Listataan tähän outoja ja pinttyneitä tapoja

Vierailija

eli arkipäivän neuroosia, joille ei välttämättä löydy järjellistä selitystä. Pari omistani on se, että ennen kuin sytytän tupakin täytyy filtteriä puhaltaa ja kahvin jälkeen pitää juoda vettä.

Kommentit (15)

Vierailija

-puhallan myös aina tupakan filtteriin

-jätän aina juomalasiin tilkan pohjalle (mies pilkkaa minua tästä)

-saan sätkyn jos joku ovi (huoneen tai kaapin) on jätetty raolleen. Sen pitää olla joko kokonaan auki tai täysin kiinni.

-en voi istua sängynlaidalla niin, että jalat roikkuvat reunalta (joku voi tarttua niihin sängyn alta...)

-vuoraan pytyn paperilla aina kakkalla käydessä (luulin olevani ainoa!)

-menen usein kakkalle miettimään asioita. Ilmeisesti yläpäähän tulee lisää tilaa ajatuksille kun alapää tyhjenee. Viivyn vessassa helposti 15-30minuuttia. Stressaannut jos pitäisi käydä nopeasti. (mies tietää sen ja kiusallaan koputtelee ja huutelee oven takana.)

-Tarkistan aina MONTA kertaa, että ovi meni lukkoon, avaimet on mukana, onko puhelin äänettömällä jne.

-herään yöllä katsomaan kellosta kauanko saan vielä nukkua.

Taidan joutua pakkohoitoon tämän listan julkistamisen jälkeen... :o/

Vierailija

tuntuu immeisillä olevan. Tuli mieleen vielä yksi neuroosini, nimittäin aina kun käytän pankkikorttia, täytyy minun jonkin ajan kuluttua tarkistaa että se on varmasti lompakossa, vaikka olisin ihan varma että siellä se on.

ap

Vierailija

tuntuu immeisillä olevan. Tuli mieleen vielä yksi neuroosini, nimittäin aina kun käytän pankkikorttia, täytyy minun jonkin ajan kuluttua tarkistaa että se on varmasti lompakossa, vaikka olisin ihan varma että siellä se on.

ap

Vierailija

- mun on pakko kastella wc-altaan hana vedelle ennen kuin suljen sen käsien pesun jälkeen. (eli, poistan bakteerit...).

- aina kun laitan roskia roskikseen, pesen sen jälkeen kädet.

- en koskaan juo lasia tyhjäksi. aina jätän lirun pohjalle, jonka kaadan lavuaariin.

Vierailija

Itse en juuri teetä juo, joten teetä ei tarvitsisi kuin ehkä desilitran. Silti sen on PAKKO keittää täysi pannullinen tai ainakin 3/4 pannullinen teetä (meillä on kaksipuolinen moccamaster, jossa toinen puoli teen keittoon) joka AINOA kerta sitä keittäessään. Jopa silloin, kun sattuu irtotee olemaan loppu, niin sen on PAKKO heittää 2-3 teepussia kannuun ja keittää täysi pannullinen kuumaa vettä päälle.

Mua ärsyttää ihan periaatteessa tää tapa, sillä vaikkei tee nyt maltaita maksakaan, niin periaatteessa on ärsyttävää, että tee on koko ajan loppu ja siitä menee ihan oikeasti 85% viemäriin. Mieheni on tyhmä tai pakkomielteinen...

Vierailija

Jos olen paikassa missä on paljon ihmisiä (esim. kaupat ruuhka-aikaan, baarit...), on pakko vähän väliä tarkistaa, että lompakko on varmasti käsilaukussa. Minua ei ole koskaan ryöstetty, mutta pelkään sitä yli kaiken...

Vierailija

ja muu ei kelpaa kuin vaaleapunainen labello. Ei tarvitse kuin lähteä kotipihasta ja jos vaimo on kuskina, niin sanoo " annatko sieltä mun käsilaukusta huulirasvan"

Vierailija

mulla on muuten kans ihan sama et ennenku lähen ulos ni viel eteises katon kolmeen kertaan et avaimet on laukussa ja sit ku oon jo rappukäytävässä ni sitte viel ennenku oven suljen ni pitää taas tarkistaa et ne avaimet varmasti on siel laukussa todella ärsyttävä tapa mut pakko tarkistaa ja toinen on et kämpän täytyy olla täysin järjestykses ennenku vaik ees kauppaan voi lähtä ja et pitää moneen kertaan tarkistaa ettei levyt tai kahvinkeitin oo jääny päälle ja onhan noit viel vaik kuin paljon mut e nyt jaksa niit listata

Vierailija

Mun kolme pahinta neuroosia ovat:

- iltaisin ja kotoa lähtiessä pitää aina käydä tarkistamassa, että hella ei ole päällä. Jopa silloin, kun en ole sillä mitään tehnytkään. Jutusta on siis kehkeytynyt tapa.

- samoin jos silitysrauta on esillä, mun pitää tarkistaa aina kahteen kertaan, että se ei ole jäänyt seinään kiinni

- töissä ja kaupungilla liikkuessa mun pitää joskus tarkistaa, että työpaikan ura-avain ja turvaläpyskä eivä ole pudonneet laukusta ;)

Vierailija

Mä aina " vuoraan" pytyn ku meen isommalle hädälle, ja ku rupee loiskumaan, niin välissäkin huiskin papruu pyttyyn...

Nimittäin ärsyttää se veden loiskuminen takamukseen, äänineen päivineen...!

Vierailija

ku sulla et isommalle tarpeelle mentäessä on pakko laittaa paperii pönttöön! sit yx tapa on se et mä varmaa 5 kertaa päivässä joskus useemminki pyyhin keittiön tasot. pakko pitää paikat siistinä tosin välillä vituttaa ku pitää olla niin siisti ja yx ärsyttävä tapä on et just ku oon saanu imuroituu ni jos ykski pien roska näkyy lattialla ni vien sen roskiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat