HEINÄSIRKAT KESKIVIIKKONA

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vaan kaikille!Ei ole tätiä vielä näkynyt.Minne lie eksyny.Saa nähä tuleeko tänään.Nyt menossa kp30/27-30.Rinnat on selvästi suuremmat ku ennen mut ei mitenkään kipeet.No on ne mul kyl ennen menkkoiki.Jokatapauksessa jos ei mitään tapahdu niin ylihuomen varmaan testaan taas.Plussaonnea!!!!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Onnittelut plussanneille ja haamuilijoille!

Oma napaa ja huonoja fiiliksiä heti tähän alkuun... Ei taida meidän perheeseen tulla heinäsirkkaa. Vuoto alkoi tänään, tosin aika niukasti, mutta siltikin. Aika masentavat fiilikset...! Nyt on sitten joko kp 30 tai 1/27-31

Tarttee nyt päivä kerrallaan katsoa, että onko se täti joka sieltä tulla rysäytti vai mahdollisesti jotain muuta vuotoa.

Käperryn taas omaan pieneen kolooni murehtimaan maailman menoa!

Vierailija

Ja hurjasti plussaonnea myös niille ketkä ovat osanneet eksyttää tädin ja myös teille joilla tädin tuloon on vielä aikaa...

t:marenda ja papunen rv 4+4

Vierailija

Ihanaa, kun jollakin edes kummittelee!

Onpas ollu hiljaista täällä palstalla. Täytyy varmaan myöhemmin tulla vielä vilkaisemaan.

Kp 27/30. Pitäis malttaa vielä pari päivää ootella testin tekemistä. Ei kyllä tunnu, että täti tulis lähiaikoina, niin kuin ei tarviskaan! Mies ehdotti, että en tekisi testiä ollenkaan, että vaan odotettais tuleeko täti. Kehuin kyllä tuosta älyn väläyksestä! Yhtään pidemmälle en odottele kuin lauantaiaamu!! Ei ne miehet ihan aina ajattele mitä suustaan päästävät.. :)

Taas alkaa väsyttään ihan kauheesti, vaikka tuli tosi pitkät yöunet nukuttua! Taidanpa mennä torkuille ja tulla vilkaisemaan tänne uudelleen myöhemmin.

Vierailija

Aamusta heti oma napa mielessä... tänään kp 28/28, jännitystä on siis ilmassa =) Testin tekoa meinaan venyttää ainakin pari päivää yli jos mitenkään pystyn =)

Mutta nyt pitää taas jatkaa aamutoimia, tulen taas kurkistelemaan muidenkin kuulumisia.

Vierailija

Täällä kp 24/26 ja hätähousu kun olen niin piti aamulla testata ja haamuplussahan sieltä tuli! Nyt vaan toivotaan, että plussa siitä lähtisi vahvistumaan ja ilmestyisi sitten ensi vuoden heinäkuussa meidän perhettämme ihastuttamaan:)

Kaikille muillekin oikein paljon plussaonnea ja tärppejä!

Vierailija

jänniä paikkoja on kp 32/30-? yli viikko sitten oli kolmen päivän ajan menkka kipuja luulin jo että täti tulee liian aikaisin....mutta eip!!!!!

nyt taas kolmen päivän ajan ollut koviakin kuukautiskipuja...mutta ei näy tätiä.....väsynyt ja pahalla päällä olen mutta sehän voi olla kumpaa tahansa....

töissä ei jaksaisi olla taas yhtään onneksi se jo kohta loppuuuu....

voi kun se nyt oisi tärpännyt..oikein pelottaa että täti tulee. oli keskenmeno 31.8 ja olo sen takia pelokas koska vuoden ajat vauvaa yritettiin ja sitten se menikin pois rv 14.

keskenmenon jälkeen on ollut yhdet kuukautiset ja nyt tulee toiset jos tulee.....

tietysti ne yöllä alkaaaa:(

mutta +++++onnea kaikille

Vierailija

Onnea Jaja, hieno homma!

Täällä piinistely jatkuu, eikä mitään oireita ilmassa. Tänään kp 25/28-29, joten ainakin tuonne lauantaiaamuun pitäisi jaksaa vielä kärvistellä ja mielellään ylikin. Esikoisesta plussasin kp 28 haalean viivan, joka sitten vahvistui selkeästi jo 29.

Onneksi töissä on kiirettä, joten kauheasti ei kerkeä näitä vauvajuttuja miettiä. Ja kun työpäivän jälkeen kiidän pikkuneidin perässä, iltaisin olen aika sippi jo ysiltä. Erottele sieltä nyt sitten mahdollista raskausväsymystä tms...

Mitään suuria odotuksia/toiveita ei kyllä ole ilmassa, kun vasta yritys aloitettiin, eikä ehditty oikein edes petijumppaa harrastaa kuin nimeksi. Olen jotenkin varautunut odottamaan pikkukakkosta tosi kauan, niin monelle ystävälle on käynyt juuri niin: esikko kertalaakista, pikkukakkosen teko jo huomattavasti työläämpää.

Mutta toivoa saa kai silti, ja mistä sitä koskaan tietää, vaikka tärppäisikin nopeastikin.

Plussatuulia teille kaikille sirkkamuoriehdokkaille!

kuono

Vierailija

Ja Oumai, mä siirrsin sun tiedot ton Heinäsirkat-listan alle. Laitan ne siihen, kun seuraavan kerran päivitän:)

Mä kirjottelen aktiivisesti tonne trupliin, joten aikaa ei ole oikein jäänyt muihin pinoihin. Välillä lueskelen teidän kuulumisia ja toivon, että heinäpino kasvaa jättiläismäiseksi;)

[b]omista oireista[/b] on kuitenkin pakko kertoa: Km:n jälkeen kierto oli 50 ja nyt yllätyin kun olin huomaavinani oviksen jo kp14. Siitä 4-5vrk päästä alkoi masun nippailut/vihlomiset. Vessahätää, VÄSYMYSTÄ (meinasin nukahtaa tunnille;)) ja rasvaisia hiuksia löytyy... Ja kp vasta 21. Näin aikaisin ei oireet viimeksi alkaneet (paitsi vihlomiset). Kovasti toivotaan plussaa!!! Mulla tää kierto ratkaisee ens kesääkin paljon: valmistumisen jälkeen äitiyslomalle vai töihin..?

Vierailija

Eli heippa kaikille heinäsirkoille,olen muutaman kerran kirjoitellut tänne ja tässä vähän faktaa

Nimimerkki: Oumai

Oma ja miehen ikä: 25vuotta

Monettako toivotaan: Ensimmäistä yritetään ja toivotaan

Yritys aloitettu. Kesällä 2005

Laskettuaika: 28.7.2006

Nyt siis ovulaatiotesti kokeilussa ensikertaa ja tällä hetkellä kp13/28.

Toivottavasti pääsen vihdoin ja viimein plussaamaan kuunlopussa.

Vierailija

Onnittelut plussasta JaJa =)

Itsellä menossa kp21/28-30??? vielä ei ole raskausoireita/tuntemuksia. Piinailen täällä ja pessimistinä odottelen tätiä käymään :(

Vierailija

Teidän [color=pink]pikkusirkka[/color] se siellä haamuilee. Kumpa mahd. moni myös meistä muista sais myös haamun, plussan,ison masun ja vaavin...

Omat kuulumiset on varsin tylsät toistaiseksi. Mulla kp 17/28. Ovis on/oli ihan hukassa tänä toisenakin luomukiertona, joten ens kerralla hommaan parit tikut mikäli täällä kuumepuolella vielä pyörin niin saan tietää, onko mun kropassa sillä rintamalla mitään aktiviteettia.

Vierailija

testata jo...nyt kp23/24 (= Ja oiretahan on ollu. Jospa kuitenkin malttaisin aínakin huomiseen. Ja jos tätí yllättää tällä kertaa, niin tekis mieli lähtee bilettämään! Kyllä se niin paljon taas kirpasee. *huokaus*

Saara

Vierailija

oliko sulla kesken menon jälkeen kp 50 ennen ekoja menkkoja vai ekojen menkkojen jälkee??????

utelias uuno täällä huutelooo!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat