Miten 160cm voi olla jarkyttavan laiha painaessaan 50kg? Kun itse painoin 50kg (173cm) olin laiha, mutta ein voi uskoa etta 160cm olisi lai...

Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mä olen 164centtinen. Alimmillaan painoni on ollut 53 kiloa ja silloin oksentelin päivittäin kun pahat allergiat iskivät...

Ennen tutkimusten valmistumista lääkäri sanoi minulle että taidan sairastaa syömishäiriötä yms. kun olen niin laiha? Tutut kauhistelivat ulkonäköäni. Olin niin luinen, kylkiluut näkyivät ikävästi ja kasvot niin kapeat. Jos siitä painoni olisi vieä laskenut niin olisin joutunut sairaalaan...

Sen tiedän että mulla on aika leveät hartiat ja isot luut, näin hierojat yms. sanoneet. Mutta siltikään en voi uskoa että joku 164c. pitkä voi näyttää hyvältä jos painaa 50 kiloa tai jopa sen alle!!!

Vierailija

150cm 40kg ok ja sitä rataa.. Sehän on niin, että lyhyemmän ja pidemmän ihmisen painoa ei voi vertailla, koska ihmisessä nyt on van tietty määrä lihaksia ym. vaikka pituus olisi vain 150cm. Esim. minä 162cm ja ihannepaino on varmasti tuossa 57-60. Toisaalta uskon, että myös 170cm on hyvän/sopivan kokoinen noin 60 kiloisena.

Vierailija

Olen edelleen n. 57-60 ja pituus on 162cm ja olen ikäni treenannut joten lihakseni on jo nuoresta muokkautunut isommiksi kuin valtaosalla.

Vierailija

Vaatteet eivät istuneet ja pää näytti suurelta, reidet olivat tikut. Kyllä se riippuu aika paljon ruumiinrakenteesta mikä paino näyttää hyvältä, siroluiset eivät " vaadi" niin paljon kiloja. ;)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta siltikään en voi uskoa että joku 164c. pitkä voi näyttää hyvältä jos painaa 50 kiloa tai jopa sen alle!!!

Vierailija

Ap ei ole ollut vain laiha, vaan todella ruikku, mahdollisesti jopa sairaalloisen laiha (vaikea sanoa, kun ei tiedä ap:n vartalon rakennetta, lihasmassan painoa suhteessa löysään (lihashan painaa enemmän) yms...). Mä olin itse laihimmillani 160cm/47kg ja voin sanoa, että olin ihan alipainoinen. Ruumiinrakenne mulla on siro, mutta toisaalta lihastakin löytyy. Nyt olen terveen hoikka, painoa 53 kg.

Vierailija

Harrastanut aina paljon urheilua, ei ole läskiä mutta lihaksia kyllä. Eikä tarkkaile painoaan.

Eiköhän tuo kuitenkin ole yksilöllistä mikä on kenellekin se sopiva tai yli- tai alipaino.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat