**^**Truplat Tiistaina**^**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

naurattaa niin noitten muksujen jutut,että tulinpa kertoon äsköisen keskustelun tännekin...

Minä: missäs T on (siis yksi lapsista)

5v: En osaa sanoo.

3v: Etkö osaa? Osaatko sanoa KANA? Sanopas KANA.

Jahas,nyt kaffille.

Vierailija

Joku aika sitten katoin ohjelmaa jossa puhuttiin ko. aiheesta..

Mä käsitin niin että jokaisella joka kissojen kanssa on tekemisissä, on jo se (mikä nyt onkaan)! Mutta se ei tavallaan " puhkea" , eli siitä ei todellakaan ole mitään haittaa.

Toki perus hygienia kannattaa muistaa kissojen ja muidenkin eläinten kanssa.

Saatan kyl muistaa ihan väärinkin ;)

Vierailija

Ilmoittelen vain, että elossa ollaan, vaikka viimeisen vuorokauden aikana olenkin korjannut 80 koetta. Onneksi ollaaan jo loppusuoralla.

Nyt luuen pinon ja palaan vielä kommentoimaan, jso jaksan.

Vierailija

Ihana välillä herätä pirteänä.

Muuten on tosi hyvä olo, mutta pikkasen meinaa tulla aamupala ylös. En anna viel periks! En ota vastaan pahoinvointia : )

Mii: Sähän oot oikein supernainen! Juu luu kurkkuun vaan exälle!

Mulla on se hyvä puoli kun mun miehellä ei mitään exää ole olemassa.

Ihan ite oon mieheni kouluttanu alusta alkaen : D

Miehestä puheen ollen. Siitä on tullu aivan ihmeellinen raskauden myötä. Siivoo, tekee ruokaa ja palvelee koko ajan. Kai sitä pitäs olla kokoa ajan raskaana! Töistäkin soittelee monta kertaa illas ja kysyy et onko TEILLÄ kaikki hyvin? Kiva et välillä asiat on näin päin. Ihan mahtava mies! : )

Pikkasen raskasta taitaapi Neitillä nyt olla. Voi kun vois jotain tehä! Ei kai voi muuta kun toivottaa jaksuja kovasti!!! Millos mies palailee??

Terppatuloo Sanjuska!

Pitäs alkaa lähtee töihin. Tänään onkin superpitkä työpäivä! Nyt lähdös iltavuoroon!

Kivvoo tiistaita!

Soffu+Nuppu rv 5+6 (huomenna uus luku, jee!)

Vierailija

Meillä on tänään painettu haipakkaa ees sun taas. Oli satamapäivä ja kauppapäivä samalla, sitten oli isosiskon muskari ja huh huh.

Huomenna on hirmu aikanen herätys tiedossa, kun meinaan olla niin rohkee ja jättää esikoisen sitten fammun luo hoitoon pariks tunniks, että päästään pitkästä aikaa vauvauintiin pienemmän kanssa. Pitäkää tytsyt peukkuja, että kaikki menee hyvin..

Niitä lääkkeitä ja veitsiä yms mä vaan pelkään eniten, kun likka on niin hiton nopee. Fammu kyllä väitti, että ei se niin nopee oo etteikö hän ehtis vahtimaan, mutta täytyyhän senkin vessassa käydä yms. Pelottaa silti etukäteen..

" super" Mii! =) Voi *reps ja kops* sun pikkujoulukertomusta! Hyvä, että pysyit kovana!

Serppu! Kiitti vinkistä! Tuo kuulostas just sellaselta, että munkin pikkuriiviö saattas innostua! =)

Hönttä! Ihana isänpäiväyllätys sulla mielessä ja mitä se haittaa jos se on vähän jälkikäteen. Tuommonen saattas piristää meidänkin parisuhdetta, mutta kun ei oo noita lapsenvahteja liikoja varastossa, vaikkei sentään oo kun kaks näitä ipanoita. No te ootte varmasti kylpylälomanne ansainneet! =)

Sanjuskalle tervetuloa minunkin puolesta! =)

Talvikki! Hyvä, että supparit ovat ymmärtäneet pysyä kohtuudessa!

Mariposa! Mielenkiinnolla täällä ootellaan mitä lääkäri sanoi!

Neiti! Voi ei, piti sen flunssan nyt sinne teidän riesaks tiensä löytää. kovasti voimia sulle! Ootko ottanu selvää saisitko mll:n kautta lapsenvahtia? Luulis Porissa onnistuvan ja se kun ei oo mitenkään kallistakaan. Käyttäsin itse ihan ehdottomasti, jos ne vaan tänne saarellekin tulis, mut eivät mokomat tule, kun ei meidän kunta tue mannerheimin lastensuojeluliittoa.

Ja mitäpä muuta, nyt unohtu. Kakka haisee, mentävä on! =)

Vierailija

Millä testasit? Mulla on kyllä jokaisen testin kanssa käynyt niin et koko ruutu vaihtaa ensin väriä ja sen jälkeen vasta tulee näkyviin viiva tai sitte ei. Mistään " ylikastumisesta" en oo kuullutkaan, sehän lukee monien testien ohjeissakin et kastetaan virtsasuihkuun.

Vierailija

äiti veti juuri oikeasta narusta ja kaupan sijaan pakkasin tyynen rauhallisesti kimpsut kampsut ja tytöt ja tulin Kotiin. Puhelimen meinaan pitää pois päältä muutaman päivän, ihan oman mielenterveyden vuoksi.

haluan olla RAUHASSA mun KAIKILTA sukulaisilta ja ylimääräisiltä ihmisiltä.

onneksi huomenna ohjelmaa sentään tiedossa hyvässä seurassa. :)

Palajan vielä illalla tarkemmin, nyt täytyy saada tytöt iltakuntoon..

Vierailija

..keramiikka töitä taas leivottu urakalaa ;D

AXE, sä oot raskaana. Ne nippailut ym ei voi olla muuta. Mä peukutan ihan 100000 sulle :)

Neiti, voi että sun tilannetta. Tuu meille pariks pväks lomalle?

Katzu, mä näin silloin Momentin kommmentin/pyynnön et sen tiedot poistetaan Truplista. Se tuli yhtääkkkiä ja mitään tänne ei tosiaan ilmoitellut. Muistaakseni vetosi kiireeseen tmvs. Mutta olen pari kertaa satunnaiset sen kommentit nähny jossain yksittäisissä kyselyissä/keskusteluissa..

Miitsu, mä olen ainakin ihan normaalisti kissanvessat putsannut eikä mitään ole ollut/tullut. Meillä vielä sisäkissoja, mitä nyt kerran karkasivat tois kesänä saarella... Mulle neuvolas sanotiin et jos ulkokissoja niin riskit isommat, mut siltikin aika pienet. Tiiä sitte.

Mun työkaverin tuttu sai sen toksplaaplaan (ei muista miten kirjoitetaan ;) ) vaikka niil ei ole edes kissoja. Se sai sitte lääkityksen mikä suojas ettei mene sikiöön.

Mariposa, olipas kerrassaan tympee lekuri. Mut mäkin olen kuullu et niit menkkoi ei aleta heti tekee vaik olis ½ vuottakin poissa. Joten toivotaan et täti tulis joko pian tai sitte plussa tulis vieläkin nopeammin ;) Mä kyl kans pissin täysii tikkuihin ja ei mul vääriä ole näyttäneet... :/

Jaa a. Nyt meen nukkuu. Oon ihan ku kilin.... Eli huomiseen murut :)

Öitä!

Vierailija

Ai onko se nyt vloppuna?Yhtäkkiä havahduin siihen että ohitin kaikki isänpäiväkeskustelut, ihan ku ne ei mua koskis. Tai no eipä ne sillee koskekkaan. Mun isä asuu kai äänekoskella ja soittelee humalassa sillon tällöin. Että innolla odotan omien isänpäivätraditioiden kehittymistä sitten joku kaunis päivä. ;)

Vierailija

Ihana hulina, kohta pitää sännätä koululle tekemään viimeiset korjaukset opinnäytetyöhön.

[b]Mii[/b]: Voi ei mitkä pikkujoulut! Onneksi sait akalle annettua takaisin samalla mitalla!

[b]Neiti[/b]: Hyvä et oli positiivinen kokemus se hesan reissu. Varmaan helpottaa kun tietää jo päivämäärän millon leikataan.

[b]Sanjuska[/b] (menikö oikein) Tervetuloa mukaan!

Nyt en millään muista muuta, pitäs olla jo menossa, moi vaan->

Vierailija

Kirjoitin jo pitkän jutun ja se hävis jonnekin avaruuteen kai :(

Neiti, hyviltä kuulosti sun uutiset HuSuKeelta :))))

Voimia flunssan ja vauvan ja Nean kanssa. Nyt sun kyl pitäs jostain saada edes hetkeks apua. Eikö olis yhtään ketään?

Minä voisin ainakin yrittää järkätä päiviäni niin että tammikuussaa voisin pitää sulle seuraa jne?

Mii, *reps* Oli hauska sun tarina vaikka itse tapahtuma oli kyllä syvältä :/

Tullaisia naisia kerran nenuu tirvasta pitäs et silmii kirvelis hetken aikaa. Eiköhän oppis olemaan sekin lehmä!

Talvikki, mun yks tuttu kans kärsi hepatoosista ja sil käynnistettiinkin synnytys heti (2 vkoa sitte) ja pikku rinssi tuli :)

Luin myös täällä silloin jostain (oliko JoHellen antama linkki) et matalasta verenpaineesta kärsivien vauvakuolleisuus on yleisempää kuin normaalien paineiden omaavat. Ja arvaa hiukanko mietityttää :(

Mut toisaaltaa olen aina kärsiny matalasta verenpaineesta ja onhan mul jo 2 tervettä lasta :) Pidetään peukkuja et sula kaikki arvot pysyisi hyvinä loppuun asti :)))))))

Sanjuska, tervetuloa munkin puolesta:)

Mariposa, tuuhan kertoo sitte mitä lekuri tuumi sun tädin katoamisesta ;)

Katzu, hyvä et paikka oli mieleinen. Toivottavasti nyt ne julkiset viel alkais pelaa sun aikataulujen mukaan hyvin:)

Kärsinkö yksin hajamielisyydestä vai kuuluko tää kenties raskauteen? Tuntuu et olen jossain sumussa ja unohtelen kaiken maailman juttuja pitkin pvää. Normaalisti kun olen organisoinnin mestari ja kaikki pysyy hanskassa, ainakin melkein :O *toivoo et muisti palautuu pian*

Tänään lekuriin kuuntelee mun verenpaineiden tuloksia ja mietintöjä tähän huimaamiseen...

Marieela 6+2

Vierailija

Hyvä juttu [b]Neiti[/b], että olitte tyytyväisiä käyntiin! Ja mä olen ainakin valmis tapaamiseen!! :)

[b]Miitsu:[/b] Jos sulla on kissat olleet jo kauan, niin vaaraa ei juurikaan ole. Elimistösi on jo " tottunut" . Harvoin noissa tapauksissa asiaa mitenkään tutkitaan, täällä ainakin vain jos ongelmia ilmenee. Normaali hygienia riittää.

[b]Mii:[/b] Ei sais varmaan nauraa, mutta pakko oli;)

[b]Talvikki ja hönttä:[/b] :DDDDD *reps*

[b]Mariposa:[/b] Harmi jos et saanut asioihin selvyyttä. Toisaalta ei ne tuolla kauheasti vois mitään tehdä. Korkeintaan raskaustestin. Olen ymmärtänyt, että aika kauan saa mennä ennen kuin esim. hormoneilla ruvetaan kiertoa tasoittamaan. Jospa siellä oliskin masuasukki! ;)

[b]oma napa:[/b] lisää (keksittyjä) raskausoireita: pissahätä. Mun piti mennä kesken tunnin vessaan vaikka tauolla olin käynyt!!

A kp20/27

Vierailija

Verikokeissa käyty ja iltapäivällä saan mahdollisesti jo tietää yhden arvon. Viimeistään sitten huomenna aamulla. (tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, että mulla kontrolloidaan maksa-arvoja ja sappihappoarvoa kahden viikon välein, koska aiemissa raskauksissa olen sairastanut heptoosia eli maksantoiminnan häiriötä. Kurjaa siinä on se, että se voi olla vaarallinen vauvalle->loppuviikoilla sikiökuolemia...) Supistuksia tulee harvakseltaan, onneksi ei kauhean kipeitä.

Neiti: Saatko ketään sinne avuksi? Toivottavasti, sillä tuo ei nyt kovin kivalta kuulosta:(

hönttä: Hauska toi sun lapsen syntymäaika:)

Sanjuska: Tervetuloa!

Serpentiini: Kiitos vinkistä!

Talvikki rvk 30

Vierailija

..Masulille voimia. Nyt näyttää synkältä sun vauvakuumeen kannalta, mutta kuten muut edeltä. EIhän sitä tosiaan koskaan tiedä jos vaik mieli muuttuu? Miehet osaa joskus yllättää kun sitä vähiten odottaa :)

Toivotaan et sunkin mies olis niitä yhtääkkiä herääviä ja sitte ei kun tuumasta toimeen. Elä nyt kuitenkaan kokonaan täältä kaikkoa?

Marieela, edelleen ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat