Mikä mua vaivaa?!! Nyt kyllä autatte!!

Vierailija

Oon eläny parisuhde helvettiä 13 vuotta, ja yksin viimeisen vuoden. Kaikenlaista säätöä oli, mutta en kyennyt tuntemaan niitä kohtaa yhtään mitään. Vajaa kaksi kk sitten kohtasin miehen johon rakastuin. Ihan todella. Ja nyt.. oltiin viihteellä, mies " hyytyi" kesken illan, sain luvan jatkaa iltaa yksin. Ja jatkoin. Törmäsin tyyppiin joka kiehtoi aivan mielettömästi. Mitään fyysistä ei välillämme ollut, mutta se henkinen kipinä.. ou good.. Ja mikä v***tu mun on?! Mun pitäis olla onnellinen, elämässäni on kunnon mies, oikea rakkaus joka rakastaa ja välittää. Ja mä panikoin. Ensinnäkin se, että viihdyin tuon tyypin kanssa viikonloppuna kuus tuntia ja nyttenkin ajattelen sitä koko ajan! Arvatkaa onko huono omatunto.. ON!! Mikä mua vaivaa?! Miten mä voin kadottaa näin nopeeta tuon rakkauden tunteen ja unelmoida miehestä jonka tunsin vain muutaman tunnin?? Kertokaa.. MÄ oon niin paska ihminen..

Kommentit (12)

Vierailija

on eroprosessi menossa, ja tapasin kanssa erittäin ihanan miehen viikonloppuna. Olen aivan ihastunut häneen, vaikka ei ole vielä vanhastakaan eroon päässyt.

Vierailija

Tää mun nykyinen rakkaus on tosi loistava tyyppi, just sellainen ihannemies. Ottaa mun lapset omikseen, tekee ruokaa, antaa hellyyttä ja läheisyyttä.. kaikkea mitä oon toivonut. Ja mä kun luulin että tää riittää. Vaan kun ei. Nyttenkin mä mietin miten seuraavaksi pääsen yksin liikenteeseen ja paistattelemaan miesten huomiossa. Muitten miesten. Ei mun pitäis ajatella tämmösiä enää, eihän?? Voiko tää johtua siitä että mu ei oo avostettu aiemmassa elämässäni ollenkaan ja nyt kun sellainen mies on elämäss, mä haluun testata sen tunteita? Vai omiani? Tää ei oo oikein sitä miestä kohtaan, ei ole kun tiedän ettei se tekis mulle näin. Pelkkä flirtti saa mulle huonon omantunnon aikaan.. Jotain vikaa on mussa.. jotain pahasti vikaa.

Vierailija

Mulla joskus aikoinaan ollut paljon samantapaisia tunteita kuin sulla, vähitellen tajusin että ne johtuu ihan itsestäni ja huonosta itsetunnostani. Eli oli pakko koko ajan etsiä sitä hyväksyntää muualta. Sitten, kun omat asiat sai järjestykseen myös itsetunto koheni ja sen myötä hävis myös tuo ainainen hyväksynnän etsiminen muualta kuin kotoa (koskaan en kuitenkaan pettänyt, onneksi, flirtit riittivät). Nyt olen tosi tyytyväinen elämääni ja onnellinen siitä, että osaan arvostaa elämäni hyviä asioita, mm. aivan ihanaa rakastavaa aviomiestäni.

Vierailija

Onneksi oon huomannut tämän. Masturboin silloin joka päivä pari kertaa ja ajattelen, että kiva flirttailla, mutta tää menee muutaman päivän kuluttua ohi... :)

Vierailija

Monelle tulee usein tuo tunne, mutta ethän sä siihen uuteen tyyppiin voi olla rakastunu ku et tunne sitä, ihastunut korkeintaan, mutta siitä sä aikuisena ihmisenä kyllä selviät, eli olankohoutus ja pieni hymy koko asialle ja sitten vaan eteenpäin sen oikean rakkauden kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat