Mun hoitojärjestelyt ei kuulu kylän naisille!

Vierailija

Ihan oikeesti vituttaa kun kuulin, et kylillä puhutaan, kun mulla vaihtuu pojan hoitajat. Mulla on aupaireja ollut muutama. Osaan en ole ollut tyytyväinen , ja olen lähettänyt kotiin. Nyt sit kylissä jauhetaan paskaa. Inhottaa asua pienessä tuppukylässä jossa ei oo muuta puheenaihetta, kun kuka hoitaa mun lastanio. lapsi on onnellinen, ei pienet muutoksen vaikuta!

Kommentit (6)

mutta ilmeisesti lapsella ollut todellakin useampia hoitajia kun kerran kirjoitat, että aupaireja ollut muutamia ja osaan et ole ollut tyytyväinen. Eli nyt puhuta yhdestä, kahdesta tai kolmesta hoitajasta.

Hoitajan vaihtuminen lapselle ei ole pieni muutos ja pikkujuttu. Olisi ehkä järjevämpi löytää joku pysyvämpi ratkaisu, ennen kaikkea lapsen kannalta.

Eli sinänsä kyläläiset ovat oikeassa, vaikkei asia heille kuulukaan. Ja tiedän ja tunnen pikkukylien kirot, olen itse elänyt sellaisessa useita vuosia. Koita nyt kuitenkin nähdä asia lapsesi kannalta.....

itse teet kuitenkin omat päätöksen elämässäsi. Minua on myös kritisoitu mutta kun kävin kerran päälle, niin eivätpähän sano enää mitään

Kiintymyssuhteita ei ehdi muodostua ja jos ehtiikin niin hoitaja vaihtuu. Näin lapsi oppii, että hoitaja on vain " käyttöä" ja hyötymistä varten, ei kiintymykseen.

vaihtuvuus ei ole suuri, mutt tänä syksynä ehkä vaihtuvuus vaikuttaa suurelta. kesällä oli muutaman kuukauden tyttö joka meni takaisin kouluu, hän ehti lasta viemään muutaman kerran paikalliseen kerhoon. Sitten minulle tuli tyttö jonka piti olla pitkä aika, mutta hän oli aivan järkyttävän huono. Nyt minulla on väliaikainen hoitaja, ja etsin pidempiaikaista. ikinä ei voi tietää mitä saa.

lapsi ei ole ollut ihmeissään hoitajien vaihtuvuudesta. aina on innoissaan kun uusi tulee.

Mietin juuri, että tunnen ihmisiä jotka heivaavat viikonloppuisin lapsensa hoitoon ties kuinka monen eri tutun luokse. eikö se ole haitallisempaa kuin se, että lapsella on kokona tuttu hoitaja?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat