Monetko treffit ilman seksiä.....

Vierailija

....nostavat naisen tapailun arvoiseksi? Tuntuu nimittäin siltä, että nainen ei saa haluta seksiä alkutapaamisilla. Hemputti halut ne on meilläkin! Tiedän että harva mies haluaa ostaa lehmää jos saa maidon ilmaiseksi, mutta ärsyttävää silti. Itse olen viriili persoona ja tuntuu että tämä vaan pelottaa miehiä. Jakorasiaksi en ole alkanut, enkä pyri olemaan tyrkyn näköinen, seksi kuuluu mielestäni elämään ja sen kyllä kuulee mun puheesta (rietas heittiö?) Mielipiteitä?

-Tööt82-

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

pelata moisia pelejä, " .... niin ja niin monta treffikertaa ennen kuin ANNAN..." voi tsiisus.

minä " annan" tasan silloin kuin siltä tuntuu. oli se sitten ensimmäinen treffikerta (useinmiten) tai ei milloinkaan (semmoistakin sattuu). kuinka tämmöisä juttuja voi ohjelmoida etukäteen??

Vierailija

kerran treffailin yhtä komeaa ja fiksua miestä, ja ehdin jo onnitella itseäni hyvästä tuurista, kunnes..... parin-kolmen kerran jälkeen päädyimme sänkyyn. karmea pettymys, mies oli varsinainen surkimus. stoori loppui siihen, charmi ja äly eivät olisi riittäneet kantamaan suhdetta kovin pitkälle.

Vierailija

En minä ainakaan haluaisi rakastua mieheen, joka on ihan onneton sängyssä ja pahimmassa tapauksessa vielä kehityskelvoton. Tai jos sillä on ihan hirveän pieni...

Vierailija

4 vielä jatkaa, että mies onkin sanonut että jos olisin samantien antanut niin ehkä hän olisi muutamia kertoja tavannut, mutta hänen kiinnostuksensa ei ole monia treffejä kestä ilman haastetta. Hän sai nyt kuitenkin minusta kiltin tytön kuvan ja minuun auttamattomasti rakastui. Se sopi myös siihen kuvaan millaisen vaimon hän halusi vaikka sellaista ei ollut tietoisesti etsinytkään. Ja oli muuten odottamisen arvoista, vieläkin muistan sen tunnelatauksen, melkein itketti. Minä en välitä seksistä ilman rakkautta ja vastarakkautta. Toki minäkin tarvitsen seksiä ja vieläpä aika usein, mutta jos ei ole rakkautta niin onhan minulla kaksi tervettä kättä ja hyvä mielikuvitus. En voi sietää oloa että minua olisi vain hyväksikäytetty jonkun himoihin ilman että olisin ihmisenä häntä kiinnostanut.

Vierailija

olen siis elänyt valheessa nämä viimeiset 9 vuotta....!! *kalseus täyttää olemukseni*.....

että meninkin pilaamaan " hyvän ja aidon suhteen" alkion noin vaan!

*potkaisee itseään ja varsinkin kärsimätöntä tussuraansa*

Vierailija

......väittävätkö tätä ketjua lukevat miehet, että arvostatte naista samalla lailla riippumatta siitä harrastitteko villiä " apinaseksiä" eka tferreillä vai 2kk:n tapailun jälkeen. Poikkeuksellista porukkaa jos pitää kutinsa.....epäilempä.

Yrittäkää nyt miehet ymmärtää, että siveitä ajatuksiltaan puhtaita enkelihiuksisia neitsyt naisia ei löydy nykyään mistään! (paitsi jos puhutaan siis horoskoopeista)

Ketuttaa, kun panokavereita olisi tarjolla vaikka jonoksi, mutta miksei kukaan uskalla tutustua ja seukata oikeasti? Mikä siinä on niin helevatan vaikeaa sitoutua toiseen ihmiseen? Enkä nyt puhu naimisiin laukkaamisesta vaan säännöllisistä tapaamisista=seurustelusta!!!!!

Argh........................................................

En halua vaikuttaa helpolta, mutta en halua olla saavittamattomissakaan *pilke silmässä*

Hitto tätä päätöntä tilitystä, mutta kun olen niin vitun yksinäinen!

Missä syy ettei seukkaus seuraa löydy? Seksikumppaneita ei kiitos, niillä vaan rikkoo itsensä henkisesti :(

Hyvä jos joku tajus edes jotain, kertokaa mullekin(?)

-Tööt82- (vaan teillekin)

Vierailija

Muuten kyllä olen sitä mieltä, että miksi pilata mahtava lataus ja odotus liikaa kiirehtimällä. Seksikin on varmasti parempaa, kun on ensin hiven maltettu tutustua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat