Onko perätilavauvasi kääntynyt itse?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla on menossa rv 33+6 ja vauva on perätilassa. Esikoinen kääntyi jo rv 29 pää alaspäin, joten oon kuumeisesti odottanut että tämäkin kääntyis. Haluaisin kuulla, onko jollakin vauva kääntynyt itestään ja millä viikoilla? Mulla on aika lääkärille rv 35 ja sit saan lähetteen kääntämistä varten jos ei oo siihen mennessä kääntynyt. Alkaa vaan pelottamaan, toivoisin alatiesynnytystä, kun toinen lapsi on kyseessä mutta saa nyt nähdä... Kertokaa kokemuksia!

Kommentit (2)

Vierailija

meidän tyttö nro 2 kääntyi yhteensä todistetusti ainakin 7 kertaa, joista 4 krt oikeinpäin ja 3 perätilaan. Viimeinen käännös rv 38, jolloin kääntyi oikeinpäin, painoa syntyessä 41+0 3750gr, mutta niin vaan oli mahtunut kääntyilemään. Ei yritetty kääntää, kun mulla oli edellinen positiivinen sektiokokemus, oikein harmitti, kun meni käääntymään ja jouduin synnyttämään " oikeasti" :)

Vierailija

mutta vasta nyt viikonloppuna(luultavammin la-su yönä) ja viikkoja nyt kasassa 36+2. Toivottavaa on että pysyykin tossa asennossa koska on jo kertaalleen rt:stä vaihtanut pt:hen ja nyt siis takas rt:hen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat