda

Vierailija

Luin tota sun juttua ja jos en paremmin tietäs niin voisin sanoo että olen ainakin lopun kirjoittanut itse! Siis mulla jäänyt menkat pois pillereiden jälkeen (nyt kp36),kaikki nuo samat " oireet" ja 2 negaa täälläkin tullut! Tosi turhauttavaa. Mut toivotaan että meidän tilanteet selviää pian. Ite meen huomenna lääkäriin (muista syistä kylläkin) mutta ajattelin samalla kysyä mitä se on mieltä. Voihan olla että kierto on vaan sekaisin pillereiden jäljiltä, mutta itse ainakin toivoisin niin paljon jotain ihan muuta. ;)

Katotaas miten käy ja ilmotellaan puolin ja toisin, jookos? =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat