Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (49)

Hemulillahan on jänskät paikat!!Peukkujaaa :):)

Ja onnea Auror@lle yrityksen alkamiseen!!!

Kohta ropisee plussia!!!++++++

Kääk,huomenna jo kp19/25,millo voi ruveta kyttäämään oireita...?Lupasin kyllä etten kyttää ja ei vielä mitää voi ollakkaa :)Koitan pitää lupaukseni!!! :)

Taas pää tyhjä,ei muista enää mitä kukin kirjotti...:)

Tissit kipeytyy sillee pikkuhiljaa kokoajan enemmä ja enemmä ja mun maha on hellä kun sitä painaa...juuu...jeee...Aiku nyt kerrankin tärppäis!!On kyllä tullu käytyä koko raskausoireskaala läpi tässä 7 kierron aikana.Hmmm...mitäköhän ei ois tullu koettuna viel...no jos oksennuksen vielä ehtis pukata tässä ni kokemuspaketti ois plakkarissa :)

Plussailkaa nyt hyvät ihmiset!!!!

Ihanaa saada lisää porukkaa!!!

Booli-mooli:uuh...ei oo oluset tainnu jäädä pois täällä...toki kyllä kohtuudella tänään maistan ja loppukierrosta en enää ollenkaan..ehkä...ku ei oikee jaksa enää pinnistellä ku aina täti yllättää....mites muut on tän asian tiimoilta?On se kyllä totta että alkukierroksien fiilikset " en tee sitä,en tee tätä..." on laantunu.Kuka hullu sitä jaksaa kuukaudesta toiseen pidättäytyä " normaali" elämästä jos mitään ei tapahdu...?No joku ehkä,mutta en minä...

Plussaonnee kaikille!!!

Alkaahan ne sinullakin olla jännät paikat lähellä :) Niin en sitten tieä, jos olis ollut ovis vasta myöhemmin. Pitänee odottaa kp29/28, mikäli sellainen sattuupi tulemaan ja testata sitten.

Oottepa ollu ahkeria!

Tervetuloa joukkoon mukavaan MANTELI! =) Mitä suurempi joukko sekoilemassa sen mukavampaa... ;)

Viivi: En tiedä tietty sun kohdalla tiputtelun syytä mut tiedän tapauksen jolla tiputteli ennen plussaa!!!! Eli tiputtelu voi olla merkki raskaudesta. Toivotaan, pidän kovasti peukkuja sulle!!

Olikohan se Tappert ku kyseli siitä hieronnasta? En usko että on mitään vaikutusta, ainakaan alkuraskaudessa. Ite käyn fysioterapiassa ja saan hierontaa, jäähierontaa, ultraa jne. ja sanoivat, ettei oo pahaks vaikka olisin raskaana. Piti varmistaa niiltä... =)

Q taas pirpsakka oma itsensä! Hieno homma!

Omaan napaan ei sen kummempia, kummasti jomottaa vatsaa... Nyt kp 17/26->?. En oikeen tiä mitä pitäis tehä, kun ei ihan normaaliltakaan tunnu. Jos nyt en oo raskaana, mikä on hyvinkin mahdollista, taidan mennä lääkäriin. Onpahan ainakin sitten selvitetty miksi vihloo ja turvottaa...

Mutta eipä tänne muuta, kaikille haleja ja paaaaaljon plussapuhureita! Sori niille jotka unohdin erikseen mainita, pää on tosi laho, ei kans muista nikkejä ja sitä kuka sano mitä! =)

tervetuloa manteli!mäkin oon aika uusi täällä,enkä tajunnu aluks oikein mistään mitään..

mulla tänään kp25/28..jänskättää,enkä malttais odottaa ens viikkoon.tänään oli tosin aamulla jotain menkkakipujen tapasia,mut vihloo myös ihan oudosti.ei haluta tätiä kylään!eieiei.

ulla-maj:toivottavasti pääset testaamaan parin päivän päästä uudestaan!! :) +++++++++

en viel lukenu kaikkia tekstejä,selasin vaan..joten luenpas ne nyt:)

plussia kaikille toivon!!

Tervetuloa kuumeilemaan tänne meidän pinoon :)) Otamme sinut mieluusti vastaan!! Kuten palstaa seuraillessa olet varmaan huomannut niin meillä kaikilla on aina " oireita" loppu kierrosta =D

Semmosta se on tää kuumeilu, mielikuvitus tekee tepposet.

Plussia ei oo pahemmin näkynyt (paitsi Paulinea) joten aika epäonnista sakkia ollaan. Toivottavasti joku tartuttas meihin sen PLUSSAPÖPÖN ;)

T: Hemuli kp28/28-32 +" oireet"

nyt kun luin tarkemmin nuo testien käyttöohjeet niin eihän se haamu ovistestissä tarkoita yhtään mitään, olen vissiin ollu taas jossain ihan muualla kun on puhuttu näistä asioista.. :(

mutta kyllä se ovis tulee, usko on ainaki kova :)

pepsis: oikeastaan kun mietin niin menkkamaiset tuntemukset on vähä väärä sana yhdistelmä, mutta jotain selvästi masussa tapahtuu kun välillä pistelee.. ovis, ovis,ovis,ovis...... :)

hullu akka nyt siirtyy tekemään matikkaa :) ( ei kyllä vois nyt vähempää kiinnostaa...)

[color=deeppink]Näköjään ei auta, vaikka Quiero mulle rautalangasta väänsi miten ne laitetaan! Joskin oman mokan lisäksi näytti siltä, että joku (kone?) oli syönyt osan tekstistäni, outoa!?[/color]

D.

Musta saatte varmasti aktiivisen pinoterroristin ;o)

Joo, meillä tosiaan yritystä vuosissa jo aika monta, vaikka se ei kyllä oo tuntunu siltä. Sillon ekana vuonna oli kyllä pettynys kova, kun testaili ja testaili -ihan turhaan- eli negaa näytti.

No, sillon ekana vuonna mulla oli HIEMAN nuo kierrot sekasin, kun tuli vaan kahdet menkat, mut nyt siis on toivo heränny ihan eri lailla, kun noi ovistikutkin tuli hankittuu. Mun mies on ihan innoissaan, kun näkee, et mä oon tehny jotain tän asian eteen ja nyt hän alko kyseleen, et täytyskö mun mennä johonkin ultraan?? En edes tienny, et hän tietää mistään ultrajutuista...

Mä oon muuten käyny kattelemassa tuolta aikasemmilta sivuilta, ketäs tähän pinoon oikeen kuuluu ja osan nimimerkeistä tunnistaa/muistaa jo ihan hyvin, mut suokaa anteeks näin alkumetreillä, jos ei muista kuka on kuka. No, kyllä mä vielä tästä opin!

Tottakai mukaan mahtuu!!!Ihanaa saada uusia ihmisiä.Teillä on tosissaan ollut yritystä kauan!Toivon sulle heti ensisijassa plussaa!!Plussaonnee toivotellen pepsimax7

viivi99:

Lainaus:

Eikö kukaan tosiaan osaa tuumata mitään tuohon tiputteluun ennen menkkoja?

Minä taas puolestani en osaa sanoa tiputteluun mitään, kun mulla ei oo sellasta koskaan ollut. Menkat alkaa ensimmäisen punaisen viirun jälkeen puolessa tunnissa...

-Q-

[color=violet]Tervetuloa Manteli![/color]

Manteli-81:

Lainaus:

Olisin mieluusti littynyt joukkoonne, mutta kun en ennen ole pinoutunut, olen hiukan pihalla...:) Mites tämä homma oikein toimiikaan?

Tosiaan pinoudumme päivittäin, viikonloppuisin taitaa usein olla sama pino la ja su. Piinaillaan yhdessä ja surraan tätiä! Tämä on mukava joukko ekaa lasta toivovia. Tukea ja kannustusta saa aina tarvittaessa ja ilon-aiheetkin jaetaan! Koitan käydä etsimässä tuon ensikoiden esittelypinon, niin käy lisäämässä tietosi siihen vastaamalla viestiin (ei tarvii kopioda koko listaa, lisää vaan tietosi siihen vastaukseen: Quiero on sitten sitä aina pävittänyt ajantasalle!).

Palaillaan!

Tervetuloa Manteli joukkoon mukavaan!Ja Auroralla myös ' virallisesti' vauvakuumeilu alkanut->tartunta josta ei parane!!!!

Taas oli niin järkyn pitkä pino:piti kahteen kertaan lukea,et muistais puoletkin oikein.

Tappert:sun oirekuvaukset kuulostaa hyvältä!!!Kauhee piina päälle+++

Hemuli:samoin sulla oikeat megaoireet!Toivon varpaat ja sormet pystyssä (siks kirjottaminen hidasta ja takkuavaa) sulle plussaa testiin!

Fiorellalle meheviä hetikä petiin.Ovis sieltä tuloillaan!Mullakin alkoi ensin haamuilla ja sit napsahti yhtävahvat viivat.Koskaan en saanut vahvempia viivoja testiin.Eli viivat vahvistukoon!+++tärppionnea+++

Q:sun lämpöjen perusteella voisi sanoa,että tapahtuneen oviksen lämmönnousulta kuulostaa...mut ne lääkärin sanat oli kyllä aika masentavat...Eli sä alat nyt terolutit ja clomifenit?Toivon todella nopeita hyviä uutisia sinulle ja teille,sillä niin raskaalta toi teidän syksy on kuulostanut!Ja kiitos Q päivityksestä... :)

Viivi:kyselit tuhruista.Joo kyllä tuhruvuoto liittyy matalaan keltarauhas-hormoniin.Mutta olen siinä käsityksessä,että parin päivän tiputtelu ennen ja jälkeen kuukautisten on yleensä ihan normaalia.Mulla on aina parina päivänä ennen tätiä tullut merkkejä ja sit vasta isompi vuoto.Sillon neljä-viis vuotta sitten tuhrutin melkein koko kuukaudet läpeensä,mutta ei mun gyne-guru nähnyt tarpeelliseksi mitata hormoneja.Sano vaan,että joskus ikä (noin 30 kieppeillä) tekee tepposia kierrolle-eli sinänsä normaalia.Eli ymmärtäisin,et jos tiputtelu alkaa heti kohta oviksen jälkeen ,niin silloin syntyvä keltarauhanen ei pysty pitämään vuoto pois.En ole ekspertti,mut ehkä vielä kandee tarkistaa gyneltä. ;)

Ihana pino tämä Ensikot!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat