Ajokortista asiaa, paljon maksaa, jos esim. mieheni opettaisi minut ajamaan?

Vierailija

Ilmoittauduin juuri autokouluun ja kuulemma koko lysti maksaa noin 1200 euroa ja vähän päälle. Aloinkin miettimään, että tulisko paljonkin edullisemmaksi, jos mieheni opettaisi minua ja siis joutuisin kai käymään autokoululla vaan teorialuennoilla ja kokeissa?

Onko kellään kokemusta ko. asiasta, tuleeko edullisemmaksi ja mitä kaikkea pitäisi hankkia, opetuspoljin tietenkin, mutta mitä muuta?

Kommentit (10)

Vierailija

Mutta miltä taholta voisi saada tietoa tuosta asiasta ja yleensä päästä alkuun? Autokouluissa varmaan suhtautuisivat tosi nihkeästi, jos sieltä kyselisin. Olen kuullut, että autokoulujen ulkopuolella korttinsa ajaneita on hylätty niissä kokeissa heppoisemmin perustein.

Ja olenkohan jo " sitoutunut" jotenkin tuohon autokouluun, johon ehdin jo ilmoittautua kirjallisestikin ja olen siis jo 4 teoriatuntiakin siellä käynyt kuuntelemassa? En tietenkään ole vielä mitään maksellut.

Vierailija

ei tarvi käydä autokoulussa teoriatunneilla vaan pelkästään katsastusasemalla teoriakokeessa ja inssissä.. ja liukkaalla raalla miehesi kans.. yhteensä tulee maksamaan n. 200-350 euroa muistaakseni. summa ei sisällä polttoaineita.. teoriakirja sun pitää hommata ja opetella sieltä ne asiat.. ajotunteja pitää ajaa 50.. yks ajotunti kestää muistaakseni 25 minuuttia.. pääset paljon helpommalla jos miehesi saa vain luvat opettaa..

Vierailija

teidän pitää hommata poljin, kolmio, teoriakirja ja kaikkein tärkeimmät on ne luvat.. menettä ensiksi poliisilaitokselta hakemaan lupapaperit..

Vierailija

Hinnasta en tiedä, mutta itse en ainakaan kykenisi mieheni opetettavaksi.. Nytkin menee hermot kun hän yrittää ajaa takapenkiltä..

Pikkuveljeni ajoivat kortit isän opettamana. Muistaakseni ensimmäisellä ei säästöä niin hirveästi tullut toisen kohdalla säästöä tulikin sitten runsaasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat