Vierailija

Mä tiedän, että mun mies pettää. Mutta mulla ei ole todisteita. Mutta mitäs sanotte yhtälöstä: ei ikinä seksiä, mies ostelee yhtäkkiä kalliita merkkialusvaatteita itselleen, ennen kulki ties missä City Marketin alekalsareissa (yök), ostaa itselleen hurjasti miesten kosmetiikkaa, on kaikki illat töissä, työmatkaa varten osti itselleen koko matkapuvuston ihan uutta, kallista merkkikamaa, tottakai alusvaatteita ja toalettilaukkua myöten. Mulle näitä Tommy Hillfigerin ja Calvin Kleinin alusvaatteita ei kyllä ole esitelty, mutta se tyhmä jättää kuitit muovipusseihin työntäessään muovipussit kaappiin, ja kun mä otan sieltä muovipussin käyttöön, tietysti ensin tyhjennän sen kuiteista. On vaan pistänyt silmään tämä ylenmääräinen omaan ulkonäköön tuhlaaminen.

Mä en pidä tapanani selailla toisten kännyköitä, ja nyt mies on siellä työmatkalla, joten en voisikaan. Saisinkohan Finnairilta urkittua onko miehen matka varattu yhdelle vai kahdelle henkilölle? Hitsi kun tietäis mihin hotelliin se menee, soittaisin suoraan hotelliin ja kysyisin tätä naista nimeltä, koska satun nimenkin tietämään. Sit jos selviäis että ovat samassa huoneessa siellä, niin lähettäisin niille onnittelukukkapaketin, että onnea nuorelleparille ja hyvää loppuelämää...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

todisteita olemassa, tarviiko sitä sen enempää narauttaa. sen kun laitat eropaperit kasaan ja hiillostat miehestä tiedon ulos kun se palaa

ja tuo homojuttu: minun olisi helpompi hyväksyä miehen homous kuin pettäminen naisen kanssa. Olisihan sekin suuren luokan huijaus mínua kohtaan, mutta ei kohdistuisi niin suoraan naiseuteeni

Vierailija

pettääkö se miehen vai naisen kanssa, mutta työkaveri, jonka kanssa se on alkanut viettämään aikaansa, on kyllä nainen. Ja tämä nainen on ollut monilla muillakin työmatkoilla mukana nyt viimeaikoina, kun matkoille yllättäen on pitänyt pakata iso matkalaukullinen vaatteita entisen pikkuisen lentolaukun sijaan.

Se vaan pitää saada kiinni, että pystyn motivoimaan itseni hakemaan eroa. Taidan tosiaan kysäistä, missä hotellissa asustaa, tosin on sen verran isossa kaupungissa, että eri ketjujenkin hotelleja voi olla useita.

Ihan hävettää olla tämmöinen urkkija, mutta asia on saatava selväksi. Mieluiten pian, että voin pakata kamani ja lapseni jo tämän matkan aikana ja muuttaa pois ennen kuin mies palaa.

Vierailija

Olikin helpompaa kuin luulin. Nalkissa on, matkavaraus on kahdelle, ja nimenomaan se on reissussa sen naisen kanssa kun epäilinkin. Sain oikein hyvää palvelua matkatoimistosta...

Muitakin asioita on putkahdellut esiin, kun olen vaivautunut vähän kaivelemaan miehen takkien taskuja. Nyt on faktat kasassa, uskomatonta, että se oli näin helppoa.

Ja sit onkin kiire pakata kamoja, että saan kaikki omat ja vauvan tavarat täältä ulos ennen kuin se kusipää palaa sunnuntaina kotiin.

Vierailija

en olis kestänyt kattella tollasta.

Aina voi soittaa sihteerin ominaisuudessa, laita kännystä pois tietojen välitys niin et jää kiinni, sanot vaan että tarkistat onko varaus kunnossa. Tsekkaat muka että onko se varmasti yhden hengen huone, siis miehesi nimellä. Jos sanovat että on varattu ehdottomasti kahden hengen huone, siinä sulle todistetta.

Vierailija

jos mies on työmatkalla ja työkaveri on mukana niin olet varma että pettää? voihan niillä olla joku yhteinen keissi menossa. onko mies sanonut olevansa yksin vai sanonut että työkavereita on muitakin mukana?

Vierailija

Itse en ole matkatoimistossa ollut töissä mutta siskoni on tälläkin hetkellä ja vahvistaa kyllä kertomuksesi. Ei ole lainkaan ihmeellistä, että nainen soittaa ja kysyy varaustiedot etc.

Sitäpaitsi JOS on KUNNOLLA pokkaa, monta muutakin asiaa voi hoitaa. Itse olen esimerkiksi (ihan sovitusti kylläkin) perunut miehen nimissä olevan lehden vaan selittämällä kuka olen ja miksi perun lehden.

JOskus teininä tuli myös epäiltyä silloista kumppania pettämisestä ja ihan helpolla sain selville, että oli laivalla erään naisen nimellä varatussa hytissä. Pirulainen!

Vierailija

Älä anna miehen hoksata että keräät todisteita. Säästä ne kuitit, tutki kännykkä kun voit, tutki taskuja. Jos et tiedä hotellin nimeä, kysy työpaikalta. Kyllä siellä tiedetään ja sekin tiedetään ketkä muut reissussa ovat. siis jos se nainen on samassa työpaikassa. Onko nainen varattu? jos on, soita hänen kotiinsa, esiinny jonain muuna henkilönä ja kysy mistä tavoittaa. Älä kerro mitään.

Suomessakin voi palkata muuten ihan yksityisetsiviä selvittämään näitä asioita, jos itseltä keinot loppuu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat