Onko kelleen muulla vain osa lapsista kastettu ja osa ei? Ei loydeta ketaan kummia kuopukselle, joka olisi yhta hyva kuin vanhempien lasten...

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

Jos ei ole yhtä hyvää kummia tarjolla kuin isompien lasten kummit ovat niin sitten pitää tyytyä " huonompaan" - voihan tällainen osoittautua oikein hyväksikin kummiksi. (Meillä on käynyt niinpäin että tosi hyviksi kummeiksi luulemamme ovat olleet pienoinen pettymys kun yhteydenpito on vain meidän harteilla, yksi " parhaista" on hävinnyt kuvioista kokonaan.)

Toinen vaihtoehto on pyytää isompien lasten kummeja kuopuksenkin kummiksi. Itse ainakin olisin suostunut jos siskoni olisi minua pyytänyt kun hän ihmetteli ketä oikein pyytää uuden tulokkaan kummiksi kun ei ole ketään läheisimmistä enää jäljellä. Olen siis hänen esikoisensa kummi.

Vierailija

Kolmannelle lapselle oli vaihtoehtoina jotain tuttavia joita harvoin näkee tai sitten miehen sisko miehineen, jotka on jo esikoisen kummeina. Valittiin jälkimmäinen eikä yhtään kaduta. Ei se kastaminen saa kaatua kummiasiaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat