Hiusten värjäämisestä alkuraskaudessa...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

TÄMÄ ON AIVAN NAURETTAVA KYSYMYS - tuntuu, etten muunlaisia kysymyksiä näin raskauden aikana osaakaan esittää...

Mutta: muuan ystäväni kauhistui, kun huomasi, että olin hieman vaalentanut hiuksiani alkuraskauden aikana (ehkä rv 10). Arveli, että olen siinä yhteydessä hengitellyt kaikkia vaarallisia aineita ja rivien välistä huomasin hänen olevan kauhistunut kun en huolehdi syntyvän lapsen turvallisuudesta kaikin mahdollisin tavoin...

Varmasti olenkin hengitellyt vaarallisia aineita (mutta kuinka vaarallisia), ja näin jälkeenpäin ajatellen: olisinhan voinut odottaa vaikka kuukauden ja olla silloin " turvallisemmilla vesillä" , kun alkuraskaus olisi ohi... :(

Mietin tässä vain, että kaipa kampaajatkin ovat omassa työssään alkuraskauden aikana? Tai onko joku muu, joka on " toiminut näin kammottavan typerästi" ja vaalentanut/värjännyt hiuksiaan alkuraskaudessa JA SILTI KENTIES SYNNYTTÄNYT TERVEEN LAPSEN???

Harmittaa moinen - toisaalta värjäys, toisaalta tuo ystävä - Tukea kaipaan taas...

Kommentit (3)

Vierailija

Jonkun (?) lääkärin artikkelin, jossa sanoi, että hiusten värjäyksellä ei ole mitään merkitystä vaavin kehitykseen. Ja itse olen myös värjäillyt koko raskauden ajan jo esikoista odottaessa ja ihan terve lapsi syntyi. Ja jos se johonkin vaikuttaa niin varmasti odottavan äidin mielenlaatuun!!=) Piristää kummasti=)

H-R

Vierailija

Viimeksi nyt rv 37, eikä kyllä huoleta pätkän vertaa.... olen myös lakannut kynteni koko raskauden ajan, senkinhän varmaan joku on keksinyt kieltää=)

Että jos tässä nyt täysin omasta lapsesta piittaamattomia ollaan, niin et varmasti ole asian kanssa yksin=)

Vierailija

Mulle ainakin kampaaja sanoi etta nykyajan varit on niin kehittyneita ja turvallisia ettei niista ole mitaan haittaa. Toinen juttu on kuulemma sitten kun imettaa, vari saattaa nayttaa aavistuksen verran erilaiselta kuin mita olisi pitanyt!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat