Milloin äitiyspakkaus vaihtuu ja onko nyt vielä se mintunvihreä (?) toppapuku jaossa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (13)

Vierailija

odotan innolla,että se poikamainen pakkaus kerkee vaihtua ennen kuin mä sen saan. Kuulostaa positiiviselta jos jo nyt on joku saanut uuden!en jaksa odottaa että saa tietää millaset vaatteet siinä on nyt ja varsinkin haalari. Se on meinaan ollu aika hirvee viimesillä kahdella kerralla kun ystävätovat pienokaisia saaneet. huom nämä on vain

minun mielipiteitäni, ei kanata loukkaantua jos on tykännyt haalareista ja niistä vaatteista

Meillä on la 4.6.-6.6.2006

Lilli81 9+3

Vierailija

vaihtuu kerran vuodessa, joten siksipä minäkin ihmettelin miksi kaverini oli saanut uuden pakkauksen. Pakkaus on kuulema jollain lailla samantyylinen tai värinen kuin nykyinenkin mutta siinä toppapuvussa oli kuulema jotain muutoksia. Tai sitten oli vaan kangas loppunut kesken ja tilalle vaihdettu muuta.... Kaverini ja siskoni asuu pohjoisessa keski-suomessa.. en tiiä onko sillä merkitystä...

Vierailija

Ja vaikka lapsen laskettu olisi maaliskuussa ( niikuin mun tokanuorimmaisella) niin silti saatiin se aikaisempi pakkaus eli ei sitä uutta.

kOska pakkaus tulee jo reilusti aijemin, kun laskettu on.

Eli hyvintodennäköisesti seuraavan uuden pakkauksen saa vasta äidit joilla laskettu on toukokuussa.

Vierailija

ja yleensä se on ollut maaliskuussa. Ja ensin jakavat vanhat pois ennen kuin laittavat uudet jakoon.

Minulla oli esikoisen laskettu aika 05/04 ja silloin sain edellisen vuoden vanhan pakkauksen, vaikka laitoin paperit viime tipassa. Nyt en pakkausta ottanutkaan, kun ei tarvita niitä kamoja ja esikonkin pakkauksesta jäi melkein kaikki vaatteet se lila toppahirvitys mukaan lukien pitämättä.

Taitaa olla niin, että kesäkuiset-06 alkavat saada uutta pakkausta, millainen se on, paljastuu sitten kevättalvella.

Vierailija

ja oli nyt saanut uuden äippäpakkauksen, siis eri pakkauksen kuin minä. Mulla on se mintunvihreä puku. En ole nähnyt uutta pakkusta vielä. Samoin siskoni saa uuden pakkauksen ja sil on laskettuaika maaliskuussa.

t.Nia ja toukka 37+2

Vierailija

potkareiden, bodyjen yms. suhteen mutta toppahaalari ja makuupussi voivat muuttua, vain väri mutta joinain vuosina on kuosi ja mallikin olleet ihan erit (ainakin´' 99, ' 00, 01). Viime vuonna vaihtui jossain vaiheessa toppapuvun pohjaväri sinisestä beigeksi(tai toisinpäin).

kokonaan uusi pakkaus tulee vasta keväällä!!

Lahja

Vierailija

ihan Kelan sivuilla olevien kuvien mukainen se on, eli esim. haalarin kuostit eivät ole ainakaan toistaiseksi muuttuneet kesken vuotta. Joskus kai näin tapahtuu kun valmistajalta loppuu materiaalit. En usko että kotiapikka vaikuttaa myöskään koska koko maahan pakkaukset toimitetaan samasta paikasta.

Vierailija

tuolta kelan sivuilta ja nykyään pakkaus vaihtuu vain kerran vuodessa , ja viimeksi uusi pakkaus tuli maaliskuussa , joten sama pakkaus luultavasti taas maaliskuuhun asti !

n.1979 rv 20+4

Vierailija

sillä tarjouskilpailu uuden pakkauksen tuotteistakin päättyi vasta hiljattain. Kuulin asiasta tuttavaltani, jolla on jotain tekemistä asian kanssa.

Itse olen esikoiseni synnyttänyt huhtikuussa ja hain pakkausta aivan viime metreillä. Silti sain sinä vuonna vielä vanhaa erää olevan.

Vierailija

kaiken logiikan mukaan loppua. Joten jäädäänpä odottelemaan uusia kuvia pakkauksesta.

Itse en ole aikonut sitä ottaa, mutta jos värit miellyttää niin ehkäpä otankin.

Vierailija

sanotaan että uuden pakkauksen jako alkaa kun vanha saadaan alta pois..

Musta se tämän vuoden pakkaus oli ihana... Mintunvihreä käy kummallekin toisin ku se edellinen sininen pakkaus.. kauhee..

Toiv ens vuonna ei ole ainakaan mikään liila pakkaus..

Vierailija

tuottaa pettymys kanssasisaret, mutta hain tänään äippäpakettini ja laatikosta sinkoutui ällö vihreä toppapuku niillä järkyillä ruskeilla raidoilla. En tie sitten oisko joku voinu saada sitä uutta jo??? Oon kyllä hyvin katkera jos näin on...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat