Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Luitteko uusimman Image-lehden.

Onko teistä kohtuullista arvostella Turusta siitä, että hän ei matkustanut muun örveltävän, juopottelevan, örisevän Nightwish-bändin kanssa keikoilla?

Jaksaisitteko te loputtomiin katsella heviäijälauman juopottelua ja örinää ja ?

Ja miksei Turusella olisi saanut olla omaa vessaa? Hän oli sentään ainoa nainen. Turusella oli oma siisti vessa, sinnekin Tuomas oli käynyt lorottelemassa, koska halusi, että Turunen käyttää samaa kusista, paskaista vessaa kuin nämä Nightwish-äijätkin.

Alhaista vallankäyttöä! Mennä nyt lorottelemaan toisen vessaan. Täytyy ihmetellä, että Tarja kesti 11 vuotta, taisi olla aika alistettu.

Sivut

Kommentit (73)

Yhtiön osakkaana sä saatat ottaa myös takkiisi, eli ilmeisesti

Tarja halusi pelata varmaan päälle. Toinen syy saattoi olla, että Tarja uskoi oman imagonsa yksinään olevan myyvämpi kuin koko bändi yhteensä...?

Vierailija:

Lainaus:

MUTTA MIKSIPA TARJA EI MAKSANUT ENÄÄ VEROJA SUOMEEN???

!

Eihän Tarja ole varsinainen veropakolainen ts. ei asu ulkomailla verotuksen takia, vaan siksi, että on argentiinalaisen kanssa naimisissa.

Ei varmaan pidä paikkaansa tuo. Sitä paitsi kyllä työkaverien kanssa pitää ees puhua välillä, jos ei kerran arvosta niitä keiltä leipänsä tienaa, niin lähtis sitte menemää. ylimielinen bitch sekin...

miksi Tarja sitten kesti tuollaista pompotusta? tyypillinen nainen? siirtyi heviäijien (lue häviäjien) luota oman miehen määräilyn alle? missä itsenäisyys?

" Äskettäin otsikoihin noussut rock-diiva Tarja Turunen sen sijaan ei vaikuta ainakaan niin ahneelta kuin hänen bänditoverinsa antoivat olettaa: Turunen ansaitsi rockailullaan reilut 50 000 euroa, kun taas hänen bändikaverinsa, Nightwish-yhtyeen lauluntekijät Tuomas Holopainen soitti reilun 150 000 euron arvoisesti" . s.13

Vierailija:

Lainaus:

oli pyydetty mukaan Nightwish-yhtiöön, mutta hän ei ollut halunnut osakkaaksi. Tarjan verotettavat ansiotulot ovat olleet 5000 e eikä

50 000 e, kuten joku väitti. Millä perusteella muuten bändin pojat ovat keskenkasvuisia amisviiksiä? Esimerkiksi Tuomas ehti opiskella yliopistossa meribiologiaa, mutta jätti opintonsa kesken, kun Nightwish alkoi menestyä.

aiemmin olin poikien puolella, mutta nyt ymmärrän kokonaiskuvaa paremmin. Tänään ilmestyneessä Image-lehdessä oli juttu bändistä, toimittaja oli mukana kiertueella.

En yhtään ihmettele, ettei aikuinen nainen halua matkustaa örveltävän miesporukan kanssa. Ja olisin minäkin vastaavassa tilanteessa vaatinut oman vessan keikkapaikalle.

Huh mitä teinimeininkiä.

mutta muut hommat ei napanneet?

Mä symppaan jopa sitä Marceloa - umpikännissä olevia urpoja ei jaksa kukaan kattoa. Kusipaskapillujutut ei ihan oikeesti kuulu täysi-ikäisten maailmaan, eikä niille jaksa kukaan täysjärkinen nauraa.

Mä olen kolmekymppinen ja mä luulen ettei mulle nighwishin palkkiot riittäisi, jos joutuisin istumaan tuntikaupalla bussissa jonkun kännäävän piereskelevän urpolauman kanssa, olkoonkin supermuusikoita.

keskiverto av-mamma. Ihan siistejä ovat, ei haise kusi, ei oo paskat pöntössä, eikä örvelletä oksannuksia seinille. Miten luulet, että kykenis moisessa kunnossa vetämään keikkoja? Kamalia ennakkoluuloja.

Tarja on nainen ja muut bändin jäsenet miehiä.

Ette itsekään käyttäisi bändin jäsenten paskaista, kusista, oksennuksista vessaa. Älkää olko tekopyhiä!

Onhan muuallakin naisten ja miesten vessat!

Eikö bändin jäsenillä sitten saa olla. Onko tämä bändi joku sellainen yhteinen olio, jolla on yhteinen kusihätäkin?

Olette sairaita!

Siis minäkin luin että Tarja EI nimenomaan halunnut osakkaaksi poikien yhtiöön, vaan halusi hoitaa raha-asiansa miehensä yhtiön kautta.

Sekin tässä on tullut mieleen, että aina naisesta halutaan tehdä uhri. Jos Tarja olisi itse lähtenyt vastaavanlaisen kohun kera (luulen, että aikoi lähteä, mutta odotteli vaan sopivaa hetkeä vähän liian kauan) niin varmasti todettaisiin, että hyvä kun älysi lähteä, ansaitset parempaa jne. Ja nytkin täällä taas riehuu tämä porukka joka puolustaa Tarjaa vain sillä perusteella, että Tarja sattuu olemaan _nainen_, jonka _miehet_ ovat irtisanoneet yhteisestä työpaikasta. Onko se niin vaikeaa uskoa, että naisessakin voi olla jotain vikaa?? Uskomattoman mustavalkoista puolustaa henkilöä vain tämän sukupuolen vuoksi, älyttömiä nämä nainen on naiselle susi-jutut..

Turhaa siis spekuloida, mutta en tuomitsisi kumpaakaan osapuolta sillä taitavat olla ihan yhtä syyllisiä koko juttuun. Riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta. Kumpikaan ei ole kovinkaan sovitteleva. Ja molemmissa varmasti vikaa yhtäpaljon. Kuulin kyllä senkin ettei Tarja ole saanut sivubisneksestä nimeltä Nightwish rahaa ja jätkät on keränneet potin yksin. Eli myyneet Nightwish-tuotteita ja jakaneet rahat poikien kesken. Huhuako tämäkin lie...?? Ken tietää...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat