Tämä tuplamamma lähtee tänään töihin

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kyllä osaa olla haikea olo, kun ei saa enää lasten kanssa viettää rauhallisia ja pitkiä aamuja. Itsepähän kuitenkin tämän valinnan tein, ja hieman oma tunto kolkuttaa. Tosin työaika mulla 9:40-12:30 välisenä aikana, joten paljon on aikaa vielä lapsillekin.

Tän ekan viikon isi on lasten kanssa, koska on iltavuorossa ja ensi viikosta eteenpäin mummu tulee lapsia hoitamaan. Eipä pienille suurta ongelmaa varmaan tuota, mutta tuo 4-V esikko on protestoinut hirveästi. Olenhan ollut melkein 1,5 vuotta tässä kotona ja ennen noita tuplia ehdin olla lasten välissä töissä vain reilu puolivuotta.

Tuplamamma, poika 4V & tyttö&poika lauantaina 1V

Ps. Töihin paluun syy mulla oli ainoastaan halu päästä vähän pois kotoa ihmisten ilmoille. Onneksi tuo lyhyt työaika sen mahdollisti.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei vaan! Tämäkin tuplamamma lähtee pian töihin. Siis noin kuukauden kuluttua. Tänään kävin tutustumassa päiväkotiin ja huomenna mennään sinne lasten kanssa. Toisaalta tuntuvat vielä niiiiin pieniltä ja äidin vauvoilta, mutta toisaalta uskon kyllä, että pärjäävät. Äitiä se varmaan enempi hirvittää. Minä olen ollut nyt kohta kaksi vuotta kotona, kun jäin sairaslomalle paljon ennen lasten syntymää. Kyllähän se työelämä varmaan totuttelua vaatii, kaikkien kannalta. Meillä mieskin joutuu nyt lastenhoitohommiin ihan oikeasti, kun on iltoja ja viikonloppuja lasten kanssa, kun minä olen töissä. Ei varmaan osaa vielä edes itse kuvitella, mitä se on. Minä olen pääasiassa vastannut lastenhoidosta, eikä mies ole yksin kovin usein ainakaan kovin pitkiä aikoja ollut yksin lasten kanssa. Katsotaan, miten jaksaa.

Kerrohan, miten työt lähtivät sujumaan ja miten lapset sopeutuivat hoitoon!

=) Clefairy ja palleroiset 1v7kk

Vierailija

Eli töihin paluu olisi edessä kuukauden päästä. Meillä isä on kodinhoidontuella, joten pojille tämä ei ole niin suuri muutos, mutta äippä ottaa tämän kyllä raskaasti. Miten sitä voikaan olla erossa työmatkoineen 9 tai jopa 10 tuntia päivässä pikkuisista?! :(

Tsemppiä muille työäipille!

t. Meku ja epelit 1-v. 1 kk

Vierailija

eli töhin olen palaamassa minäkin kuukauden kuluttua. Vähän on haikeaa, mutta kun se on realiteetti niin ei sitä edes kapinoi. Meillä tytöt lähtevät tarhaan vasta vuoden vaihteesta, joten minullekin tulee vähän helpompi töhin paluu, koska mulla työ aika on ihan normaali.

kyllä aika lentää!!!!

strega + mimmit

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat