Tupperwaren " ikuinen" takuu -ha haa!

Vierailija

Juu, on tullut ostettua kippo jos toinenkin tupperwarelta suurimmaksi osaksi juuri tuo ikuinen takuu mielessä välkkyen.

No, siitä sellaisesta puolen litran pikasekoittajasta (voi vatkata kermat, mitata jauhot tms.) oli kuluneet numerot kyljestä ja esittelijä sanoi, että missään nimessä ei saisi numerot kulua, takuuseen vaan!

Laiotin takuuseen ja hylsy tuli. Miksi? -koska kipossa oli _myös_ muutama kolhu. Kolhut eivät kuitenkaan olleet lähelläkään numeroita, eli eivät olleet kolhaisseet numeroita pois, ei ollut itse aiheutettu kuluminen.

Että justiinsa juu, p..kat ikuisesta takuusta, älkää luottako!

Kommentit (6)

Vierailija

nuo numeroiden yms. kulumiset ei kuulu takuun piiriin. Pari takapakkia oon itsekin saanut ihan vast' ikään. Jouduin vaihtamaan kaksi nokkamukin silikonikantta uusiin, kun oli revenneet sen ' venttiilin' ympäriltä. Ei mee takuuseen, koska lapsi on työntänyt sormen siitä aukosta sisään ja siten lähteneet repeämään. Totta, en tätä yrittänytkään salailla, mutta eikö nimenomaan nokkamuki-ikäiselle suunnatun tuotteen tulisi kestää enemmän kuin normaalisti? Tuo sormen työntäminen pehmeässä kannessa olevan rei' än läpi on varmasti ollut muidenkin lasten huvia, sillä tuote on kuulemma viimeistä kertaa esitteessä ja myynnissä. Samoin yksi kansi meni rikki astianpesukoneen yläkorissa, jokin oli siihen painanut ja tuloksena reikä kanteen. Ei korvaa takuu, ilman sen suurempia selittelyjä. Onneksi rahalla sentään saa varaosina uudet kannet.

Vierailija

Nokkamukien kannet tulee takuuna tukusta muutamassa viikossa, joten konsulentti on " unohtanut" kenen kannesta on kyse. Hänellä todennäkösesti lojuu hyllyssä yksi kansi ja ihmettee ettei kukaan ole kysellyt sen perään. Olen kuullut vastaavista tapauksista...

AP voit soittaa vaikka suoraan lähimpään tukkuun ja kysyä miksi pikasekotin ei mennyt takuuseen. Tukut löytyy kuvastosta tai nettisivuilta.

T: yksi konsulentti

Vierailija

Nyt yli puoli vuotta myähemmin, minkään näköistä vastausta suuntaan tai toiseen ei ole kuulunut. Onhan se kiva, että minulla on nokkamuki, jossa ei ole kantta. On todella käytännöllinen :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat