Löytyisikö kokemusta...mietityttää...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tällaiset ollako vaiko eikö, olisinko sittenkin aiheet varmaan kyllästyttävät teitä odottajia, mutta...

Tuossa navan alla on ollut jonkin asteista kipristystä ja mielestäni alavatsa on ikävästi turvonnut. Kaikki housut ahdistavat... Pari viikkoa olen ollut ihan superväsynyt... (ehkä vain yhdistelmä stressiä työstä ja syysväsymystä)

Kuukautiset tulivat, tosin hyvin niukkana ja kestivät hädin tuskin kaksi päivää... Siihen lakkasin miettimästä mahdollista tärppäystä, mutta eilen kun kävin ratsastamassa, tosin hyvin vähän vain, niin illalla kummasti vihloi alavatsaa... Ja taas piti hieman miettiä asiaa.

Olen kyllä negan testannut aikaisemmin, mutta kun kuukautiset kuitenkin tulivat, niin eihän tässä tietenkään raskaudesta mahda olla kysymys. Ja kun kuitenkin testasin acon 10:llä, niin olisihan sen täytynyt kertoa... eikö?

Kun nämä ajatukset kummittelevat päässäni, niin oli vain pakko saada raapustaa ne tähän ruudulle...

Tietysti, jos jollain on kokemusta vastaavasta, niin mielelläni asiasta lukisin...

Kommentit (7)

Mä testasin kanssa aikoinaan, ja oli todella haalea viiva....ja mietin ihan samaa että ei taida olla positiivinen, mut nyt sitä ollaan vaan 2.5kk vanhan tytön äiti...että voi se kuule ihan hyvin olla...=)

Soitin sitten lääkärille ja sattui peruutusaika olemaan tiistaille... Käyn nyt siellä sitten, niin kurkistavat miltä näyttää... Ainakin sitten tietää varmasti eikä tarvitse miettiä.

Ja on tuo maha iltaisin niin turvoksissa tuolta navan alta, että ihan hyvä varmaan käydä tohtorin juttusilla. :)

Toivotaan parasta... Yritän kyllä ajatella, että ei siellä vauvaa ole, niin en sitten niin kovasti pettyisi.

Voi olla, että sun ovulaatio on ollu hyvin lähellä niitä kuukautisia ja siksi ne on tullu, mutta lyhyinä. Eli sulla ois sillon raskausvkoja " vähemmän" . Alkio ei siis oo niin pitkälle kehittyny, kuin se ois, jos ovulaatio ois ollu aikasemmassa vaiheessa kiertoa. Oottele rauhassa vko (jos kestät) ja tee vasta sitte uus testi.

Mulla on alkanu raskaus samallalailla. Eli tämä sekava selitys on referaatti lääkärin sanomisista, ei kotifilosofiaa! :)

Runsaasti plussia ja toiveikasta mieltä! :) +++++

...raskauden alussa kova kipu kohdussa tuhruvuotoa, ei mitään oikeaa vuotoa. Tämä johtui siitä kun odotin kaksosia ja toinen niistä meni kesken.

Neuvolan täti antoi silloin joskus mulle sellaisen neuvon,että kannattaa odottaa toiseen kiertoo ennen kuin tekee raskaustesti niin saa varmati oikean tuloksen. Siis eillei kuukaitiset seuraavalla kerralla alakkaan normaaliin aikaan.

aconin testillä, kun niitä oli vielä jäljellä. (tein jopa kaksi kertaa, illalla ja aamulla)...

Molemmilla kerroilla oli sama tulos. Siinä näkyi haaleampaakin haaleampi viiva. Ehkä sitä vois kutsua " viivan paikaksi" . sen ihan selkeästi itse siitä huomasin, mutta en tiedä olisiko sitä kukaan muu nähnyt, oli se niin haamu... kuitenkin näki, että mihin viivan pitäisi tulla ja minkä vahvuisena...

Ja kun kuitenkin sen pitäisi olla niin herkkä, niin kyllähän siinä pitäisi olla selvempi viiva. Kuitenkin oltais jo 7. viikolla, jos noita niukkoja kuukautisia ei oteta huomioon...

Eli ei tätä varmaan plussaksi voi oikein laskea...

täällä ois yks hengenheimolainen kans cactus79. Mulla selviä raskausoireita (jos ei kuviteltuja) ja tein ekan testin kp30/30-32: nega. sit seuraavalla viikolla tais olla kp 38 toisen ja plussaa mammaksi.fi testillä.... olin ihan pyörryksissä ja ikionnellinen. halusin kuitenkin varmistaa vielä apteekin testillä seuraavana aamuna ja se näytti negaa... maailma romahti ja samana iltana alkoi ruskeahko tuhru vuoto, hyvin niukka kylläkin. maanantaina sit tuli jo ihan kunnon kuukautisten tapaan, joskin hieman vähemmin vuoteli. eilen sit ei tullut juuri mitään enää...eli parin päivän menkat täälläkin. nyt eilisestä lähtien on sit nippaillut molemmin puolin aina välillä. pakosti rupee miettii ett voisinko ollakin raskaana. äidilläni tuli kans menkat kun se ootti mua ja tässä sitä ollaan kirjoittelemassa...

ajattelin ennen viikonloppua tehdä varmuustestin vielä

ilmoittelehan cactus miten kävi, plussasäteitä++++++

Golda

Mulla ei ole omakohtaista kokemusta tästä, mutta gyneni kertoi (ja luinkin saman asian ' raskausoppaastani' ) että on ihan tavallista, että raskaaksitulon jälkeen tulee vielä yhdet tai useammatkin menkantapaiset, ja vielä että jotkut hänen potilaistaan saavat tästä syystä tietää olevansa raskaana vasta tosi myöhään. Muistaakseni raskaustesti pakkauksessa (Predictor) luki, että negatiivinen testi voi olla virheellinen, kun taas positiivinen on aina oikea tulos (siis jos saa positiivisen tuloksen se tarkoittaa aina raskautta, kun taas negatiivisen saatuaankin voi silti olla raskaana.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat