Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

Kaipaisin vinkkejä hyvistä kirjoista ensimmäistä kertaa isäksi tulevalle.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija

Jos mies tykkää autoista ja niiden korjaamisesta on isille tehty lapsen huoltokirja tai sitten hauskaa luettavaa odotukseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan huumorintajuiselle isukille on juoppohullun raskausarpia ja vaippa ihottumaa.

Vierailija

ovat hauskoja,jos isä tykkää huumorista.Meidän mies nauroi kyl vedet silmis.kirjojen nimet oli jotain tällaista:vaippaihottumaa,raskausarpia.Myydään ainakin pokkareina,kovakantisista en ole varma!

Vierailija

on todella hauska pikku opus. Minä ostin sen miehelleni. Tosin se pitää antaa jo ennen syntymää, koska sisältää myös asennus- ja purkuohjeen. Lähinnä se on siis huumoripitoinen opus eli mitään varsinaista " opastusta" hoitamiseen siitä ei saa -- mutta minä muutenkin ajattelen niin, että se hoitaminen tulee sitten luonnostaan.

t. merkku

Vierailija

On huonosti suomennettu jenkkikirja, ihan tyhmä... No voihan se jonkun huumorintajuun kolahtaakin mutta itse harpoin tylsistyneenä yhdessä illassa läpi.

ellu

Vierailija

isänpäivälahjaksi tulevalle isälle sellaisen kirjan kuin Isä syntymässä. Siitä on ilmestynyt uusi uudistettu painos tänä vuonna, eka painos 2002. Hintaa oli vajaa 20 euroa, mukavan oloinen peruskirja.

-Aranja rv19-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat