Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mistä johtuu raskauden jälkeen hiustenlähtö tai voiko sille tehdä jotain vai vaan odotella koska loppuu? Muutenkin päänahkani rasvottuu nykyään todella nopeesti ja hilseilee, ihan joka päivä sais pestä.. Onko jollain hyviä niksejä? Hävettää välillä lähteä ihmisten ilmoille ku hilseilee....

Kommentit (3)

Vierailija

Minä olen ruikuttanut täällä aika-ajoin tolkutonta hiustenlähtöä viimeiset 3 kk :) Tuntui jo, että ei lopu koskaan, mutta nyt tippuminen näyttäisi olevan vähenemään päin. Uskalsin jo jopa värjätä tukkani (no, silloin kyllä lähti taas aika paljon...). Hiukseni ovat ohentuneet todella paljon, onneksi lähtötilanne oli erittäin paksu kuontalo, joten ei sentään päänahka vielä pilkota. Olen tässä yrittänyt iloita ohenneen tukkani positiivisista puolista: kuivuu nopeasti ja on helpompi laittaa, kun on taipuisampi. Miinuspuolina täälläkin tuo jatkuva kylppärin lattiakaivon putsaus.

Vierailija

Multa lähtee hiuksia ihan älyttömästi, suihkukaivo koko ajan tukossa...

Samoin vaivaa tuo nopea rasvoittuminen ja joskus myös hilseily.

Kampaaja sanoi mulle, että hiukset lähtee synnytyksen jälkeen siksi, ettää raskausaikan ne ovat suurimmaksi osaksi lepotilassa ja sitten, kun lapsi syntyy ja hormonitoiminta muuttuu, ne kaikki hiukset, joiden olisi pitänyt lähteä raskausaikana, lähtevät yhdellä kertaa.

Voisi tosin kuvitella, että raskaana ollessa olisi sitten ollut paksut hiukset, vaan enpä moista huomannut. Nyt hiukset on kyllä hyvässä kunnossa muuten, mutta tuo sulkasato on ärsyttävää.

Itse pesen hiukset joka toinen päivä sellaisilla nopeasti rasvoittuville tarkoitetuilla tuotteilla.

Toivon, että tää kohta loppuu. Pelottaa, että tuun kaljuksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat