Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mista ihmeesta loytaisi sellaisia alushousuja, jotka ei mene tuonne pyllyvakoon kokoajan. Tama on todellinen ongelma pyoreapyllyisella.

Vierailija

Siis, mistä ihan oikeasti ostatte alushousunnu ja minkä merkkisiä/mallisia. Minä olen kokeillut vaikka mitä, mutta aina sama ongelma. Ahdistaa!

Kommentit (7)

alkkarit pienellä lahkeella. Tulee siis tuohon nivusten ympärille. Ainakin Sloggilla on sellainen malli.

Ja jos sekään ei auta niin sitten pitkällä lahkeella, ei mene varmana vakoon : )

Mulla toimii hyvin Sloggi Midit, mutta niitäkään ei saa joka paikasta. Haluaisin käyttää välillä jotain muutakin kuin tylsääkin tylsempiä Sloggeja, mutta sitten saan olla koko ajan kiskomassa pikkareita pois pehvan välistä... Onko kellään vinkkejä??

Tuttu tunne ja todella ärsyttävää.

Minä löysin raskauden aikana tarjoustalosta sellasia valkosia puuvillasia mummo pöksyjä.

Ihanat päällä. Mutta ei kyllä seksikkäät enemmänkin seksin tappo koneet, mutta ei tuo ole meillä haitannu.

Voi sitä' tunkea stringit jalkaan jos haluaa viehättää ukkoa. =)

tai sitten mukavat mikrokuitustringit. Varmasti mukavammat päällä kuin tavalliset kalsarit, joiden koko takaosuuden kangas välikössä kurtussa.

erikoisliikkeeseen.

Sieltä löytyy ihania pitsisiä lahkeellisia hipstereitä ja muutenkin valinnanvaraa malleissa.

Tuollaiseen asiaan ja hyvään olotilaan täytyy pystyä satsaamaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat