Tapahtuma, minkä takia itkit eniten, mitä koskaan?

Vierailija

Sivut

Kommentit (47)

leikkaukseen ja sairaalaolon aikana löytyi muita vammoja. Myös miehen kanssa kauhe riita ja eropuheet sai minut hysteerisesti itkemään tuntikausia.

kun isäni parin kk juoppoputken päätteksi sytytti olohuoneen lattialle nuotion. kuvitteli olevansa järvellä veljeni kanssa. tuli poliisit ja vei sen pois. katkolle. olin niin surullinen... :( kaikkea muutakin on tapahtunut ja itkenyt olen tooooooosi paljon elämäni aikana.

vauvallani oli rs-virus. hyvin yleinenhän se on. mutta itsellä oli kanssa flunssa enkä saanut olla lapseni kanssa. yli viikon oli sairaalassa, happisaturaatio kävi välillä alle 80. nenämahaletkulla ruoka. istuin sairaalan aulassa ja ulvoin tuntikaupalla. samalla täyttelin palautelappusta, jossa todellakin vuodatettiin syviä tunteita.

mikähän mun numero lienikään....

myös joskus nuorena kun ystäväni kertoi itsemurha-ajatuksistaan, itkin monta päivää, koska en tiennyt miten auttaa... onneksi pelkkä kuunteleminen riitti:)

ajattelin, että multa pimitetään tietoa jne.

Siinä on hormonit ja väsymys mukana ja hirveä huoli.

Palautetta varmaan luetaan ymmärryksellä.

Sitä ennen varmaankin lapsen syntymän jälkeen, ilosta ja hormonimylläkästä johtuen monta päivää. :) En ole hirveästi itkeskellyt miesten perään, vaikka ovatkin minua satuttaneet, ja muuten olen elänyt aika tapahtumaköyhän elämän, onneksi. Mutta eipä suurelta surulta taida välttyä meistä kukaan, ellei käy niin onnettomasti, että kuolee itse ennen läheisiään... :/

itkin ja huusin viikon verran melkein kokoajan, tosin jouduin silloin hesperiaan...

myöhemmin kyyneleet olleet enemmänkin sisälläpäin, ja tuska ei vieläkään tapahtuneesta ole mennyt ohi, jo pelkkä ajattelu tekee tosi pahaa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat