Tällaisia pakolaisia vain lisää Suomeen

Kommentit (9)

Vierailija

...paitsi, että raiskaus on yksi törkeimmistä rikoksista.

Mutta vanha_koira, miksi linkitit sen tänne Monikulttuuriset perheet-keskusteluun? Siksikö, että meidän kaikkien täällä olijoiden puolisot ovat ryöstäjiä, murhaajia ja raiskaajia? Ja että nyt meidänkin pitäisi kaikkien mennä itseemme ja hävetä kun hyysäämme kaikenmaailman raiskaajia.

Minut raiskasi törkeästi muutama vuosi sitten SUOMALAINEN mies. Voi kun joskus olen oikein toivonut, että raiskaajani olisi ollut ulkomaalainen, silloin tekijä olisi taatusti saanut tekoaan vastaavan rangaistuksen. Mutta koska raiskaajani oli suomalainen, hän selvisi sakoilla. Sen jälkeen, kun minut oli hänen raiskauksensa jälkeen raiskattu vielä henkisesti oikeudessa. Minun oli muutettava kotipaikkakunnaltani, jätettävä työpaikkani jne. koska sen mitäänsanomattoman tuomion saatuaan raiskaajani ja hänen kaverinsa alkoivat suunnitelmallisesti vainota minua.

Vierailija

kuinka naista voi loukatakaan tuollaisella teolla, tekijän kansalaisuudella ei ole mitään väliä tällaisen teon yhteydessä.

Ja voikun naiset heräisivät tajuamaan, että ravintolaillan päätteeksi kolmen miehen mukaan lähteminen ja heidä asuntoonsa meneminen on TYHMÄÄ ja tosi uhkarohkeaa. Tokikaan tämä seikka ei poista tai vähennä raiskanneiden miesten syyllisyyttä pätkääkään.

Vierailija

Missähän kohtaa tarinaa miesten kerrottiin olevan pakolaisia? Nimistään päätellen " herrat" eivät sitä nimittäin ole.

Mielenkiintoista raiskausuutisoinnissa ja -rangaistuksissa on se, että kantaväestöä ja maahanmuuttajia käsitellään kaikissa asteissa tyystin eri tasolla. Naisen kipua, nöyryytystä, pelkoa, tuskaa ja hätää ei vähennä yhtään se, vaikka raiskaaja olisi suomalainen, (jopa aiemmin luotetuksi luultu esim. hyvän työpaikan omaava mies) päinvastoin. Suomalaiset miehet kun kuitenkin edelleen suorittavat suurimman osan ko. rikoksista.

Vierailija

Vaikka en hyväksykään raiskausta, niin viime aikoina on annettu lieviä tuomioita mitä erilaisimmista syistä. Siksi tämän jutun kovat sanat (erittäin törkeä jne.) kiinnitti huomiota. Tietääkseni raiskaus on törkeä, vaikka raiskaaja olisi työelämässä, kuten muutama vuosi sitten perusteltiin tuomion lieventämistä.

Vierailija

uutisessa todettiin että nainen heräsi asunnosta, jossa kolme miestä raiskasi häntä... Eli todennäköisesti apuna oli käytetty jotain huumaavia aineita, tyrmäystippoja tms. Harva nainen enää tänä päivänä uskaltaa lähteä kolmen miehen mukaan tai edes yhdenkään, täysin tuntemattoman...

Olen samaa mieltä siitä, että teko on yhtä hirvittävä, olipa kyseessä sitten suomalainen tai ulkomaalainen. Tuntuvampia (huomattavasti!!) rangaistuksia ylipäätään seksuaalirikoksista ja valitettavasti myös ajattelen niin (joskin tiedän, etteivät asiat yleensä ihan niin toimi) että jos tekijät ovat ulkomaalaisia (siis ei suomen kansallisuutta, esim. täällä syntyneitä) niin karkotuspäätös välittömästi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat